yo,
zolder is opgeruimd en heb de modellen die te koop zijn verzameld op deze link http://shop.kapaza.be/bug59/ gtz |
even je link nakijken want er klopt iets niet..
|
en enkele t-shirtekes van onze Quentin :dance:
dees had de matti vorig jaar bij samen met nog een ander maar is in de was van Worthersee 8) en dit heb ek vorige week bijgekocht :D deze zomer zelf ook nog een paar t-shirts voor em kopen in worthersee se :dance: :retropilot: Ronald |
Close upje. |
imand info over deze
|
heb er ondertussen nog eeen aantal bij, enkele foto's
de 1/43 de vw'kes 1/43 de audikes 1/43 de andere maten, meestal 1/58 maar enkele specialekes :D |
mene (echte) kristallen golf 2 en ben der vandaag nog enkele gaan bijhalen, ook wel paar speciallekes bij, en zeldzaam spul waaronder ne scirocco 1 in de doos, allemaal 1/58 ste :rock: de specialekes :retropilot: da zijn ze voor vandaag :D :rock: greetz Ronald |
Golf 1 gti.
|
vandaag zaten deze in de brievenbus, 2 auto union anno 1938 van brumm op 1/43 :cool:
en nen audi 100 coupé in 1/66 van schuco greetz Ronald |
iemand een idee of link waar ik een 5drs golf mk3 en een golf mk1 cabby kan vinden??
1/18 of 1/24..... heb inmiddels flink VW-modellen maar uitgerekend deze(die ik zelf int groot als project heb)mis ik nog.... |
Hier mijn nieuwste aanwinst :mrgreen:
Burago Golf mk1 rally Polistil Golf mk1 rally |
nog enkele nieuwkomers bij mij
in 1/43 ne audi 100 coupé s, ne polo 1 en nog 2 golf cabriokes :P nog enkele nieuwkomers in matchbox size en foto van kast hoe ze er nu uitziet (weer aantal bijgekomen) the virus strikes again :twisted: greetz Ronald |
Mijn T1 bestel en Audi Urquattro tijdens introductie 1980:
De Audi is gewoon te bestellen bij de dealer voor slechts 15 euro ex BTW! Alleen zullen ze hem bij de dealer niet vinden, omdat het onderdeelnummer alleen te vinden is in BAU-lijsten tussen de posters en vlaggen. Hij is 1:43 van Minichamps. Die prijs kan nooit kloppen volgens mij ;) |
Quote:
bedankt om er me één te regelen é :thumbup: ;) greetz Ronald |
Quote:
Cabrio is er in 1:18 van sunstar. Dezelfde die ook de gesloten gti maken. |
Quote:
dankje,ga zo even goegelen :D :thumbup: |
aantal nieuwkomers in mene audi stal
nen audi quattro 1981 van tonka in 1/24 nen 1/43 audi 80 polizei van schuco en audi coupé s van minischamps 1/43 audi 50 van schuco MIB 1/43 oerquattro voor 25 jaar quattro, van minischamps greetz Ronald |
ook weer een aantal binnen.
keverke van jada toys: En een doka van jada toys: En dit prachtige model van Neo Scale Models een jetta mk1 |
de polo plank :D |
Ik heb er weer een af.
Heb de cabrio van mijn vriendin nagebouwd! Hier de echte: De volgende foto's was hij nog niet helemaal af, maar had hem op een meeting wel al bij me. Foto's genomen op de echte :D En op de volgende foto's is hij wel af. |
|
heb nog enkele schuurvondsten in 1/43 bij en ne vw 411 ook in 1/43
en de vw 411 |
vet
|
|
kheb er mij ook ééns aan gewaagd, ne geaccidenteerde jetta 1 van schabak :D
paar detailpics :D :D :D :D greetz Ronald |
Haha die is wel goed gelukt! :thumbup:
|
@ subdivision. Hoe kom je aan die 2 deurs jetta. K heb zelf ook een jetta van neo scale models...maar alleen 4 deurs leverbaar...erg mooie modellen idd.
|
puik model:thumbup:
|
Quote:
Zijn bij de meeste dealers van neo gewoon te koop zover ik weet :thumbup: |
weer enkele nieuwkomerkes
een rijkswachtbus in 1/43 :D moest die hebben omdat ge ze in grotere maten raar of zelden tegenkomt :rock: 6 lledo buskes met retro opdruk 8) 4 audikes van minischamps in 1/43 :klap: that's it 4 now :D greetz Ronald |
Voor de liefhebber :)
http://www.modellauto18.de/mad-max-...118-p-8138.html |
Jeugd 'sentiment'...heb Mad Max 2 toen wel 10x gezien ofzo...:)
|
Ja voor mij hetzelfde :)
|
top stukjes van mijn verzameling :thumbup:
verder nog 2x porsche 356 porsche 911, diverse vw's in 1:24 en 1:18 en diep in een la nog veel ferrari's lambo's etc staan totale collectie iets van 55 auto's staan er enkelt maar 10 int zicht :tongue: de vw's en porsche's |
|
weer 2 erbij, 1:18 '81 quattro rally 1:43 '82 quattro |
Echt sparen doe ik niet, maar heb er wel een paar staan:
Seat Arosa type 1 groen en rood, 1:43 van MiniChamps Porsche 911 GT3 RS (996) wit/rood en wit/blauw, 1:18 van AutoArt Diverse Ducati's, 1:18 van Maisto Sinds vandaag: |
op de rommelmarkt gekocht vandaag |
nette vondst bij mij werd er voor me neus nog een 1:18 corrado verkocht voor 5eutjes net te laat dus :tongue:
EDIT: deze nog recent overgenome van iemand.. Zender Golf 5 van norev |
All times are GMT +1. The time now is 07:24. |