Bestaat in het Gronings ook. Als iemand vertelt dat het "d'r omweg ging", dan was het een fikse storm of knokpartij of iets dergelijks.
|
lol. Ik vind het een belachelijk Friesisme...waar ik me overigens best wel voor schaam!
Friezen die niet fatsoenlijk Hollands kunnen/willen spreken! |
|
Quote:
Pertotal? :D Leuk die vlaamse termen. |
Mijn leasebak
17 dec 2009 Voor: na : Hij was anderhalf maand oud, en nog geen 4000 km op te teller! oorzaak ik wel zichtbaar denk ik zo? |
Quote:
Yep, te hard gereden (voor de omstandigheden)... |
Quote:
Nope, niet harder dan 40. De weg was één grote ijsbaan, Ik had nog mazzel maar honderd meter verderop lagen ze in de sloot. |
40km/h op een weg die opgevroren is, is dus wel te hard gezien de omstandigheden :D
|
Quote:
zo op z'n zij ziet zo'n peugje der nog best leuk uit :tongue: ben het iig wel met de rest eens,als het echt glad is ga je al snel te hard.... had je zelf niks trouwens? |
Quote:
Of je moest met een Discovery rijden :p Quote:
Pertotal, perte totale, total loss, één pot nat. |
Quote:
Nee had zelf niks gelukkig.. Eerste wat ik vond was mijn camera en ben eigenlijk na dat ik 112 en de leaseboer had gebeld foto's gaan maken :) was namelijk onderweg naar een feestje om foto's te gaan maken. Ach, het was een wijze les. volgende keer blijf ik thuis. |
vanavond pech met de Golf niet heel erg schokkend wel vervelend. Alleen de v-snaar lag eraf, gaan ze meteen slepen om m 2 kilometer verder te maken,reis er heen heeft langer geduurd dan de reparatie. |
Quote:
Dit is het ONGELUKKEN-topic... :screwy: oké, het is wat 'ongelukkig' voor je, maar volgens mij bedoeld de topic-starter toch de 'èchte' blikschade-pech! Wel een net Golfje, trouwens ;) |
officeel is het begonnen als het mindere momenten topic. :thumbup:
wil m wel ff op z`n dak leggen, dan mag ik er wel in :D |
Dit was mijn eerste autotje na drie bomen en een walbeschoeiing |
Er lag een mooi laagje sneeuw op het erf dus ik was lekker met de Polo aan het glijden totdat ik tot stilstand kwam tegen de schuur van m'n pa :redface:
Knipperlichtje van de Polo kapot maar een jezusdeuk in een stuk damwandprofiel van de schuur, want speciaal besteld en op maat gemaakt moet worden, duur geintje dus :mad: |
Quote:
Jonghuuuu :D |
kun je je pa niet een retro-ratlook-oldskool schuur aanpraten?
dan kun je er nog een paar keer tegenaan boeksen:d:D |
haha vw is ook oerdegelijk he! Schuur bijna totall. Auto enkel een knipperlampie!
|
Quote:
:shake: |
De lol was er ook vrij snel weer vanaf zegmaar.
Gelukkig vloog Rutger vlak na mij er ook tegenaan, die heeft heel z'n bumper aan gort :D |
Quote:
Ik mag eigenlijk niet lachen maar doe 't lekker toch 'n beetje. :D |
het erf was dus ietsje te klein?
enneh :postpics: |
Vanmiddag toen ik van Tilburg naar Breda reed, zag ik aan de andere kant langs een bospad volgens mij een Golf 1 in de sloot liggen. Iemand van hier??
|
was gisteren aan het rijden in de sneeuw en een tegenliger reed half op mijn vak, heb zitten faaren maar hij bleef op mijn vak rijden, dus ik rij aan de kant en bij het terug draaien om naar mijn vak terug te rijden blijft mijn golfke gewoon vooruit rijden, kon niet meer stoppen tot de paal er stond:(
gevolg: kheb vanmorgen dus mijn bumper er af gehaald en heb dus gezien dat mijn stootbar een ''beetje'' gebogen is :( het driehoekje waar het slot aan hangt is ook beetje verbogen radiator heeft juist geluk gehad aleen de ribbetjes beetje geduwt maar geen lek gelukkig bumper heb ik door te warmen weer kunnen rechten nog een klijn beetje zichtbaar bumper terug gemonteerd en morgen naar autoafbraak gaan voor andere stootbar voorlopig dus zonder stootbar rond rijden |
mooi weer voor elkaar blijft wel kl@ten natuurlijk
|
Quote:
Volgende keer heb je meer schade als je `n paaltje rijdt.... ;) |
Quote:
ja das waar maar ik zal deze week nog kijken om een andere te monteren okasie stuk bij autokerkhof ofzo |
Daar gaat een R32...
|
ai, das kloten...zomerbandjes?
Waar is deze foto gemaakt? Ken wel iemand hier uit de regio met net zo eentje.... |
Naarden.
|
Zo, das een eind uit de richting..!
|
Hebben die 4WD... ik heb er geen verstand van van de MK4..
zo zie je ook veel Quattro´s in de sloot of plat... met 4wd rijdt hij op rails... jaazeker bermridder... Wel jammer de auto ziet er van deze kant nog netjes uit |
Quote:
Je moet er wel mee KUNNEN rijden natuurlijk. Een quattro rijdt wel degelijk anders in de sneeuw. (je moet gas houden) |
Quote:
dat moet je altijd in de sneeuw :D mooie handel zo ... R32 motor , wielen rechter plaat delen stoelen en banken ...hmaaa :D |
Me 1e auto :P beetje te hard gereden en in de sloot gereden na slippartijtje Schade: Deukje in de deur Dode vis in de auto RIP water tot aan het dashboard kastje :P De man van de berging zei nog deze auto rijd niet weer.. De zelfde middag reed ik er alweer in :) |
Na wat ruzie thuis, omdat ik geen leuke auto vond... een bmw'tje gekocht.
Week of 3 later... Wou toch liever volkswagen gaan rijden dus heb hem in de gracht geduwd :D Gelukkig vlakbij een vriend thuis, die is de tractor gaan halen. uit de gracht gesleept, bij die vriend thuis neergepoot. en voort op café gegaan :D |
Dat is een goede reden om er ene te gaan drinken.... Weer een BMW minder.
|
:eek:
Arme vrouw en kind(eren)... |
Quote:
Wow, dat is wel heel serieus! Gecondoleerd met het verlies van je kameraad, en sterkte aan de nabestaanden. |
All times are GMT +1. The time now is 13:16. |