Dank jullie :)
|
Vandaag nog ff fototjes gemaakt in duitsland :D
heerlijk weer om rond te cruisen en uiteraard om gezien te worden :D |
|
mn perfecte vento:P |
Nog wat pics van de vento, onlangs bewerkt:
En onbewerkt vanuit het schone belgium: |
Smullen!
|
mijn vento is weer veranderd:
artec s2 edition 8 en 9 *16 R32 interieur (leder/alcantara) alcantara/leder deurpanelen alcantare stijlen en dak hemel. zal morgen poto's maken. |
|
Binnenkort de mijne ook erbij
|
small update:
golf 3 front with R32 head lights full golf 4 R32 interior alcantara/leather artec S2 wheels 8 and 9 *16 |
Erg 'leuk' interieur, 'ICE in POLO 2'! Fantastisch!
@Biggie: de jouwe is vast nòg veel mooier... see-it-soon! |
Hier een fotootje van de GT waarvan ik sinds gisteren eigenaar ben.
Heb er nog niks aan gedaan behalve schroefset wat lager gedraaid :D . |
is dat die van Atze die al 2 jaar te koop stond?
|
2 jaar is lichtelijk overdreven maar die is het wel ja...
Ben in principe wel blij dat niemand de moeite heeft genomen om bij deze Vento te gaan kijken, heb in tijden niet in zo'n fijne auto gereden;) . |
Quote:
sinds 17 oktober verleden jaar... Quote:
Gefeliciteerd kerel, is een mooie, en goede Vento die je gekocht hebt! Ik heb die wagen zelf vaak genoeg i.r.l. gezien. |
Ik wens je nogmaals veel succes met de Vento en dat je er nog lang plezier aan mag beleven.
Groetjes Atze. |
mijn vento
|
mooie auto adjuh, staat ook super op die velgen
|
|
(@variejantje: doe de tweede link a.u.b. ff opnieuw; is nu een kruisje....)
Er-rug mooie kar, man! Dat ze dat nooit in productie hebben genomen... :thumbup: Detail: ...en tòch Golf IV (cabrio?) spiegels hè?! |
@ vENTO vICE, bedankt voor je compliment, en nee het zijn Cabrio spiegels maar cult society spiegels.
En over die 2e link?? via imageshack komt er een 2e regel onder te staan, is geen foto. Of bedoel je de link naar onze clubwebsite? |
Meer!
Quote:
Nee, ik zag een rood kruisje staan; vlak onder de foto. Ik dacht dat het de link van een tweede foto was :shake: ... Ik zou namelijk wel wat meer foto's van dat exemplaar willen zien! ;) (Jouw link doet het wel; mooie wagens daar op jullie clubsite, trouwens! :wow: ) Waar kun je die 'cult society'-spiegels kopen, dan? |
Thanks, de site is alweer erg gedateerd wat auto's betreft, komt snel verandering in overigens.
De cult Society spiegels heb ik 2e hands gekocht, vorige week stond er ook nog een setje op MP trouwens. In nederland weet ik niet waar ze te bestellen zijn, maar bij CS in oostenrijk i.ig , maar wel erg lange levertijd als ik de verhalen mag geloven. |
Quote:
netjes laag en paar porsche hoepels is genoeg. :) |
mijn ex vento vlak voordat ik em totall reed :shake:
|
@ crownmusiQ : welke bandenmaat had je om de a3 velgen liggen ?
|
tiefflieger, 175/50/15 zat er om
|
Mijn oog viel net op dit topic en dacht daar kan er nog wel 1tje bij....
Zo was de Vento 2 jaar geleden... Zo staat ie er nu bij... |
Quote:
zeer dik!!! de velgen hadden een iets dikkere rand mogen hebben (vind ik persoonlijk wel mooi) maar ze staan zeker!!! ik heb ook nog voor deze wielen gekeken :D dikke shit! ik heb mijn hokkie nu ook weer omlaag gegooid, 77mm verlaagd met 17ers eronder :D moest wel ff een 185\35\17 bandje erop draaien :screwy: :thumbup: |
new pics...
Aha, ook LED-jes! de Audi-trend is begonnen! :tongue:
...maar, wie had ze het eerste...? (hier volgen de recente foto's van de topic-starter...) |
maar bovenstaande gebruikt ze als knippers zo te zien..
|
Mijn GT op de A3 wielen :
|
Quote:
Goed gezien ! Heb clean bumper en had ten tijde van de led inbouw nog de originele koplampen. Kreeg toen het idee om ze er onder te zetten in de vorm van leds. |
@ Ventorulez: ook goedgekeurd voor de APK?
|
Quote:
Rijd er nu een jaar mee rond en is inmiddels alweer een keer goedgekeurd. Zonder problemen of opmerkingen. Weet niet of het nou wel of niet mag, weet wel dat het net zo duidelijk zichtbaar is als ieder ander knipperlicht. |
Quote:
Schoorl? :thumbup: |
Quote:
ZWOLLE !!! |
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 15:30. |