shit nu zie ik het ja! vind het echt 10x mooier zo!
|
Wanneer gaan de oost-groninger mk1tjes es gezellig meeten in stadskanaal of veendam ofzo?
|
binnenkort bij de mac? daar kan je pas lachen :tongue:
|
Quote:
Met al die plastic bakken bedoel je? Zeg maar wanneer :P :D :cool: kom ik je wel oppikken... |
Quote:
Week niet, binnenkort misschien wel :) |
Quote:
Als je er al langs rijd willen ze je auto er wel onder kwijlen :) . Daarom rijdt ik tegenwoordig een blokkie om scheelt weer een was beurt ;) Nu ff weer ontopic zonder booskijker lijkt veel beter ga zo door ;) |
Eindelijk ben je van je aandelen tupperware af!! :hug: Veel beter zo :cool: :D
|
Ja man, das pas laggeh....
En nog vet veel van die dinky toys daar bij de mac, zijn ook alleen gestyled, maar zo origineel als de pest... denken ze ook nog dat ze snel zijn... :rolleyes: :chair: Nou miss ben ik dan ook wel ff van de partij.... |
Quote:
ZIt er al weer op :D!, Moest ff verstralers afstellen voor APK ;). Kga zondag naar Duitsland, dus kijk ik ff of ik een mooi setje hoekjes kan vinden zonder gaatjes. |
Quote:
Inmiddels al gekocht :). Bedankt Lieuwe! Nu is het de vraag ofk een enkele grille of de dubbele weer monteer :) |
Quote:
het lijkt of het bij elke mac in het land hetzelfde er aan toe gaat :rolleyes: :D auto ziet er "btw" super uit !! :cool: |
Vandaag even naar Bockhorn in Duitsland geweest met pa, bruder en Henri. Een mega Oldtimer festijn met een hele grote onderdelenmarkt :). En daarom zijn we dus ook niet met lege handen terug gekomen!
Dus wat ik gekocht heb: -2 nieuwe Bosch koplampen voor 20 euro! -Chromen tankdop --- EDIT -> Chromen Oliedop -3 meter profielrubber voor boven op de deuren -Wat kapjes voor het dashboard -Een Gti-ruitenwisserarm -Grilletjes achter de bumper -Orginele dubbele hoorn -Gti-armsteunen -Gegalvaniseerde accu-steun Weer 100 euro verder ;). En van de week dus al andere rode biesjes voor de zijkant gekocht: |
Mag ik een stukje commentaar geven ?
Je wilt meer vermogen uit het JB blok, dus je monteerd het een en ander om er wat extra's uit de motor te halen. Vervolgens ga je isolatie onder je motorkap plakken wat juist weer vermogens remmend werkt ! Je wilt juist dat de motorruimte koel is. Ok, het houd geluid tegen maar who gives a fuck ? het is een Golf 1 en dat staat voor 0,0 comfort, je wilt dat het op een GTI lijkt dan moet je die motor horen ! Ik heb bijna een jaar lang golf 1 GTI gereden en ik heb er geen moment over nagedacht om er een radio in te bouwen.... het geluid was gewoon één en al muziek ;) |
Quote:
Jb blok is al lang van de kaart kerel ;). Het is nu een 1800 blok or wat erin ligt. Had jij moeten kunnen zien :D! Mja dat isolatie, tja et zit er nu al op. En maakt nog steeds veel lawaai ;)! |
Heb vandaag weer het een en ander uitgespookt aan de Golf :).
Heb de: *Gti-armsteunen gemonteerd. *Dubbele hoorn gemonteerd. *Dashboard afgebouwd. *Nieuwe koplampen gemonteerd. EN: *Booskijker verwijderd en grillerandjes+bovenste sierlijst gemonteerd. Aangezien ik zulke posts kreeg :D! Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Resultaat: Later kwam dus broertje Wappie naast Wuppie zitten :hug: En het was heerlijk 25 graden volgens de MFA in Veendam :D! En de Scirocco GTS stoelen zonder brandgaatjes :). In hoogte verstelbaar. |
Hey Jeroen, haal die wuppies eens weg :tongue:
Staat erg gaaf zo! |
Quote:
Ze zitten niet vast or Alex ;) |
Quote:
Kan er alsnog af ;) en ik neem aan dat het geen lawaai is maar muziek ;) Dus toch een 1800 erin, wel die carbs dus alsnog die isolatie eruit raggen want dit kost gewoon vermogen. |
nu nog de emblemen zwart :D |
Quote:
Komt wel ;) |
Quote:
Het is een genot voor de oren bij het doortrekken ;). Mja zal er wel es een keer over nadenken om het eraf te halen :). Hopen dat dat gaat lukken, zonder al te veel moeite |
Je hebt er echt een superwagen van gebouwd, toppie! Wanneer mag je eigenlijk op voor je rijbewijs?
|
Quote:
Dinsdag dus weer gezakt :(. Ik hoor het binnenkort.... |
dat lijkt me dus echt kl*te als je al zo'n mooie auto hebt staan en je zakt voor je rijbewijs, sterkte man :( en snel weer opgaan (en het halen) :D
|
Quote:
En dat ist ook. Maar doordat je al die dingen op je schouder hebt (auto, werk, vervoer naar werk), wordt de druk alleen maar erger... |
Quote:
Nou niet zo melodramatisch gaan doen, broer :chair: Ik heb m'n rijbewijs ook gehaald, en als ik het kan, kan jij het ook :D Maar je moet em nu wel gaan halen... Anders rot die Golf nog weg hier achter het huis :tounge: |
Quote:
Wat zal het bij jullie thuis gezellig zijn! :D ;) Mooi werk trouwens Moroder! Mooi geheel zo, in die GTI-trim! |
Quote:
Ach jah nog paar dingetjes en hij is zowat volledig GTi. Wat nog moet: Stabilisatoren monteren Zwart logo in de grille En ooit missen een zwart hemeltje :) |
Erg vet zo :D ook wel erg klote dat je weer gezakt ben :( Maargoed, iedereen kan hem halen, dus jij ook :cool:
Misschien een tip; denk niet aan je golf "GTI" tijdens het afrijden, misschien beinvloed dat je rijstijl ;) |
Quote:
Haha nja ben beetje te voorzichtig tijdens het examen. Normaal trap ik wel aardig met de lesauto. Wat ze dus ook willen met het invoegen enzo. Snel op snelheid zijn en met tenminste 120 de snelweg opknallen... Mja 3x scheepsrecht ;) |
Vandaag voor de 3de keer ervoor geweest, en eindelijk maar toch. Goofie heeft zijn rijbewijs :)!!
Dus gelijk toen ik thuiskwam me rijbewijs opgehaald en geknald in de Golf richting Groningen. En kon het verkeer goed bijbenen :). En het geluidje, och.... Fenomenaal!! |
gefeliciteerd, nu zeker veel rijplezier!!!
|
Quote:
Dat komt wel in orde ;) |
Ik mis het biesje nog op de achterklep. Of heb je die er inmiddels al op/
Hoort bij de gti stripingset he. |
Quote:
Zit er op, heb em te laag geplakt ;). Hoort normaal een cm ruimte onder te zitten ongeveer en aan de zijkanten afgesneden. Ik heb em helemaal doorgetrokken. Mja boeie ;) |
Aangezien de Golf al tijden kampte met motorproblemen, heb ik de knoop toch maar doorgehakt. Ik heb de cilinderkop gedemonteerd.
Het geval was dat de motor constant op 3 cilinders liep. Kon de kabel van de eerste cilinder eraf trekken, maar de motor liep precies net zo door. Ook bleek wel dat de auto aardig wat aan vermogen miste, aangezien ik een Golf 2 1300 met optrekken nauwelijks bij kon houden. Nu ik de kop eraf heb, ben ik nog niks wijzer geworden maarja. De kleppen zijn allemaal dicht. Zitten geen scheuren in de kop en onderblok. En een compressietest bij warme motor kwam op een positief resultaat (allen 13 bar) uit. En aangezien ik toch een Gti-kop van school had gekregen, heb ik die mooi klaar gemaakt. Poorten zijn wat ruimer gemaakt, kleppen zijn gepolijst, kleprubbers vervangen, gevlakt voor meer compressie, en er is een snelle nokkenas gemonteerd. Ben nu al weer aan het afbouwen, maar kan geen foto's maken. Me ouders zijn namelijk op vakantie, en hebben de camera mee. Ik hoop van het beste, dat het probleem straks over is.... |
Zo na 3 week toch maar weer even een update :).
De gevlakte PF kop is nu gemonteerd. Had eerst de Webers weer gemonteerd. Maar heb later een 2-traps carb van een Audi 80 op de kop weten te tikken. Dus dat erop en het spultje liep gelijk een stuk mooier :). Het loopt nog steeds niet helemaal super (motor valt soms uit, en stottert nog wel). Maar het is al een vooruitgang! Verstelbare nokkenaspoelie komt deze week binnen, en heb ook een zwart logo gekocht voor de Grille :). Gelijk maar ff nieuw K&N filtertje aangeschaft (scheeld die korting ;)). Want een luchtfilterbox van een Toledo past niet ;). En nog even wat moois voor de carterontluchting fabriceren. Groetjuhss |
Kiek aan !!!
Dat lijkt erop Jeroen. Nu nog ff af laten stellen, en dan 17 September naar Assen !!!! Groeten, LRR |
Ziet er netjes uit :cool:
Nu nog even alles goed afstellen en dan 17 september richting Assen :D |
Quote:
Hoezo twee keer hetzelfde zeggen :D!? |
All times are GMT +1. The time now is 03:48. |