Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Project: Caddy 1 pick-up (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9577)

Moroder 17-01-2006 22:24

Stuurkogeltjes eruit halen doe ik altijd op een andere manier. Heb je eigenlijk geen trekker voor nodig ;). Maar een dikke hamer :D.

Maare ziet er weer veelbelovend uit Sander :).
Ik ga van de week lekker door, motorruimte spuiten!

MVG

Jeroen

Caddy_Sander 17-01-2006 22:59

Dikke hamer heb ik ook nog gebruikt ;)

Pff heerlijk als je al zo ver bent Jeroen , zal bij mij nog wel ff duren voordat ik met mn motorruimte kan beginnen :D

DÁ-BRT 18-01-2006 09:41

Hey voor dat gat heb ik ook een tooltje.... Bzzzzzt. zzzzzzzzzt. ;)

Caddy_Sander 19-01-2006 14:53

hehehehhe, dat tooltje is zeker niet verkeerd :rolleyes:

Caddy_Sander 22-01-2006 18:15

De te herstellen schade in de laadbak:

Linkerkant wielbak, randje rot:

Rechterkant:

2 plekken in de laadvloer, plus randje wielbak

Hoop dat er met wat donorvloer de boel te herstellen valt, bodem is verder vrij recht en paar kleine deukjes.

Caddy_Sander 29-01-2006 16:59

Kleine update:

Alle aanbouwdelen van het blok liggen nu thuis. Ben er nog niet uit met welke verf ik het zal moeten gaan behandelen. Dynamo e.a delen lijken me snel te oxideren als het gewoon gespoten is. Dus tips zijn welkom...

Aantal delen wil ik laten verchromen. Dus ook even informeren. Radiateurkap, gaskabelsteun, motorsteunen, scharnieren motorkap, vacuümding achter de hoofdremcilinder, verstuiverleidingen. Andere delen waarschijnlijk in later stadium

Morgen even bellen naar een leerherstel/kleur bedrijf. Waarschijnlijk gaan daar de leren porsche stoelen heen om ze vervolgens in beige te laten verven. Hoop er ook beige bekleding te halen voor de deurpanelen/hemeltje en dashboard. Dus alles bekleden is nu de bedoeling. Kan moeders weer mooi achter de naaimachine ;)

Aankomend weekend donorvloer ophalen/uitslijpen. Dan kan het laadvloertje ook weer gedaan worden.

Dit was het wel weer voor even..

Caddy_Sander 04-02-2006 22:42

Vandaag even weg geweest voor een stukkie laadvloer:

Hier kun je zien dat de de laadvloer om de chassisbalk heen gevouwen zit. Helaas zit het randje gepuntlast met het buitenste gedeelte van de bak.
Dus een donorstuk op dezelfde manier terug zetten is bijna niet te doen.

DÁ-BRT 05-02-2006 08:19

Yeah..... JVH in actie....

Caddy_Sander 15-03-2006 21:11

T staat al een tijdje stil rond het caddyprojectje :(

Dit vanwege een vriendin (wat je niet altijd aan ziet komen ;) ), een weekje op wintersport geweest (moet ook gebeuren) en als laatste ook nog een drukke stage.

Maar we gaan nu gewoon tijd maken en weer gewoon knallen.

Maarten 15-03-2006 21:39

gaat het nog lukken voor het meetingseizoen?

DÁ-BRT 16-03-2006 15:10

Denk dat er over niet al te lange tijd bij de caddy meetings alleen nog andere VAG wagens komen omdat iedereen zijn ride aan het upgraden is.

Maarten 16-03-2006 16:22

Dat klopt wel een beetje ja , ik heb geen geld & ruimte voor een 2e caddy dus kom dan maar met de A3 :D

Stefan MK1 ask 19-03-2006 13:38

netjes gedaan met die tellers trouwens, die witte zijn wel mooi gelukt..

Caddy_Sander 21-03-2006 18:40

thnx :)

Caddy_Sander 18-04-2006 10:25

Quote:
Originally Posted by Morninglight
gaat het nog lukken voor het meetingseizoen?

Nee helaas, dat gaat er niet in zitten ;)

Vandaag ff wezen slijpen en hakken, hoop werk om het los te krijgen gezien de puntlassen.

Het is dus zo dat de laadvloer ook vast gepuntlast zit aan de wielkas.

Heb de vloer zoals je kunt zien los gehaald van de wielkas. Je kijkt nu op de chassisbalk. Dus nu is het idee er een plaat verticaal in te zetten, dit te puntlassen met de wielkas en ombuigen richting de eerste ribbel op de laadvloer. Ook dit weer puntlassen met de chassisbalk en dan zou het weer mooi moeten zijn

Caddy_Sander 18-04-2006 10:31

Hoe kan ik het beste de kabelboom laten lopen zonder dat ie straks zichtbaar is? Van het schutbord door de kokerbalk lijkt me niet mogelijk.

De accubak gaat er zometeen uit en de accu zal verhuizen naar achter de stoel in de cabine. Reservoirsteunen behoren nu ook tot het verleden

Menace 18-04-2006 15:37

carterbeschermplaat maken die deronder hangen en daar de kabels onderdoor leggen...

Caddy_Sander 19-04-2006 10:16

ga je dan onder de kokerbalk door?

Caddy_Sander 23-04-2006 21:58

Goed zaterdag weer een stukje verder gekomen,

ff flink wezen slijpen in de laadbak:

Het eerste stukje

Een maat kwam helpen ;D

Ikzelf dan ook maar aan de gang ;)

Resultaat

De rand langs de wielkas weg gehaald tot bijna aan de achterkant. Alle bubbels zijn nu weg :). De randjes laten zitten zodat het naadje mooi en origineel blijft

Nee, geen verlaagde Caddy, tijdens het slijpen schoot ie van de krik af, schrok me helemaal kapot, wat een knal. Gelukkig zat er niemand onder ::)

Gijs 23-04-2006 23:05

Bubbels zijn weg idd, maar daar heb je nu wel een paar gapende gaten voor terug :tongue:

Heb je trouwens geen as-steunen onder je caddy?

Succes verder, erg leuk project zo'n caddy :cool: :)

All times are GMT +1. The time now is 23:03.