Quote:
dan als nog een verzamelkast en koude lucht voeren die snorkels ,zit meer zuurstof in ............... dus sneller |
Die gaat er denk ik wel komen ja... ooit :D
Ze zijn nu de chip aan het bakken bij PTH Trading :) |
en dan een filmpje met geluid pleeaassseee
:D |
Quote:
ik denk dat het bij TB's ook wel werkt (net als bij webers) om een fatsoenlijk airbox met een restrictor erin erop te zetten. door de restrictor heb je net iets meer vermogen dan zonder. althans, dat geldt voor webers wel zo. |
voor een airbox moet ik mijn dynamo gaan verplaatsen en die kelken geven zo'n verschrikkelijk gaaf geluidje :)
|
bovenste dynamo steun hoef je aleen te verlengen, net zoals bij webers.
hoe is het trouwens met de chip ? |
Zo'n steun hebben we nog liggen maar ik vind het niet mooi :) zo blijkt maar weer, mooi en functioneel gaan niet samen :p
Chip is klaar, had de computer zaterdag of gisteren al terug verwacht. Dus vanmiddag gebeld naar die man, zegt ie: Stuur hem vandaag op. Ik hoop het maar voor hem, vrijdag moet dat barrel mee naar Automaxx.... RIJDEND :D Probleem van de controle lampjes is niet de spanningsregelaar maar iets anders. Prikte er een oude 8V GTI tellerklok aan en die deed het wel. Davey van kriejeesjons heb nog een tellerklok liggen dus die haal ik morgen op :) |
Quote:
ben benieuwd Dennisch! ik wil trouwens graag die dynamo steun overnemen! |
Nog steeds GEEN computer :mad: als ik hem morgen voor 12 uur niet in huis heb gaat ik hem halen. Kan me geen ruk schelen waar !
Filters komen morgen ook eindelijk binnen, zijn vanmorgen aangekomen bij diegene waar ik ze besteld heb en die heb ze gelijk verstuurd :) Had namelijk een groot pipercross filter voor over alle 4 de kelken maar die past niet omdat ik eigenwijs ben om mijn dynamo niet te verplaatsen :D Rick: zie pb... is ook makkelijk zelf te maken. |
geduld mijn zoon.....
|
geduld heb ik niet ;) apparaat moet vrijdag mee naar automaxx ;)
|
en je compu al binnen....;)
|
Quote:
Hoe dan Dennis? BTW Gaaf project! Ik wil het nou ook weleens in "levende lijve" zien. :biggrin: |
net de pipercross filters erop gezet :) jammer dat je ze er niet zo af kan halen omdat de kelken nogal dicht tegen elkaar staan :( en nog steeds geen computer :mad:
|
da's niet zo mooi, ecu kwijt bij post ? Begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet dat de software zonder auto gemaakt kan worden :confused:
|
ECU is klaar maar ligt in Steenwijk, hij komt morgen naar Amersfoort... maar ik ga vanavond naar steenwijk :D
Ron, deze man heeft al meerdere van dit soort auto's gebouwd. Chip zal idd niet geheel op maat zijn maar zal zeker in de buurt komen. Heb een A4 vol gekliederd met info over de motor ;) |
Net de computer opgehaald, gelijk een mooie tip gekregen:
Plaat alu achter de radiateur maken, tegen de warme lucht ;) |
Maar als je een alu plaat achter je radiateur maakt ben je toch een deel van je rijwindkoeling kwijt??? Waar moet die lucht dan heen???
|
Quote:
die lucht komt ja eerst tegen de radiateur aan ;) |
lucht door laat meer koelen dan lucht tegen
|
All times are GMT +1. The time now is 20:38. |