Zelfs de ombouw naar G60 remmen zou niet mogen vanwege te veel remkracht :s
Vandaag met de fiz naar Vastec geweest aangezien hij niet meer werkte, hij is onmiddelijk er aan begonnen en 2 uurkes later was hij klaar. (als dat geen service is) Er was een voeding stuk en een printbaan beschadigd |
En ze is weer terug thuis, onmiddelijk de velgen er onder gekletst, nu van de week nog vanal vervangen en vernieuwen en we kunnen er weer tegen ;D
|
retestrak (maar persoonlijk ben ik niet voor BBSen :tongue: )
verders echt een dikke coupe ! :thumbup: |
Echt nice geworden Benny !
|
Super :thumbup:
|
Mooi man! :cool:
|
Kleine status update van de donor :D
|
En we zijn weer wat verder met de blok :mrgreen:
Dan de kleppendeksel er af gehaald om eens te zien hoe de nokkenas en hydrostoters uit zagen Van de week een motorsteun halen en dan kan ik volgende week de bovenblok er af halen onderblok beginnen demonteren :) Iemand tevens een idee hoe ik de blok het best vetvrij en roestvrij maak of beter binnen doen voor een chemisch bad zodat hij intern ook gereinigd is?? |
als ik spullen moet ontvetten gebruik ik meestal dasty en/of leg ik de spullen in een wasbox. paar euro en je blok of bak is weer helemaal netjes :thumbup: |
wat kost nou zoon airride set nieuw en heb ff gekeken op de site maar je kan allemaal verschillende soort kiezen maar wat is nou wat ?
|
Ik heb en gas v1 met 1/2" kleppen, 10 mm leiding, mr airride 2 compressor en een 20 liter vat, grapje kostte me 2200 euro
|
Weer wat verder...
En de miserie met de carrossier, ben gisteren daar geweest en het was om te huilen hoe hij uitzag, heb em tot vrijdag gegeven om het op te lossen, anders haal ik em weg, na 3 maand pruswerk is het genoeg geweest, dus zal al maar stilaan achter een carrossier zoeken die het prutswerk van TMC SERVICE in GENK ongedaan wil maken!! |
Fotoke van gisteren...
Komende winter wordt de wagen opnieuw gespoten wegens boordevol fouten gaande van schuurfouten, slechtontvetten tot kleurverschillen of zelfs niet gespoten!! Ook kan het onderste er terug volledig onderuit omdat daadwerkelijk alles onder de spuitnevel zit tot zelfs stukken deels meegespoten (balgen , poten, vooras, achteras, ...) In plaats van vooruitgang ben ik 2 jaar achteruit gezet, big thanks to TMC SERVICE in Genk!! |
Damn wat kut dat het op zo'n manier moet! Veel succes met de verdere afhandeling!
|
Dikke on the road van de zondag :P
|
ziet er strak uit deze Jetta :D
|
|
Quote:
Op foto en van ver toch in ieder geval :D |
Op die foto's ziet die er echt dik uit! Jammer van die flinke tegenslag.. Helaas heb je altijd van zulk soort prutsers. :(
|
Op foto ziet em er idd goed uit.
Te bewonderen op VAGNation ? Helaas is carrosserie een typisch beroep waar ENORM veel prutsers tussenzitten... Zelfs enige productkennis is bij velen ver te zoeken... Helaas zijn de meeste klanten al tevreden "als het blinkt" ... en daardoor blijven prutsers toch bezig... Heeft de carrossier zelf enige fouten toegegeven ? Alleszins niet fijn om zo je wagen te moeten gaan halen... succes ermee ! grts |
All times are GMT +1. The time now is 13:11. |