Quote:
naam van de zaak geef ik niet maar het was een zaak in kantoormeubelen en al die dingen ( nu heeft mn oom em en zitten ze op twentepoort oost)tegenwoordig zit er een makelaar in...dan weet je het vast wel ;) ow en van wennen is totaal geen sprake geweest :wink: was al bekend met het taaltje, de omgeving en het klopt helemaal dat het hier relaxter en minder gestresst is....ook veel persoonlijker en daar hou ik wel van....en natuurlijk de omgeving!!!! ik woon nu aan de rand van het bos, midden in de natuur :cool: |
Quote:
yep!! :biggrin: Quote:
mwah! dat klinkt ook niet verkeerd, soms heb je van die kleine studentenkamers 3 hoog achter...doe mij dan ook maar aan de rand van het bos.... ;) tante van mij woont in Leiden, die heeft een abbonement voor het bos, een jaarkaart...moet je voor betalen... :rolleyes: |
Quote:
hahahaha ja precies! :D neej ik woon helemaal aan het einde van de campus (bovenaan) en eigenlijk ligt onze straat helemaal in het bos :D enige "vervelende" is de herfst, als ik naar college fiets word ik regelmatig door pleurende beukennootjes aangevallen :rolleyes: hahahahaha :biggrin: |
Quote:
oh ja, daar kun je mooi wonen!is idd buitenaf in het bos! daar heb ik al een keer met pech gestaan met de auto...vorig jaar rond deze tijd...je kunt daar ergens een weg naar hengelo volgen, dus rond een uurtje of 6 reed ik daar... blup...auto stil!!tering wat is zo'n bos dan donker!!! :biggrin: maar gelukkig kwam daar iemand langs die les gaf op de UT, en die heeft me toen op 't station van Hengelo gedropt.(zonder me eerst te betasten in het bos!! haha!! , hij gaf echt alleen les op de UT !!) :wink: |
was trouwens wel iemand met een vw passat..dat scheelt natuurlijk :D
|
Quote:
hahaha ja, die weg naar Hengelo (vanaf de UT een stukje zandpad en dan tussen de weilanden door) fietsen we altijd als we boodschappen gaan doen :D ennuh ja haha de bossen kom ik niet meer als het donker is geworden haha vandaag nog ff training ( train voor de Batavierenrace :cool: ) gelopen, stuk door het bos maar zo in de schemering is het toch niet zo tof meer als overdag :eek: hihi |
Quote:
ja daar stond ik ergens... :rolleyes: maar dan wel in het donker... overdag wel tof ja, daar kun je wel trainen...(sportief!!)voor de batavierenrace... :) ! hj zoekt zn mandje op!! 't was gezellig!! ;) :wink: |
bierprijs is hier ook echt niet leuk meer. bij mijn kroeg betaal je 2.10€ ben blij dat ik alleen tap, en niet betaal
|
Quote:
neeeeee serieus???? damn! ik vond in zoetermeer 1.90 voor een biertje al veel, in mn stamkroeg (ook in zoetermeer dat wel) betaal je 3.60 voor een halve liter, 2.00 voor een uppie (brand urtyp, jummie) maar hier betaal je voor een normaal biertje 2.00, kleine zijn meestal wel 1.00 maar dan zijn ze ook echt KLEIN! en soms kunnen ze niet eens goed tappen en betaal je haast voor een half biertje heel veel! enige normale prijs voor normaal bier is donderdagavond in de nieuwmarkt, een normaal glas voor 1 euro....1x raden waar ik altijd wel te vinden ben ;) hihi owjah en in de vestingbar http://www.vestingbar.nl hier op de campus, 1 euro voor bier en speciaalbier is daar ook betaalbaar :D |
Quote:
jaaa zeker tof! maar ik ging gister met mn huisgenoot samen, op de kaart stond een stuk weg als gewoon openbare weg, komen we daar heeft een of andere boer dat gewoon als erf ingepikt....we werden aangevallen door zn lieve gigantische hond met stalen muilkorf :eek: die weg nemen we dus niet weer ;) twas zeker gezelli, truste en ajuus! hahahaha |
Quote:
Ze zijn nie echt into Veedubs, hij is een gepensioneerde philips programmeur, en zij is een gepensioneerde kloosterzuster. Rijden rond met een Rover Metro of zoiets. Ze baten nu een gastenverblijf of zoiets uit. |
jezus mensen anders gaan jullie allemaal gezellig ff op msn :eek:
|
Quote:
hmmm? |
ik kom uit nieuwehorne {vlak bij heerenveen} (FRIESLÂN)
gr Marten |
Quote:
als 2.10 duur is, blijf dan maar weg uit Amersfoort ;) |
Kortessem, Limburg
|
Hometown Vlissingen, maar nu woon ik tussen het vreemde gevogelte in Sas van Gent :D Een uithoek in Nederland, maar centraal in Europa.
|
Quote:
Ben ik ook, alleen nie blauw :biggrin: |
Oldeholtpade :rolleyes: - Friesland.. stukkie onder Heerenveen.
|
Noordbergum - Friesland. Halverwege Groningen en Leeuwarden :)
|
All times are GMT +1. The time now is 08:36. |