Is er hier bekend waar de ZF-64-FJ nu is?
|
Quote:
Dat kenteken is wel van een originele G60 (groen) alleen het bouwjaar staat er niet goed op. Paar keer met de RDW gebeld/gemaild maar ze veranderen er niks aan :confused: Auto is van een bekende van mij.... Rijdt ook hier in Brabant. |
Quote:
Mooi zo laten. Nu al in kwarttarief en over 6 jaar de eerste belastingvrije golf 2. |
Quote:
Staat in Ridderkerk? |
Quote:
Ja, heb jij hem daar achtergelaten? |
Nee helaas niet. Auto is van eerste eigenaar overgenomen. Alle boekjes en faktuur erbij en een volledig afgestempeld serviceboekje. Zitten wel wat plekjes op de auto maar echt alle originele onderdelen zitten er nog op. Als je de prijs waar hij voor is gekocht is echt bizar.
|
Quote:
Ja ik weet die prijs, das gewoon weggegeven. |
De YL-54-SK heb ik destijds gesloopt. Was geen redden meer aan. Onder de dorpelverbreders zat geen dorpel meer aan beide kanten en de achteras bevestigingspunten waren ook rot. Helaas.
|
De ZG-82-NV, is naar mij verhuist :thumbup: Zit rijdbare voorschade (wel heel de neus inmekaar) op, ga kijken of deze nog te redden is en dan weer herstellen in originele glorie. Weet alleen nog niet in wat voor tijdsbestek :redface:
|
Is die oak green?
|
Quote:
Welke kleurcode is dat dan?? Deze is wel groen ;) |
Quote:
L94E Voorbeeldje: :thumbup: |
Ja, dan is deze Oak Green :thumbup:
|
Er duiken er steeds meer op. Ik ken nu 4 originele g60's met deze kleur waaronder een bij mij.
|
Quote:
Mooi om te lezen waar hij uiteindelijk "gestrand" is. Mag ik vragen wat jij er nog van kan vertellen ? Ik heb hem toen bij de VW dealer ingeruild en die heeft hem aan een handelaar verkocht. Daarna loopt het spoor dood.. |
Ik heb deze volgens mij of in Dieren of ergens in het noorden gekocht in de omgeving van Hoogeveen of Emmen. Voor weinig. Helaas bleken er achter de kunststof lijsten bijna geen dorpels meer te zitten en was hij op meer plekken erg slecht. Volgens mij heb ik de nummerplaat nog ergens in de schuur liggen...
Was een mooie auto verder alleen compleet rot. |
Emmen of Hoogeveen zou erg goed kunnen.
Moet zeggen dat ik hem qua roest nooit goed bekeken heb. Dat ding liep als een malle, dat is me wel bij gebleven :) |
Zo te zien is dit topic al redelijk lange tijd niet meer bijgewerkt, ik zag een aantal auto's die niet meer bestaan (gesloopt of geƫxporteerd). Dit is wat de RDW data nu aan nog bestaande, originele NL'se G60 levert (36 stuks):
YL-80-LF YN-76-DB YN-95-NZ YN-97-JK YN-99-NY YR-48-FG YS-36-KN YT-61-JR YV-48-VP YV-60-TN YX-17-BV YX-27-HX YX-45-VH YY-97-NK YZ-60-VY ZD-08-GD ZD-47-SL ZD-69-JX ZD-85-JY ZF-63-HS ZF-64-FJ ZF-77-ZG ZG-29-GB ZG-33-FZ ZG-96-RL ZH-37-TF ZH-73-LV ZH-83-VT ZJ-17-XH ZJ-52-LF Echter lijken er nog wel wat te ontbreken in de RDW data, de volgende staan namelijk ook in dit topic en hebben een geldig kenteken: ZG-82-NV ZR-52-HF ZT-21-SZ ZX-04-KG* DS-JL-05 FF-GR-05 (erg laat kenteken voor een origineel NL'se Golf mkII...) Zo dan, nu kan dit topic weer even mee... :D |
ZX-04-KG is nog steeds aanwezig.
|
Heel goed Melchior, vreemd genoeg ontbreekt deze in de rdw data zoals ik hierboven al beschreef.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:17. |