Ja hoor we hebben natuurlijk weer een overdekt springkussen en we hebben ook weer iets te kleuren voor de kids........
|
Quote:
top geregeld weer :thumbup: dan heb ik er geen kind meer aan de hele dag als er een springkussentje staat :icon_spin :limey: :D |
Quote:
Daar hou ik je aan rick :D |
:D ben dr ook bij of met de ouwe kevert of met slecht weer met de nieuwe kevert
geel of blauw :D |
Quote:
hoe zit het met de uit deuker staat deze man ergens met een kraam?? is hij op de dag telefonisch te berijken?? |
Heb er zin in :) Eerste meeting met de golf(was kapot toen ik naar leeuwarden ging...) Ben benieuwd naar de opkomst ;)
|
Sorry mensen de uitdeuker is er dit jaar niet bij.... kon het heelaas niet redden...
|
Is er in de buurt nog een wasgelegenheid(wasbox)???
|
Quote:
als het goed is zit die daar vlak om de hoek,excacte adres weet ik zo niet? |
komende zondag aanwezig.
ga denk ik alleen met mijn broers golf mk1 met kenteken 79hrl4. |
Wasgelegenheid is iid mooi in de buurt ,ook altijd een gezellige aangelegenheid daar s'morgens :thumbup:
Wij hebben ook alles zo'n beetje klaar , vanavond nog even een extra reservevelgje inelkaar geboetseerd ,voor m'n zwagers Mk2 vr6 :cool: Heb in iig wel erg zin in zondag , VW speed zal met een uitgebreide delegatie aanwezig zijn , specials guest included :thumbup: , om de Outlaw organisatie te helpen met zware taak van jureren . Onze club zal er ook staan met een kleine verzameling Volkswagens ,dus zou zeggen kom allen naar heerde Zondag ! |
misschien van de partij..
|
Zeker een goede was gelegenheid in de buurt....... en wie denk je dat daar de boel rund... ha ha
maar zal er wel druk zijn daar... |
Quote:
niet misschien :shake: jij BENT gewoon van de partij Mark!! :D |
Quote:
U heeft PM :D |
Quote:
Quote:
:rolleyes: |
:D
Zonet nog even de jetta afgetankt voor de grote rit naar Heerde , en meteen even een vooraadje Rainbow(crew :cool: ) paraplu's opgehaald , hopelijk zijn ze niet nodig Zondag , maar voor het geval dat , heb ik ze bij me ! |
De eerste lage kevers alweer gesignaleerd vanavond!
Ik ben ook van de partij, woon er immers 200 meter vandaan:)! |
was gelegenheid zit om de hoek van het terein :thumbup: :thumbup:
[IMG] [/IMG] : |
ich Bin Dabei![i][u]
|
All times are GMT +1. The time now is 12:35. |