Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   5 deurs mk3 gti satin silber metallic... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76936)

Vains 16-12-2010 18:44

Dat heveltje kostte mij bij VW dus even 15 hele euro's :D
Dus waarom lassen dat snap ik ook niet helemaal!

R.C.G60 16-12-2010 18:51

Ik lees net het hele verhaal,ik schrik er best van Nigel..Ik heb dus 1,5 jaar mazzel gehad :eek: ..wat een prutswerk idd..zoiets ga je toch niet lassen,als het kapot is gegaan :screwy: Ben je toch echt maf of nie.. :screwy: :screwy:
Interieur filter heb ik nooit na gekeken :D ,was idd echt nodig :D

VWJYI 16-12-2010 18:57

dat heveltje heb ik bij mjn gti ook kapot gehad. Eerste kruispunt bij mijn werk. Auto uit gezet daarna in de 2 geschakeld en auto gestart. hortend en stotend van de plaats en in de 2 naar huis. Was gelukkig wel maar 15 km.

had je net nog gespot bij dirix voor in beek

Vains 16-12-2010 19:20

Quote:
Originally Posted by R.C.G60
Ik lees net het hele verhaal,ik schrik er best van Nigel..Ik heb dus 1,5 jaar mazzel gehad :eek: ..wat een prutswerk idd..zoiets ga je toch niet lassen,als het kapot is gegaan :screwy: Ben je toch echt maf of nie.. :screwy: :screwy:
Interieur filter heb ik nooit na gekeken :D ,was idd echt nodig :D

Hey René, je hebt idd een beetje mazzel gehad denk ik :D
Nu is het weer gefixed dus ik hoop dat ik weer even lekker kan karren met de wagen.

@Dave: Het schijnt inderdaad een kwaaltje te zijn bij mk3's. Ik heb jou idd ook gespot net bij Dirix voor, we zien ons morgen wel :thumbup:

Vains 03-01-2011 14:26

Vandaag heb ik even een nieuwe koppelingskabel geplaatst aangezien de kabel zelfstellend is en dus niet meer te resetten was nadat hij los is geweest om de hevel te vervangen.
Dus ik had zoiets van even de S3's proberen :D

Ik ben tevreden over de combinatie :tongue:

Ook heb ik rode GTI emblemen gemonteerd in de deurlijsten van een 20 jahre editie en een nieuwe rode strip geplaatst op de achterbumper aangezien de oude er niet goed op zat en ik deze daarom ervanaf gespoten had met wassen :D

Dit waren voorlopig even de updates aangezien de wagen over 2 weken weer op stalling gaat omdat ik weer naar Florida moet voor 2 maanden. Ik heb het echt slecht :tongue:

henkwassenaar 03-01-2011 14:31

Combi met kleur van de velgen is meer dan geslaagd.....moest het eerst even aanzien en dacht dat zilver mooier zou zijn, maar ben blij verrast!

De Limburger 03-01-2011 14:53

Heel dik Nigel, man man wat heb jij het slecht, hoop dat ons plan door gaat. Ik heb wel zin in een weekje Florida hahaha..
Maar die wielen zien er erg dik uit zo, kan wel nog wat lager.. Dadelijk met de bandjes erom.
Gr Ronnie

Mike--1991 03-01-2011 16:06

Ziet er netjes uit :thumbup:

Pedaalemmer 03-01-2011 16:48

Velgen ogen lekker dik met dat zilver!

VWJYI 03-01-2011 16:52

De wielen staan de auto super. Je emblemen ook ;) Die koppelingskabel kun je normaal terug stellen. Is een foefje voor.

FunkyF 03-01-2011 17:38

Nigel, very nice, ik ben fan!!

ow en hoe laat vliegen we ook alweer? ;)

Vains 03-01-2011 18:57

Quote:
Originally Posted by VWJYI
De wielen staan de auto super. Je emblemen ook ;) Die koppelingskabel kun je normaal terug stellen. Is een foefje voor.

Hey Dave, wat is dat foefje dan? Want de nieuwe is alweer verkloot aangezien er een plaatje tussenuit was gevallen :redface:

Verder bedankt voor de reacties :thumbup:

Vains 03-01-2011 18:58

Quote:
Originally Posted by FunkyF
Nigel, very nice, ik ben fan!!

ow en hoe laat vliegen we ook alweer? ;)

Kom je ook Spring-break vieren dan :D

gti-er 03-01-2011 19:05

Staat super Nigel, combo van laag en platte bandjes gaan zeker dik staan! :cool:

Vains 03-01-2011 20:15

Quote:
Originally Posted by gti-er
Staat super Nigel, combo van laag en platte bandjes gaan zeker dik staan! :cool:

Bedankt Salih, ik denk dat ik wel voldoende plat kan straks :D

De Pul 03-01-2011 20:25

dat gaat gaaf staan:thumbup:
heel mooi ,dat antraciet icm de rest!

VWJYI 03-01-2011 21:51

ik zal het nog eens navragen. Bij mijn gti destijds ook gedaan. Is alweer een tijdje geleden.

LRR 05-01-2011 13:55

Ja, geweldige kleurencombo zo Nigel !!! Zeer goede keus !!!
Succes in de states en daarna vlot die banden erom !!!

Vains 05-01-2011 14:23

Quote:
Originally Posted by LRR
Ja, geweldige kleurencombo zo Nigel !!! Zeer goede keus !!!
Succes in de states en daarna vlot die banden erom !!!

Bedankt Fred, zogauw ik terug ben in NL ga ik direct de bandjes bestellen. Kan nu al niet wachten op beter weer :tongue:

de clown 05-01-2011 16:36

mooi ding, zelfde kleur als wat ik heb, heb hier ook al C2's liggen, combi met de S3 velgen is zeer geslaagd :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 23:44.