Quote:
Met stroseks :p |
Alweer een vote?!
Dan ga ik dit keer toch voor de blauw golf tt.. wat een vet ding |
Quote:
Maar ze zouden ook onder mijn golfje niet misstaan :rolleyes: |
super vet, kan niet anders zeggen..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ben je er lang mee bezig geweest..???) |
Met de auto?
Denk dat alles bij elkaar er ongeveer 2 tot 2,5 maanden overheen is gegaan. Air Ride eronder Motorkap en kofferdeksel embleemloos Comleet leren interieur Grijze interieurdelen naar zwart Dat is wel zo'n beetje alles wat er zo aan gedaan is |
ik zie zo nu en dan wel eens bij de MC in duiven 2 uber mooie bora's staan... verlaagd, audi velgen...enz. jou bekend?
|
nee , ken verder geen bora's ...
|
zouden die van PAtrick en richard Janssen kunnen zijn
|
jah die twee, stonden altijd naast elkaar op de parkeerplaats. wel mooi om te zien
|
|
en die man met die groene heb ook nog een mooie golf 2, een blauwe met Schmidt wielen :)
ZV-41-TT is het kenteken, supergeile bak. |
|
rukvoer :p
Ultieme auto, Jasper... kan het zijn dat ik jou bus wel eens in Leusden heb zien staan? |
in leusden ? nee ben bang van niet ! of een keer dat ik curses gehad heb maar das al ff geleden !
|
is zeker wel ff geleden, half jaar ofzo ? Stond je bus vlakbij het winkelcentrum geparkeerd bij bowlingbaan De Korf.
|
he fuck nu weet ik het weer had ik dealer show van Batavus in de korf ! klopt als een bus !
|
Quote:
Ik heb dat toch nooit begrepen he.. van die gasten die op een parkeerplaats gaan staan naast elkaar. 't zal wel aan mij liggen.. |
Dikke bak, alleen dat hout moet er snel uit, ik krijg al weer alergische reacties...tijpen word al moeilek ;)
|
ieder z'n smaak , blij dat ik dat goedkope alu er niet in heb zitten :D
|
whahaha ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 21:14. |