Quote:
thnx :thumbup: Quote:
Hehe, die jägermeistersticker zou ik maar al te graag hebben :D Het orange dat er op komt verschilt volgens mij niet zoveel van die auto's. Ga morgen een proeflaag op men motorkap zetten, heb vandaag heel de dag bezig geweest met de badkamer te pleisteren. Ga nu eten en in de zetel hangen. :thumbup: Mss dat ik mijn MK2 ooit in jägermeisterstijl laat spuiten met stickers en al. Maar dat zien we wel wanneer het zover is(binnen een jaar of 5) :D |
Het orange rollen van de auto is dus dikke miserie, Heb 3 testlagen op men motorkap staan en ben absoluut niet content van de dekking van de verf.
Voor een mooie egale kleur zou ik hem beter laten spuiten, dus ga ik rollen in een andere kleur :D Ik zal wel eens sparen om men MK2 in het orange te laten spuiten. De kleur dat het gaat worden blijft nog ff een verrassing. Ik zal binnekort wel foto's posten als hij gerold is. |
je houd het dus wel spannend wat het kleurtje aangaat :jacks: jammer dat het geen oranje(boven) ;) word.
maar ben wel benieuwd wat het wel word. |
Quote:
Ik zal straks wel eens een foto plaatsen van het orange, de kleur valt heel goed mee maar de dekking en uitvloei trekt op nx. Is op de foto niet te zien omdat door de flits het er wel netjes uitziet. Maar je ziet de strepen van het rollen van de eerste laag en die zouden met de 2de laag moeten verdwijnen maar dit gebeurt niet. Dus het minste dat je een lijntje van je roller niet netjes uitrolt heb je bij de volgende laag al een probleem. Zelfs na er nog 2 lagen over te zetten blijft dat erdoor komen. Dit is ook de reden waarom ik een primer op de auto gezet had. De foutjes en plekjes van de vorige lak kwamen er toen ook altijd door. |
Ik had bij het rollen van de eerste laag van mijn caddy de temeratuur ietsje te laag en de verf ietsje te dik dus je raad het al strepen en het wou niet mooi vloeien dus ook nog eens een lekkere blauwe sinnasappel geworden,maar positief blijven je hebt wel weer goede basis om te schuren :D :D
|
Quote:
Haha idd maar ik heb dus GEEN zin meer in schuren :D Ik heb daarnet een klein stukjegeprobeerd met de verf die ik ga gebruiken en dat ziet er al veel beter uit. Zal er morgen wel ff een foto van posten. Dan kun je de kleur al zien. :thumbup: |
Dan kun je de kleur al zien. :thumbup:[/QUOTE]
kan niet wachten :D |
Kleur??? :D :D
Ik moet vannacht nog werken en als ik morgen uit bed kom maak ik de kachel aan in de garage. Word het daar lekker warm en dan kan ik tegen de avond samen met men broer de auto al in een 1ste laag rollen. (ik hoop eigenlijk da da genoeg is) :D maar wss zal ik nog wel een 2de laag bij moeten zetten. |
Nou dus toch oranje, of is het menie? :jacks:
|
Quote:
Is idd rood/bruine menie :D :thumbup: Dat zal wss ook de definitieve kleur worden. Hangt wel wat tegen het orange aan maar het orange dat ik eerst wou was "holland boven orange" :D |
[QUOTE= "holland boven orange" :D[/QUOTE]
oranje boven of oranje menie altijd goed :thumbup: :D |
haha idd :D :D
Ik moet zeggen dat het in het echt meer naar het bruin neigt dan naar het orange maar zo op foto dan weer helemaal niet. Ik ben benieuwd als de auto helemaal gerold is samen met men dak :thumbup: |
en anders kun altijd nog een nieuwe kalender halen en die erop plakken :D
|
Hij is gerold, mss komt er nog een 2de laag op. Zal er een beetje van af hangen hoe het er morgen uitziet. Wss een pak matter dan nu op de foto's. Ben er net mee klaar. Men broer was zo goed om ff te komen helpen. :thumbup:
|
best lekker kleurtje :) zo
|
Quote:
Ben er content mee, ben nu bezig met men chrome spiegels en stalen bumpers erop te zetten. Motorkap er nog op en al men biezen aan de zijkant. Vande week velgen nog ff nieuw kleurtje geven en dan ben ik er helemaal mee klaar. Voor ff dan toch :D volgende week komt de nokken-as van een 1300 GK binnen dus kan ik al terug gaan bouwen. :thumbup: :thumbup: |
trekt deze verf nou mat of glanzend op :confused:
|
Kleur zit een beetje tussen mat en blinkend, hij zal met het wassen wss wel wat matter worden. :thumbup:
Men broer heeft nog een grill mer chrome biezen die ik mag gebruiken dus die ga ik wss ook nog plaatsen. Ook moet ik nog een nummerplaathouder maken voorraan. Ik heb ook nog chrome spiegels, nieuw van volkswarenhouse maar dan moet ik in de deur gaan boren wanr die passen niet op de orginele plaats. Nokken-as van de GK moet er ook nog in. Baguette links achter heb ik ook maar ik moet eerst nog wat klemmetjes scoren. Maar al bij al heb ik al een leuk resultaat :thumbup: :D De chrome biezen onderaan zitten er nu ook op maar heb ik nog geen foto van. |
Gaaf kleurtje, kun je nou veel merken van die carbs of pakt ie beter op?
Ben alleen geen fan van de koplampen en achterlichten voor de rest mooi karretje. |
leuk projectje
|
All times are GMT +1. The time now is 13:34. |