Quote:
Kever . T1 . T2a/b Vond het jammer dat je te laat was voor het inschrijven . |
Quote:
Ja ik ook! Ach ja, wel even kennis gemaakt (al was het maar heel kort) Iemand foto's van de aircooled top 3? |
Mooie meeting, goed georganiseerd!
Eten en drinken was goed geregeld, geen lange wachtrijen :thumbup: Dat vrij parkeren is echt stukken beter als alle autos in een rijtje zetten. Het weer was wel echt klote, maarja, daar doe je toch niks aan... Voor mij was dit ook de laatste meeting dit jaar. Van de winter nog een paar dingen doen, en dan kan die er weer een jaar tegen aan! |
Bedankt voor de dikke picca's Bas :thumbup:
|
Nou .. mijn foto's zijn klaar.. zoals gewoonlijk zijn het nooit extreme hoeveelheden pics die ik maak (althans bewerk), maar 't gaat om de kwaliteit zullen we maar zeggen :D Moet zeggen dat het weer niet echt uitnodigd om lekker op je gemak te fotograferen, da's wel jammer natuurlijk!
Korte samenvatting, ik vond het ondanks het weer een geslaagde meet.. leuk vertier tussendoor alleen zou ik er in het vervolg geen winnaars aan hangen, gewoon voor de fun zo'n limbo spul is supertof om bij te kijken, als je er een competitie van maakt krijg je achteraf altijd gezever van mensen die het niet eens zijn met de prijzen/winnaars, triest maar dat hou je toch.. Verder is het eten altijd relaxt in Heerde, wc's heb ik geen gebruik van gemaakt, maar volgens my main man ampi was het allemaal heel netjes voor hij er geweest was :D Kortom helemaal goed.. volgend jaar uitwijken naar een grotere stek wellicht? :) Pics dan maar :tongue: Set: http://www.flickr.com/photos/392566...57624824783695/ |
Dikke shit Mies, lekkere stretch pic van mn mk3 :thumbup:
|
mooie foto`s :thumbup:
|
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Klasse! Het was weer een mooi event! Op naar volgend jaar, ook dan hoop ik er weer bij te zijn! Pics staan online op www.vwfanatics.nl |
Super mooie foto's weer Oliver!
|
Dikke foto Micha!
Heb ik meteen een mooie foto van de grotere remmen :D |
Het was een super meeting!
Het niveau was hoog en het weer was kut. Voor de rest was het geweldig. Oja; dacht de organisatie dat VW-rijders allemaal dik zijn:D? Ik met m'n 1.75 verzuip in dat shirt, maar wel een super tof idee! |
Damn, ziet er uit als een mooie meeting, helaas kon ik er niet bij zijn.
Weet iemand toevallig de naam/code van de kleur blauw van die golf hierboven? |
Quote:
effe heet wassen en in de droger.... wordt ie vanzelf kleiner............ :D |
Caught in the act :D:D
|
Perfect......... :thumbup: ........ :D ........ :wow:
Quote:
|
Een knap vrouwtje in een zéker net zo mooie Kever! :D
|
Quote:
|
Quote:
Beoordelen had ik zondag al gedaan, dit is alleen de bevestiging :D |
Haha! Dan hebben wij zondag ook al ff bekeken en kwamen op het zelfde oordeel uit!
|
Quote:
:eek: moooie Kever..... :D :D Die hebben we helemaal niet gezien bij de Jury voor show and shine.... :confused: :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 02:57. |