|
ik ben van varsenare! ik doorkruis brugge elke dag voor mijn werk ;)
maaaaaaar men polo is momenteel binnen in de garage, dus nu gaje hem niet spotten ;) |
Quote:
ah zo, ik reed tot 2 maanden geleden met een zwarte 6N, mss heb je die dan nog gezien.. en kan het zijn dat uw polo overlaatst bij Sneppe stond in veldegem? |
haha idd :D hij staat er nog steeds momenteel, sneppe is wat veranderingen aan mijn motor aan het aanbrengen ;) greetz
zwarte 6n hmmm, heb ik wss wel gezien dan! Quote:
|
Van de week de motor ruimte schoongemaakt :)
ook een orgineele luchtfilterkast gekocht. Die gaat deze week gemonteerd worden . |
Quote:
hehe ik ga zo meteen nog eens langs bij sneppe, voor een maat van me, zal uw polo eens van dicht bekijken dan ;) ->(even off-topic) dit was mijn 6n.. 21 oktober ongeval mee gehad en pertotal |
haha k, niet op letten hij staat er beetje vuil bij :p
en kben er momenteel ng wat aan het knutselen... oei das klote vanje 6n :s mooie wagen trouwens. maar ja, zo ben je nu toch bij een polo I terecht gekomen he ;) Quote:
|
Quote:
gezien en goedgekeurt ;) ook mooi op die ats'jes dat hij staat :) dankje nja de polo I is gewoon om wat aan te prutsen, m'n nieuwe daily zal ik niet zo veel aan doen, komt wat te kostelijk op den duur en een ongeval is vlug gebeurt en dan ben je alles kwijt wat je er aan hebt gehangen... :( rijd nu als daily met een Jetta MK5 |
:offtopic:
|
.
|
|
Waneer ga je dat ding nou eens verlagen?
Ik krijg elke keer last van me hoogte vrees als ik deze zie :D |
Denk dat ik er binnen een maandje wel andere veertjes op heb, ga denk ik voor 50/40
|
Quote:
ik heb nog een mooie foto van je wagen van mivw . ik zal hem morgen even uppen.gaaf wagentje van je.ik ben wel fan van dit type. |
Ik heb er ook één van op MIVW 2010.
Greetz,Den Dimme!!! |
is dat toeval of niet haha |
nu met ori luchtfilter |
.
|
nog steeds tevreden met de polo sjon?
|
.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:58. |