![]() |
Thijsje, netjes! :thumbup:
Ook zondag d'r bij met de Corrado? |
Quote:
thanx thanx :thumbup: @breadfan: Zekerz zondag ben ik erbij:D rond 12 uur rijden wij op vanuit stein dus dan kom je maar een babbeltje maken;) Kwam er trouwens achter dat het pakketje niet compleet bleek te zijn dus er worden nog dingen nagestuurd :screwy: |
Waar in Stein precies? Ik probeer er dan ook gelijk al bij te zijn, kunnen we samen oprijden.
|
Bij tczl voor of bij het tankstation in stein dat wordt morgen bekend;)
|
We vertrekken om 12 uur vanuit mij!
Chris je hebt pb met het adres, tot morgen :thumbup: |
Zow gisteren is de auto naar frank gegaan in de schuur
en vandaag ook al begonnen aan het winterproject dat voor de boeg staat:D Het resultaat van paar uurtje werk ![]() ![]() ![]() Volgende x alle vloeistoffen aflaten en het blok alvast kaler maken en dan kan hopelijk het blok er ook al uit;) en nog op ebay een leuk speeltje gewonnen:D ![]() |
Schiet al lekker op Thijs!
Mooie bling ook! :D |
Zow afgelopen 2 weken weer flink in de beun geweest:D
Ook is dr nog een heel pakket met chroom onderweg en gecleande deurtjes en setje strakke spiegeltjes;) De audio en de hoedenplank zijn inmiddels ook naar de bekleder voor een mooi leren jasje:D Hier alvast het resultaat van een paar daagjes beunen;) ![]() ![]() ![]() |
Ziet er netjes uit kerel.
Goed gegaan met mun motortakel? |
zekerz;)
was appeltje eitje met de motortakel en hulp van breadfan:P |
Quote:
mooizo :thumbup: en welkom,broertje? ;) @thijs deze een tijdje niet gevolgd,maar dit belooft wat :thumbup: |
Schiet al lekker op hè Thijs! :thumbup:
|
Quote:
Ook al de weg naar het forum gevonden haha. Welkom! :thumbup: Heeft Chris een beetje gewerkt? :tongue: |
ik zie een paar bekende auto's op de achtergrond :D
|
Quote:
Vandaag niet, was op de zaak, en daar wordt niet gewerkt. :D Quote:
:D Dat ding ziet er nou niet uit joh! Hoog en op roestige staaltjes... :( |
haha ja chris heeft me goed gewerkt hoor met het blokje eruit lifte;)
Het schuurwerk is echter allemaal van eigen makelei inclusief stoflongen en alles;) Ja me broertje is hier ook sinds kort actief maar nog geen topic aangemaakt en moet nog btje leren beunen van de oudere broers :tongue: en ja chris we houden het tempo hoog en ook het moraal zodat we alles op tijd af hebben hopen we:D |
Ziet netjes uit Thijs, ik ben benieuwd hoe het gaat uitzien.
Gr Ronnie |
Quote:
Ik denk netjes :D |
Ik geef je gelijk René. ;)
Gr Ronnie |
Quote:
Strakker dan Marijke Helwegen! |
All times are GMT +1. The time now is 21:51. |