Had het idd al links en recht begrepen idd.
Sta op punt van bestellen pu spul bij claus von essen. Vind het leuke wel ervan dat ik allerlei projecten doorlees en jij elke keer met dingen aankomt die in die projecten niet eens beschreven staan. Veel mensen staan bij die dingen niet stil dus. |
Quote:
Niet alle mensen posten hun ervaringen/kennis op het forum ;) . En deze "slapers" kunnen je soms heel veel meer vertellen dan dat er in de diverse topics te vinden is. :rolleyes: |
Quote:
Kijk hij is wakker :-) |
Quote:
dat is de waarheid wat je zegt. maar als je een paar posts leest van sommige van die slapers, kan je er direct uit afleiden dat die mensen wel weten waarover het gaat.en hoe de vork aan de steel zit. :thumbup: dat is een beetje het probleem van het internet van vandaag, vroeger heel vroeger in de begin jaren was het grootste deel wat er te vinden was op internet feiten. nu wordt er gewoon direct van alles op het web gegooid zonder eigenlijk wel te weten of het klopt :shake: on topic: stevige aanpak je project :thumbup: |
Aandrijfassen met 10 cm kop opgehaald.
|
Quote:
En juist van deze slapers hoop ik de nodie kennis te vergaren. Lees elke opmerking van jullie aandachtig door en sla ze op. De bedoeling is om eerst de motor in te bouwen en alles in te passen onder de motorkap. Accu naar achteren toe,rvs vloeistofpotjes,dat soort dingen Tevens wat verstevigingen in vorm van anti roll kit,stabalisator stangen,pu rubbers en rolkooi. En het rijgedrag verbeteren met stuurbekrachtiging,sperdifferentieel en short shifter en grote remmerij. Motor upgrade is iets van de toekomst. Setup voor 280 pk is dan max. Het motorsteun verhaal word erg serieus genomen en ga dit zekerr overleggen met mijn maat hoe we dit moeten aanpakken. |
ik zie dat je nog een sper zoekt, ik heb de mijne door melgior laten inbouwen
|
Quote:
Verstandig om te overwegen de boel aan te passen zul je alleen maar plezier van hebben. Ga je met 02A rijden dan weet ik nog een hele mooie zgan (echt waar) bak die naar 6 bak is omgebouwd met Peloquin sper! Interesse laat het even via pm weten, dat stuur ik zijn nummer. |
Mercedes intercooler is ook binnen.
|
Foto's zeggen meer dan woorden..
|
:rock: :rock:
Dikke update Miquel. Je weet niet wat je meemaakt straks. :D |
Pffff dikke remmen!
|
Afdekhoes gekocht voor over de golf 1.
|
2 foto's genomen met kerst toen ik hem had gewassen.
|
Ik blijf hem gaaf vinden in die stijl...alles klopt! alleen moet er nog ff een dikke tor in ;)
|
Leuke remmen :thumbup:
|
Vandaag 2 pakketjes in huis gekregen.
|
nice :thumbup:
|
Thank you :)
|
Op een oldtimer beurs een polijstsetje gehaald.
|
All times are GMT +1. The time now is 10:48. |