![]() |
Quote:
|
Heb de update allang gecheckt, kijk die site van ons shine!! Kheeenkerrr!
|
Quote:
neej wil eerst remmen en abs in orde hebben! Maar MIVW gaat ie wel mee! Dan moet alles klaar zijn. |
Die deadline heeft Robbie geloof ik ook :fingered:
|
Quote:
Haha idd maar ik ga het wel halen denk ik zo :cool: |
Zo het heeft weer focking lang geduurd, maar tis eindelijk bijna klaar haha
Nu alleen 1 probleem zit nu met rot subframe en is dmv apk afgekeurd met steekproef :( Dus nu snel op zoek naar subframe en dan kan ik weer cruisen en blokje opfrissen! wordt vervolgd Groetjes Frans |
Zeg Franske,..issie al laag?
|
Quote:
Das het eerste wat gaat gebeuren zodra die thuis is en met APK! haha Greets |
wees blij dan met die steekproef.. niet echt fijn als dat onderweg scheurt..
|
Quote:
Jaja ben ik ook blij mee haha Alleen heb er 1,5 maand niet mee gereden en wil toch wel beetje gaan rijden met de passat. |
ja dat geloof ik, na 1.5 maand... nog plannen om wat meer geluid eruit te halen?
|
Quote:
Voorlopig laat ik het even zo. Heeft nu al genoeg gekost haha :D Maaruh zodra frame gefixed is en wagen is omlaag dan volgen de foto's Groetjes Frans |
He Frans, jammer van die tegenslagen. Ik wens je succes en we spreken elkaar weer!
|
Ja...Veel suc6
Wel enorm dikke passat |
Zeer mooie Passat, apparte kleur ook!
|
Om een lang verhaal kort te maken !!
Zo apk zit er alweer even op paar weekjes, maar het ging niet van een leie dakje! Radio en twetters gejat! Dat word opgelost. Ik weer lekker cruisen loopt na 10 minuutjes de bak vast ! in z´n 3 GVD!! Dus weer terug naar de garage en daar zou alles nagekeken worden enz.. Komt vandaag de jongen langs van de garage zonder smile op z´n kop! want wat blijkt me wielen gejat!! GVD en dat allemaal in focking 2 weken tijd! Dus komen jullie setje parabool tegen met 195-40-17 bandjes pirelli zero nero splinternieuwe bandjes en velgen waren super gepolijst!! op letten dus !! rest van verhaal volgt wel zodra die weer thuis en ik meer tijd heb! Alleen moest dit gewoon even kwijt.............. Groetjes Frans |
hmprfff. Dat is balen. Garage is er niet voor verzekerd?
Ik hoop dat je de wielen nog ergens terug ziet. Voor jou komt 't te laat, maar ik ga mijn wielen 'merken', zodat ik ze altijd kan herkennen.. |
Quote:
Jawel is wel verzekerd dus dat komt wel goed! En ze zijn gemerkt, maar daar laat ik verder niks over uit ) ik zal ze altijd herkennen in ieder geval Groetjes Frans |
Tsja, dat wielen merken heeft ook voor de kloten geen zin als je ze niet kunt vinden...
Balen Frans! Ziet er naar uit dat je alle pech voor 't komend seizoen er ook al gelijk doorheen gedraaid hebt. Hopen dat je er voorlopig even mee klaar bent. Succes! |
Maaruh moet even mededelen dat mijn auto verkocht is !!
Was hem vrijdag aan het wassen en kreeg complimenten en een bod Die ik dus niet af kon slaan en morgen gaat de passat defenitief weg. Had er toch gemengde gevoelens bij en plezier was beetje weg bij deze. En nu kon ik er goed geld voor krijgen dus heb het maar gedaan! Maar de laatste foto's volgen nog voor afsluiting NU op zoek naar een leuke mk2 of jetta2 Groetjes Frans |
All times are GMT +1. The time now is 13:11. |