Haha dat was ook het eerste wat ik deed op de boot... Was ook wel nodig :D
|
Fully loaded, en gereed voor een superweekend.
|
Ik kom zaterdag ochtend die kant op met de trein.
Iedereen alvast n goede reis, Gr Pim |
Quote:
Dat lieg je Rick... We gingen eerst zuipen :D |
Gisternacht liep mijn torretje ook weer, vandaag nog een paar kleine dingen gemaakt, morgenochtend moet Marc van Supro nog even een beetje programmeer werk doen en dan kan de test rit beginnen :)
|
Chris over de UK gesproken ... ik kan me een vaag filmpje herinneren van dat ranzige bier op Ult. dubs ... hebbie da nog ?
|
Kakken en douchen was echt super op de terugreis op de boot,
maar nog fijner toen ik gewoon weer thuis was. Denk dat het voornamelijk ook de ééndagsluitjes/ravers zijn die zo fatsig zijn, want die weten dat ze er toch niet meer op hoeven te zitten!!! Ik geef de camping nog één kans en anders is het volgend jaar sowieso een hotel of misschien wel één van de andere shows rond deze tijd... Players of Westside! |
Heb net nog snel ff een flesje JAGERMEISTER gekocht :D
Komt nu heeel erg dicht bij . Super veel zin in . Tot morgen :thumbup: |
:D ouwe zuipschuit :D
|
we pakken nu sinds een paar een jaar een hotel tijdens e38,
lijkt er op dat de camping dit jaar eindelijk eens beter geregeld is. ik ging in 't verleden camperen op 't oude showterrein op the billing aquadrome... players en westside zijn zeker leuk om een keer te doen maar kunnen zeker niet tippen aan e38...wel een goede aanrader om met de trein voor een dagje te doen... ...wij gooien de "mivw shuttle" dit jaar misschien ook nog effe vol voor een weekendje players... ..heb d'r zin in, tiende edition gaat mijn achtste keer worden, kon 't dus niet laten om toch nog last minute te boeken... |
afgelopen dagen de boot wat liefde gegeven en hij is er weer klaar voor, aankomend weekend smog alarm in engeland :rock: :D
IK HEB ER ZIN IN !!!! Quote:
dit stukje tekst heb je zeker gekopieerd van vorig jaar, toen was dit ook je testrit :D |
Quote:
1 maar :eek: |
Quote:
Lekker s'morgens door de vla :D |
damn man. Net nog ff bij hugo gwst. Die had zn type 1 ook net klaar. Volgend jaar moet ik maar als bijrijder mee. Kan ik mooi wat pics schieten enzo.
Veel plezier mannen! En over dat douchen. Niet zo aanstellen. Deo-Douchen is goed genoeg. Zo doe ik het op festivals ook altijd! |
Whaaa, ik moet nog beginnen met inpakken! Ik krijg een drukke ochtend morgen, maar we hebben er reuze zin in! Zie jullie morgen!
|
Quote:
Kijk that's the spirit niet klagen :thumbup: Je had meegekund er waren 2 plekken vrij gekomen en je had ook mee gemoeten man. |
@ Sixpack, dat is ooit op DVD uitgekomen :) dus ja, dat heb ik nog wel :)
je trok toen echt een werelds gezicht, toevallig laatst nog ff geloerd :) keer biertje doen? dan kan ik em wel ff weer afspelen :) |
Ojaaaa, schoolreisje gevoel :D
|
Quote:
Hahahahahaha Veel plezier aan de overkant mannen !!!! Ik ga proberen om de GTI na 6 jaar schorsing door de APK te loodsen morgen !!!! :thumbup: |
@opperrrrr doen we!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:42. |