update 17-03-'05
Zooooooo, net thuis :eek:
Lekker bezig geweest, beide draagarmen eraf....en kruk, de flenzen zijn idd 100mm :frown: (de 1303 assen komen maandag retour, en thnx voor de imbussleutel, na warmstoken van de bout goed los kunnen krijgen :wink: ) De 181 assen zijn maar een ½cm langer, dus er hoeft niks aan verbouwd te worden, de trommels passen gewoon ! Verder de benzineleiding verwijderd, die komt binnendoor (8mm) Veerplaten erafgehaald en de assen 1 binnentand verdraaid. Chassiskop kaal gekrabt......alles lijkt bruin, maar er zit heel veel modder en klei op, t is een terreinauto natuurlijk (maar dat blijft t niet :D :D) See the pics, meer op www.volksaddiction.nl !! |
Quote:
Daarom willen er veel ook 181 IRS spullen hebben ... 100mm is hetzelfde als Porsche 911, dus wil jij later een 901 5-bak gaan monteren,dan zijn je assen nu al voorbereid ;) Quote:
Goed hoor,ik zie maandagavond de assen en imbussleutel wel terug ... *legt nu de sjaal van Marieke bij de variant neer Toch even opletten dat ze niet te lang zijn,anders passen dadelijk de center caps van je Cookie Cutters niet op je velgen. |
Quote:
Hmmmmmmmm,als ik ooit nog eens de loterij win kom ik wel voor wat 911 bak en motortips bij je langs :D :D Quote:
hahha, die sjaal idd niet vergeten nee,kan die asap terug naar Marieke....de winter is al weer bijna voorbij :redface: En ik kan net als bij de kever een klein stukje van de as afslijpen, heb ik bij de kever ook gedaan om de caps passend te krijgen! Maar ik heb toch ruimte zat met de 7J cookies ? (wil natuurlijk ook af en toe de foeksen onder de kubel :rolleyes: :wink: _ |
update 23-03-'05
Zaterdag en vanavond weer VEEL gedaan aan de kubel.
- Met een komborstel op de slijptol de hele bovenkant van het chassis kaalgetrokken, en voorzien van een dun laagje zinkspray. - Alle lasnaden waar de oude kit verwijderd is, voorzien van een nieuwe kitnaad. - Achterbrug grotendeels kaalgetrokken met de komborstel, moeilijke hoeken ga ik nog stralen. - rechterbodemhelft pas gemaakt, en op sommige plekken vastgezet met een las(je) See the pics, meer op www.volksaddiction.nl |
@ Kruk:
Heb wat onderdelen voor de straler klaar liggen ! Draagarmen en ankerplaten :rolleyes: Niet vergeten mee te nemen vrijdag :D Ik gooi ook nog even die achterste baksteunbalk erbij vrijdag, ben ik vergeten vanavond :o |
kijk es an het zonnetje gaat schijnen en hij krijgt haast :biggrin:
gaat de goeie kant op zo....klaar voor Spa..toch.. :confused: |
Quote:
hehehe, als het zo door gaat wel ja ! Denk dat ik het onderstel in 2 maanden rollend heb :D :D Dan de bovenkant nog :redface: Ben een weekie vrij, thuis aan het verbouwen.......maar als ik thuis ff geen zin meer heb zit ik in de schuur !! |
weinig update..........
Alleen ff mijn nieuwe eindpijp gemonteerd op de kubel !!
Moet wel een beetje herrie maken op de meetings natuurlijk :rolleyes: |
lekkahr!!! :D
|
Quote:
heheheh, denk het ook wel :p 60 mm doorsnee, ZONDER DEMPING! LOL Maar is alleen voor de meetings, denk dat de buren niet vrolijk worden als ik daar mee thuis kom :D :D |
zal wel gaaf staan onder zo`n kubel!!
wat voor eentje komt eronder als er mee langs de buren moet dan ?:D |
Quote:
Er komt normaal een originele ANSA demper onder.............ook een herriepijp ! Alleen heb ik daar een nog een dempingsfilter bij, zodat het nog een beetje beschaafd klinkt (NOT :)) |
hehehehe... heb je daar ook een fotootje van eigenlijk? zo`n nasa demper?
|
Quote:
Geen foto van de losse demper of het filter..... Hier wel een foto van hoe die er uit ziet, er zit er ook 1 onder volkswouter zijn panel !! tis gewoon een dikke pijp met een chrome kelk die naar de zijkant steekt :) |
en die klinkt zachter dan die andere??? geloof ik nix van :p
|
Quote:
hehehe, hij is "iets" zachter :D Zal mij benieuwen......zo'n stinger brult wel iig ! :p |
Geen herrie in mijn straat!!! :rolleyes: :D
|
OOOOOWWWWW!!!
Ik wil ook een stinger op mn Golf! :biggrin: |
Quote:
hahahaha, kom je volgend jaar wel een paar x "wakker maken" :D :D p.s. en ook voor de jeep is hoop ! LOL |
Quote:
Iemand moet de eerste zijn ! Cool :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 10:03. |