Dankje Henk :)
|
Ik zal een poging doen . . .
Toch blijf ik erbij dat het logo wel iets "wits" kan gebruiken :D Quote:
|
is gewoon een mooi bak zo
|
Mooie Jetta! Velgen zijn echt ubergeil..:D
Lijkt me inderdaad wel mooi, net als ReBo al postte, dat logo op de grille wit maken.. ;) |
WIT is the SHIT..... :D
combi vindt ik erg geslaagd ! |
Quote:
Thnx voor je aanvulling op wijzigen van onderwerp :thumbup: Ik bedoelde eigenlijk alleen de logo's in de zijschermen. Het onderste gedeelte gewoon zwart laten, dit past dan bij de rest, het opliggende gedeelte wit maken, zorgt ervoor dat het iets minder een zwarte "vlek" is op het scherm . . . OFF-topic en ter aanvulling : Quote:
Ik draai mijn eigen woorden terug . . . . !!! Zag net mijn vriendin onder de douche . . . 8 maanden zwanger . . . het was ooit maatje 32 . . . over een blokje omlopen gesproken :( |
Quote:
Laten we het wel netjes houden in het topic ;) |
Quote:
Sorry . . . :redface: Ik ben nog steeds in schok . . . de laatste weken zag ik er alleen maar met licht UIT . . . :D . . . en dan te bedenken dat ik het nog zelf veroorzaakt heb ook :screwy: |
Oh, dat toch wel? :D
|
Quote:
Mafketel... :D Ontopic, leuk topic om te lezen... ;) O ja t ging ook nog over een Jetta, zie ziet er voor een Jetta dik uit hoor. Veel plezier met elkaar uit de tent lokken!! Gr. Maurice |
Ok, er zijn nu verschillende pogingen gedaan om deze armchairwarrior-keyboardwar een beetje te sussen, dit is de laatste.
Misha, kom nou even uit die slachtofferrol. Jij (ook) hebt genoeg wind gezaaid de laatste tijd, dan kun je ook verwachten dat je een leuke storm oogst. Laat m uitwaaien, dan is dat ook weer voorbij...maar doe het alsjeblieft met rechte rug en hanekam in de wind, dat siert ieder. Je roept vaak dat je kritiek kunt hebben, make it so, bijt op je lip, zit 'm uit, pak er uit wat nuttig is, gooi de rest over je schouder en get on. (In 't algemeen: ) Verder heeft iedereen recht op een mening over techniek, autos, kleuren, lampenkappen, game consoles, politiek -alles!-, zelfs andere users. Maar bewaar die persoonsgerichte meningen voor de borrel, dat is veeel leuker - via een toetsenbord komt het toch niet over, zelfs niet met de recent ontdekte CAPSLOCK. Laten we dit project topic vanaf nu gewoon gebruiken waar het voor is: Misha's project. Voor iedereen die nu lekker even met de Misha-reboundstorm meefietst en gaandeweg graag een paar klikos van de mods omtrapt: thanks. Ik zal de laatste zijn die zegt dat we onfeilbaar zijn, maar we doen dit naar ons beste inzicht. Wij willen maar een ding (en doen dat trouwens al jaren met succes): een informatief, gezellig en saamhorig forum aanbieden aan liefhebbers van alles VAG. Waarom? Belangeloos en puur uit liefhebberij, en verwachten van jullie niets daarvoor terug, behalve fatsoenlijk gedrag. Als we uit alle macht moeten lassen aan een rotte plek in de bodem, dan doen we dat met liefde en zo goed als we kunnen, en we gaan weer voor de volgende APK. Overigens, dat we belangeloos iedere avond in de digitale garage hangen achter de schermen om het overeind te houden, wil niet zeggen dat we schouderklopjes willen en ook zeker niet boven iedere kritiek staan. We're just guys like you. Ik snap ook best dat het leuk is om de 'leiding' een beetje uit de tent te lokken, daar heb ik me in het verleden ook wel mee bezig gehouden - maar ik wil dan ook geen bittere traantjes zien als er na wat stoelpootgezaag een keertje uitgehaald wordt - it's all in the game. |
Maak nou maar gewoon die logo's wit..:D Dan komt t allemaal goed;)
|
logootjes wit zou wel een leuk detail zijn denk ik idd;)
|
Ik maak niks wit, heb 't net allemaal zwart gemaakt.. denk dat witte logo's daarbij erg goedkoop gaan ogen.
|
Goedzo, ontopic kritiek, waarvan de inhoud zonder rancune over de rechterschouder ging. Hou dit vol, terwijl ik even weer een gum oprook....
|
Haha, beter je gum dan je banden... Anders word het zo'n zwarte bedoeling hier..;)
|
17 actieve member's, Er zijn ook nog andere topic's die wachten op julie post's :thumbup:
Klik Hier! |
Waarvoor dank Stijn... ik denk dat ik 'm van de week even wat hoger ga zetten, aandrijfas laat zich toch wat meer horen dan ik in eerste instantie dacht. Wees gerust, veel zal het niet zijn een centimeterje zal wel genoeg zijn hoop ik. Ik zal 'm morgen ook eens even wassen en wat betere foto's maken.. want die 3 prenten die er nu staan zeggen niet zo veel :)
|
misschien een framenotch?! ofzoiets...
|
Quote:
Hang dat meteen de achterbumper netjes, ziet een stuk beter uit :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 07:41. |