ik vind het toch niet zo,je spullen opzich wel maar de ombouw zelf...
IMO is het te overduidelijk raceLOOK, het zou al iets beter worden als je die zijpanelen er weer in zou zetten,kofferbakbekleding opsnorren en erin en bekleding op de bodem... of gewoon alles eruit natuurlijk:D |
Quote:
Dan is het toch juist heel geslaagd... ik bedoel, dat is exact het concept van de auto :cool: |
Quote:
je hebt gelijk,ik zal het anders formuleren. ik zou of alles bekleden,of alles eruithalen.vind het niet mooi dat na de deuren ineens alles kaal is en iets verderop de c-stijl weer hangt. het oogt erg slordig zo,vind ik..... |
Tja ... het is toch een soort van mix van racelook en toch ook nog wat praktisch gemak. Als je alles eruit haalt is het net zo'n koekblik denk ik, en aangezien er toch geen snel blok ik ligt heb je denk ik meer aan een stel paneeltjes en een tapijtje op de
grond. Dat maakt het denk ik toch net wat leuker/relaxter/comfortabeler om mee te rijden. Maar ik vind een echte racer ook erg vet, maar dat wordt gewoon erg extreem, als je dat gaat toepassen op een 1.6je dan vind ik juist dat weer een beetje karig, maar goed.. dat is mijn mening. Furb moet 'm bouwen zoals hij dat wil, het is imo nu al geslaagd! |
Quote:
kompressor op dat 1.6je :thumbup: ik bedoel ook niet perse helemaal kaal,gewoon de rest ook bekleden zou ook niet gek staan denk ik.... |
Een kompressor op die 1.6 zou de racelook totaal verpesten :D
|
Quote:
logisch,dan is het geen 'look' meer :tongue: |
Ik zou de deurpanelen achter terugmonteren, of een net zwart stuk hardboard op maat maken ofzo?
Stoelen zijn prima, past er goed in, alleen had ik zelf nog iets verder gekeken en wellicht iets meer uitgegeven voor een wat beter zithouding, dwz, dat je je zithouding nog enigzins kan aanpassen. Misschien nog wat leuke details aanbrengen, oranje pijlen bij de sleepogen ofzo? Het idee van een oranje reserve wiel ligt eral, zou ik ook zeker doorvoeren. Misschien handig om dalijk te kijken of een van je 16 inchers enigzins in je reservewielbak past. Zo niet kun je altijd een maatje kleiner nemen. |
Dat reservewiel is nog een tof idee... pijlen naar de sleepogen en dat soort dingen maakt het denk ik te, zou ik zelf niet doen.
Het moet wel een strakke auto blijven, als je allemaal van die kleine dingen doet krijg je snel zo'n over de top auto met teveel tierelantijnen. |
reservewiel in een raceauto... :rolleyes: oh ja het was racelook :thumbup:
|
Ook al is het geen racelook, langs de weg heb je geen pit waar ze de wielen klaar hebben liggen..
|
Gave stoelen Ferdie. Ziet er dik race uit zo :thumbup:
Tof dat jullie even langs kwamen ;) |
Quote:
daarom voor de racelook een busje bandenrep., heb je geen pitt nodig en ok voor de APK. ( reserve wiel is tegenwoordig vaak een optie) |
Quote:
APK? Moet je daar een reserve wiel voor hebben dan?? mijn auto word al jaren goedgekeurd zonder.... |
Van die bandenreparatie shit ben ik niet zo kapot maar dat terzijde. Ik vind een oranje (16 inch) stalen velg achterin best bijdragen aan de complete look, dan oogt de lege achterkant toch wat interessanter en het past prima bij de rest van de auto.
Als je voor racelook gaat zijn er toch zeker niet een stel strenge regels waar je aan moet voldoen? Furb maakt er gewoon een beetje een mengelmoes van kwa look en comfort/praktisch gebeuren, het getuigd wat meer van creativiteit als je er eens wat anders mee doet dan alleen de bekende racelook volgens de regeltjes. |
Ik zou gewoon zwart houden achterin... teveel oranje accenten en het is een kermis!
|
Quote:
my bad.. vorige week een kever weggebracht en daarbij zit het ruitensproeisysteem op de velg.. en die ontbrak.. |
Geen apk eis, trouwens sinds 1 mei is de snelheidsmeter of dashboard verlichting ook niet meer verplicht.
Af en toe snap je niet of hun wel het verschil weten tussen veiligheid en eisen. Maar wel een auto afkeuren omdat de bandenspanning te laag is , of de elcktrische koplampverstelling het niet doet. Waar gaan we naar toe. Sorry voor de off topic |
Quote:
sorry,maar zo creatief vind ik dit niet.creatief betekent vindingrijk zijn,dus als er nou een hele nette beklede inbouw achterin lag met een oranje reservewiel erin zou dat iid creatief zijn.elke zombie kan een zijpaneel uit een golfje slopen... om even te laten zien wat een creatieve racelook is; jammer dat de duct-tape op was bij de passagiers-gordel,maar you get the idea..... ;) :D :D :D |
Een zombie is dus creatiever dan degene die bovenstaand bouwsel in elkaar heeft gescheten.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:15. |