schaf je nou voor je zelf ook een polo aan :D
|
nee,vind ze te klein...
ik moet wat meer ruimte om me heen hebben;) |
de eerste 500km staan erop,wel wat kleine aandachtpuntjes gevonden,maar geen gekke dingen.
autootje rijd super en gebruikt erg weinig:thumbup: |
morgen met dit karretje naar essen,kijken of ie het volhoud;)
|
en hij heeft het prima gedaan,in duitsland zo goed als de hele weg tegen de 175km/u op 't klokkie gereden,met volle tank en 3 volwassenen aan boord.toppie hoor;)
|
leuk spul he die polo's :D
|
he kerel. Er staat helemaal niks in je topic over die 1.6nokkenas in die polo? Ik denk dat zet jij er wel in. Gr andy
|
Ik heb deze gemist.. Is een leuk karretje geworden!
Vind de verlaging echt prima staan.. Hoe het uitvalt is altijd de vraag.. Mijn polo is 60/40 en die vind ik ook veel lager ogen.. Wat voor andere constructie had je bedacht voor de wellemsblokken? Ik heb ze al 3 maanden klaar liggen en nog steeds niet eronder :( (beetje lui, en als het mooi weer was wou ik rijden inplaats van sleutelen :) ) |
Quote:
haha,klopt andy...ik wou eerst even kijken of het wel hielp :D maar dat doet het idd,dingetje is van onderuit veel feller :) alleen erin en met een zo goed als lege tank heb ik bijna 185 aangetikt :thumbup: @arjan,idd prachtig spul.... @mark,beetje klooien met een 2-kolommer en zo'n steunbok er scheef onder zodat ie de stabi op z'n plek duwt;) iig een hele verbetering die wellemsblokkies, een klaverblad word een waar feest :cool: :wow: :eek: :tongue: |
|
:eek: en ik denken dat ik snel ben:mad:
ik heb op gps 176 gehaald,teller wijkt ongeveer 10km/u af.... is dit jouw gebakje dan?of is het stiekem die GT? :D |
mijn gebakje ;) De GT heeft ook 55pktjes maar dan in een NZ ik rijd met een MH :thumbup:
|
o,ik dacht dat die gt 75 pony's had;)
maaruh,wat doe ik nou verkeerd dan? of klopt dit wel? |
de coupe GT met een GK of 3F motor hebben 75 pk die met een NZ hebben alleen een GT interieur ;)
|
okay,maar ik bedoelde eigenlijk;klopt het dat ik nou niet harder kan?;)
|
geen idee zit niet zo in de injectie polotjes ;)
|
Is een nokkenas van een GK ook gelijkwaardig aan een 3f asje dan?
Gr |
GK = sleeptuimelaar, 3F is hydrostoter.
Zijn wel beide de nokkenasjes van een 75pk GT motortje (alleen 2 verschillende versies) |
Okey, dan moet ik dus wel spiciefiek de 3f as hebben voor een 1.6 met hydrostoters.
Thanks ;) |
Quote:
:screwy: :tongue: :D |
All times are GMT +1. The time now is 07:20. |