Quote:
komt omdat je ook altijd aant schuren,poetsen en schuren,poetsen en sch....etc bent :D :D :D :D |
heerlijk dit topic!...
|
Quote:
@ you ;) ;) Let op de smilies :tongue: |
Weer een ergernis binnen.
Aantal weken geleden wel 10 pm's gehad aangaande velgen. Deze persoon gaf aan dat hij op dat moment even geen geld had en dat hij later zeker een paar steelies van mij wilde kopen. Weken daarna heeft deze persoon op elke advertentie gereageerd die over velgen gingen. Kreeg deze pm van hem waarna ik dus een set velgen heb besteld en betaald. Beste dasher, Ik zou graag zo nog een setje verbreed staal willen kopen, alleen is daar nu het geld niet voor, mss binnen dit en een klein maandje wel. Kan het dan echt nietmeer, kzou ze nu willen bestellen maar geld is er (nog) niet. Laat even iets weten Vriendelijke groet Heb hem vanmorgen een pm geschreven en nu dit antwoord Beste Ik wil je bedanken voor het behouden van je woord, ik zal echter onze afspraak niet kunnen nakomen. Ik heb zopas, totaal onverwacht, nog eens voor zo'n 300 EUR aan schoolboeken moeten bijkopen. Een hele hap uit mijn, povere studenten budget, waardoor het geld dat ik voor velgjes aan de kant had liggen er nu verreweg door is. Daar ik geen vast inkomen heb, kan ik je dus ook niet vertellen wanneer het geld voor deze velgjes er nu wel zal zijn. Moest het er financieel ooit nog eens van komen, dan contacteer ik je opnieuw en heb je dan niks meer liggen, dan is het zo, anders geraken we er wel uit. Ik wil mij excuseren naar jou toe, ik had ze echt graag gekocht...hopelijk begrijp je het een beetje, alvast bedankt, vriendelijke groet Leuk dit :stick: Hoop dat we elkaar een keer tegenkomen :cool: |
En daarom moet je dus altijd boter bij de vis ;)
Of een deel ervan vooruit betalen. Maar is damn lullig. |
Quote:
Inderdaad, viel mij ook al op dasher dat toen je aan mij de velgen verkocht niet direct vroeg om betaling? |
soms vertrouw je mensen wel eens. Ook/zelfs jou Pedaalemmer :tongue:
Maar deze persoon komt van ver maar ik hoop dat ik hem even een keer tegen het lijf loop. |
Ja als je mensen wil helpen wordt je vaak bedrogen vaak genoeg meegemaakt.
Is wel bale voor je. |
ergernis is, als je mensen in mijn garage laat sleutelen en dat je later merkt dat er gereedschap kapot is of erger gejat... :shake:
|
|
tss..
alsof de golf-rijders er wat aan kunnen doen. k*tdrempels.... |
Wat mijn ergernis is,dat als je hier iets te koop of gratis weg te geven heb,en het laatste was het geval.
Dat er 1 een pb stuurt en interesse toont om vervolgens 3x zijn afspraak niet nakomt en ook niks meer laat weten, alsof ik niks anders te doen heb. :screwy: Heb een ander gemaild en die is dezelfde avond nog komen gereden. Dat noem ik nog eens afhandelen. :thumbup: |
wat een sneue figuren van die anti-golfhyves...
"ik heb een geel-witte kadett dus dit is net een club voor mij" god zeg,zoooooooooo zielig dat niveau had ik al niet meer toen mijn zijwieltjes erafgingen.... |
heb er ff een krabbel gezet:P en die ''andre the dude'', wat een pisvlek met ze gele auto, en motor.
|
Quote:
was ik ook van plan maar heb me bedacht, dat lolletje gun ik ze niet gewoon negeren die kleuters.... |
Ergernis: Op een 80 km weg achter een stel bejaarden rijden met een gangetje van 60-70 en er niet omheen kunnen omdat het best wel druk is. Voor de bejaarden een enorme tussenruimte tot de voorligger die steeds groter wordt.... jahhh... dan kun je me helemaal gek krijgen. Van pure ergenis wat peuken bijna opgevreten om weer rustig te worden...
Bejaarden in het verkeer = No no |
|
Mensen die invoegen met een bepaalde snelheid dat ze naast je blijven zitten zonder gas bij te geven en als ze dan op de snelweg zitten ineens wel gas kunnen geven en wel om je heen blazen.
Ergerlijke mensen. |
Quote:
1. Dan bestel je ze maar over een maand... als ze er dan niet meer zijn, pindakaas. That's life. 2. Flikker toch een eind op... je zult nooit een luxer leven hebben dan tijdens je studententijd. En zo niet, dan moet je dus geen auto aanhouden! En ik spreek uit ervaring. 3. Is studiefinanciering tegenwoordig niet meer maandelijks? En als je geen stufi krijgt, waarom werk je dan niet? Ik kreeg het wel EN ik werkte me elk weekend de t*fus. Aan dit soort mensen kan ik me zo ontzettend ergeren.. als studenten zo zielig en arm zijn, waarom hebben ze dan een dak boven hun hoofd, de nieuwste laptop, EN een auto, zitten ze drie keer per week in de kroeg en lopen ze altijd in de nieuwste (merk)kleding? Sorry, ff stoom afblazen :D Ik dacht namelijk dat het na het afstuderen makkelijker zou worden ipv moeilijker :wow: En ik kan niet zo goed tegen de huidige 'ik moet alles hebben zelfs als ik er geen geld voor heb' maatschappij. |
HMMMMMMMMMM Heleen..................laat je boosheid los :D
|
All times are GMT +1. The time now is 04:57. |