Ook aanwezig met de derby en de golf mk1.
Kijk er naar uit. :D :D :D |
Dit zal wel weer een brakke dag worden.
Dag er voor nog ff een dorpsfeestje in Hallum mee pakken! :D |
VW-SPEED Komen met groot aantal auto's naar Burgum werd gister gezegt bij de Speed 11 stedentocht .
|
Dat zijn goede berichten :thumbup:
|
met het weer zal het wel goed komen hebben we hellaas niet in de hand maar hopen altijd op goed weer.
|
groot nieuws vandaag of morgen wordt onze nieuwe SITE gelanceerd, we zijn deze dagen nog druk bezig met het één en ander u kunt ons zoals gewoonlijk gewoon vinden op www.vagfryslan.com maar dan in een nieuw modern jasje!!
dus we hopen dat jullie allen een kijkje komen nemen, ook zijn er straks diverse foto's te vinden van de aankomende 3e vag treffen in bergum. en van de meeting maar we met ons clubje naar toe zijn geweest!! |
ja dat klopt we kunnen niet sneller de nieuwe site staat nog achter de oude en we zijn druk bezig met de laatste aanpassingen!
|
Quote:
Dankje, ik vind het onder de jouwe ook erg dik :thumbup: . Blijven gewoon mooie wielen :D. 't is nu nog een 1,5 :tongue: , hoop dat het 14 juni weer een 2 is, moet nog even een plek vinden om te spuiten :) |
Quote:
:rock: Denk dat ik Wâldrock maar af moet zeggen straks :eek: |
Zo goed als definitief aanwezig.......niet met de oranje caddy2 wat de bedoeling was,maar gewoon met de MK3 20VT...
Heb er nu al zin in en hopelijk zit het weer mee.... :thumbup: |
Quote:
Als de wind goed staat kan je dat vanaf het meeting terrein ook volgen :D |
Quote:
Das toch niet op zondag Ebut . Kan je mooi in Burgum blijven . . Tentje maar mee |
Nee, dat is de zaterdag... maar ik krijg logies, en als er evt een BBQ of iets dergeljks aan vooraf gaat, dan zijn ze er in de loop van de middag... geen probleem verder, maar dan hoef ik niet naar Wâldrock :D
|
Schuur schuur schuur schuur schuur schuren Totdat ze glimmen !! ( ik heb het nog wel even druk, moet nog velgen polijsten en spuiten :O
we zien wel waar het schip strand ! :D |
Ik ben ook wel aanwezig. Dit is wel aardig in de buurt +/- 60km :thumbup:
|
V.A.G Fryslan meeting Bergum
Quote:
je bent van harte welkom :) :thumbup: |
Ai, ik zie net dat ik dan al naar Bockhorn oldtimer festival ga :eek:
|
Quote:
bierbeknoei, das gezellig :) :) :) :D :D :D :cool: :thumbup: |
:cool:
Quote:
Vonden ze bij V.D Brug niet grappig . . :cool: |
vonden ze geen probleem het is in overleg met hun gegaan!
maar huu off topic |
All times are GMT +1. The time now is 21:46. |