Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   1 maart - VW-Speed.nl Midwintermeeting 2009 ~ Deurningen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48639)

Smelvin 24-02-2009 00:29

.
Hallo Gert-Jan, RJTuning en Sanderz.

Jeffrey en ik gaan ook naar VW-speed zondag met onze oude brikken, Een Golf mk1 en een T2B bus.

Ik heb met Gert-Jan al wat Pb-tjes gestuurd.

En dit heb ik net gestuurd:

Quote:
Hallo Gertjan,

Nou het is allemaal geregeld met me werk, weet niet of ik dat al had gestuurd? Dus ik ga naar de VW-Speed midwintermeeting.

Gaan RJTuning en Sanderz nog mee?

Het lijkt mij makkelijk om in industrieterrein noord-west af te spreken aangezien jij in overschie woont en Jeffrey die meegaat woont daar ook.

Zat te denken aan de parking van dat Eetcafé wat daar langs de hoofdweg staat vlakbij de benzinepomp, Volgens mij BP.

Heb al met diverse mensen van Volksforum, Golfcabrioforum en VWforum heen en weer gemaild maar niemand komt met duidelijke en concrete afspraken dus tot nu toe zijn Jeffrey en ik met zijn 2-en die vertrekken vanaf Industrie terrein Noord-west (Of spaanse polder).

Dus zeg het maar, we zaten er wel aan te denken om daar uurtje of 08:00 sochtends al te verzamelen om ff daarna weg te kunnen rijden.

Ben nog bezig met een ander klein groepje om af te spreken voor een zeer korte tussenstop in gouda waarnaar we met een grotere groep verder gaan. Maar als ik dit niet duidelijk en concreet kan afspreken dan laat ik dit schieten anders stoppen we daar voor niks.

Ik hoor het wel, graag heb ik je 06 nummer dan bel ik je nog ffies, ik check op dit moment meerdere keren per dag mijn inbox dus lees het snel.

Groet Melvin

Ik hoor het allemaal wel, hoop dat we eruit komen lijkt me gezellig.

De Limburger 24-02-2009 12:33

Grootste probleem is verholpen, ze hadden mijn aandrijfas vervangen maar dus schijnbaar die grootte 30ger moer niet juist vast gedraaid, en dus zat alles los, nu heb ik alleen nog een schuurend geluid als ik rij, remmen en zo doet hij normaal.
Alleen klinkt het als of hij nu dus ergens tegen aan loopt op een bepaalde plaats, maar als ik de wiel in de lucht heb en in de vrij dan hoor ik niets bij het rijden wel.
Homokineet is in orde denk nu dus dat mijn lager een flinke tik heeft gehad doordat alles los zat. Kan dit?
Gr Ronnie en tot zondag.

levis 24-02-2009 12:43

ik ben er ook met de kever! beetje luchtgekoeld kan geen kwaad

1982kameiX1 24-02-2009 12:54

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Grootste probleem is verholpen, ze hadden mijn aandrijfas vervangen maar dus schijnbaar die grootte 30ger moer niet juist vast gedraaid, en dus zat alles los, nu heb ik alleen nog een schuurend geluid als ik rij, remmen en zo doet hij normaal.
Alleen klinkt het als of hij nu dus ergens tegen aan loopt op een bepaalde plaats, maar als ik de wiel in de lucht heb en in de vrij dan hoor ik niets bij het rijden wel.
Homokineet is in orde denk nu dus dat mijn lager een flinke tik heeft gehad doordat alles los zat. Kan dit?
Gr Ronnie en tot zondag.

ja, lager zou het heel goed kunnen zijn.
tss...beetje centrale moeren vergeten...

breadfan83 24-02-2009 13:29

Quote:
Gr Ronnie en tot zondag.

Dat probleem met die centrale moer had ik ook. Zat nog maar vast op twee windingen... :screwy:

Kan zijn dat er wat zand en rommel tussen is gekomen, wat bij mij ook 't geval was. Na 'n dagje rijden was 't verholpen. 't Zand was vermalen en het knarsen was weg.
Maar als je er lang mee bent doorgereden kan inderdaad ook je wiellager kaduuk zijn door het slaan van het wiel door de niet aangedraaide moer.

evilnyntje 24-02-2009 14:22

Topics over colonnes vanuit weet ik veel waar graag een nieuw topic starten, dit werkt niet lekker op deze manier.

De Limburger 25-02-2009 19:00

Er zal ook waarschijnlijk een Mobile Testbank zijn, als het niet te gek is en het is de zelfde als waar ik toen op heb gestaan dan zet ik hem nog eens erop kijken of het nu beter is na dat de nieuwe pompjes erop zijn gezet.
Gr Ronnie en tot Zondag

De Limburger 25-02-2009 19:02

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Wij van volksforum.com zullen ook aanwezig zijn!

Kan ik daar jou dus vinden?
Zal toch wel weer iets komen halen bij jullie.
Teminste een ding zeker jou raamrekje.
Gr Ronnie

evilnyntje 25-02-2009 19:38

Quote:
Kan ik daar jou dus vinden?
Zal toch wel weer iets komen halen bij jullie.
Teminste een ding zeker jou raamrekje.
Gr Ronnie

Jep daar ben ik te vinden, we hebben nog wel meer moois hoor voor je om te kopen, t-shirts en stickers :)

egon 25-02-2009 20:33

@ de limburger
10.00 uur bij het texaco tank station op de A73 bij venray noord
kan niet missen,
anders geef maar een belletje

en @evilnyntje
hebben jullie ook xxl t-shirts :D :D
en een sticker daar zou ik ook nog wel plaats voor hebben :rolleyes:

De Limburger 25-02-2009 21:16

Quote:
Originally Posted by egon
@ de limburger
kan niet missen,

en @evilnyntje

Komt goed Egon :thumbup:

Heb net nog met Breadfan erover gehad hij gaat als alles volgens plan gaat met ons mee.
Heb nog een aantal gevraagt maar ze weten het nog niet.
Gr Ronnie

evilnyntje 25-02-2009 22:31

Quote:
Originally Posted by egon
@ de limburger
kan niet missen,

en @evilnyntje

Ik zal eens in de doos kijken, stickers hebben we nog wel.

Kevin1988 26-02-2009 18:10

Tot zondag miss met de golf 1 gti als ik hem klaar heb mag wel aanmaken haha:P kort dag weer.. gaan met nog golf 2 gti en golf 3 vr6

groet kevin

Vw golf 1 gti 1983

RJTuning 27-02-2009 00:18

gaat druk worden zo te zien. :D

toevallig nog 5 man zin om te helpen in 1 dag blokombouw jetta te doen :D

Crosne 27-02-2009 11:40

Quote:
Originally Posted by RJTuning
gaat druk worden zo te zien. :D

toevallig nog 5 man zin om te helpen in 1 dag blokombouw jetta te doen :D

met 5 man :eek: dan loop je elkaar alleen maar in de weg.

en ff een blokkie omgooien is paar uurtjes :D

veedubprins 27-02-2009 12:01

Hmmm, :rolleyes: misschien even kijken en dan door naar Enschede, kijken of we DE FC dit keer wel naar de winst kunnen schreeuwen..... :(

RJTuning 27-02-2009 14:02

Quote:
Originally Posted by Crosne
met 5 man :eek: dan loop je elkaar alleen maar in de weg.

en ff een blokkie omgooien is paar uurtjes :D

om de beurten met een biertje in je hand toekijken. en moet ook nog een en ander aan brandstof pomp/tank en schakelmechanisme gebeuren.

dus bieren en rookpauzes inbegrepen loop je mekaar niet gauw in de weg hoor :cool:

apocalypsenever 27-02-2009 17:59

Jetta is gefixt en klaar voor zondag, wij komen met ong 6 a 7 auto's, waaronder een R32 turbo :D

De Limburger 27-02-2009 18:36

Mijn auto is ook gemaakt dus ben ook aanwezig..

VeeDubber 27-02-2009 22:14

Ik heb de Rallye ook uit de winterstalling gehaald, morgen wordt ie gepoetst en dan ben ik er zondag ook bij met een paar gasten van de crew :)

All times are GMT +1. The time now is 06:24.