Quote:
Deze grill,die hij had voor het ongeluk. Kwam toevallig ook van een E.O. af,dus moet ok zijn! :) |
Hij heeft nu deze grill...vind ik niet echt mooi staan.
|
je mag inderdaad die gril weer hebben ja,
ik had nooit echt gekeken naar de verschillen in de grillen. maar nu zie ik overduidelijk het verschil en die je er nu in hebt, is inderdaad niet zo mooi. blijven volhouden ;) |
Maar ondanks die grill blijft het een lekkerding :wuv:
|
hey marielle,
www.vw-wobshop.nl staat wel een gril op met dubbele koplamp, en minder lamellen, weet niet of hij precies goed is. + ik heb vaker onderdelen gekocht bij wobshop en prima service. kijk maar eens op de site bij assortiment golf 2 onderdelen ;) beetje aan het einde kom je hem tegen. gr kevin |
Quote:
Da's idd een leuke shop! De grill de ik zag is idd de goede,moet dan alleen nog een zwart embleem in. :thumbup: |
Martijn,bedankt voor de grill,hij is precies goed :thumbup:
Dat embleem heb ik ook gevonden :) |
Voor wie het weten wil:
Vandaag,1 april weer nieuwe APK! :thumbup: Kreeg een compliment dat de Golf in zeer goede staat is. |
Quote:
grapje zeker :D netjes opgelapt weer... groet frank. |
Vandaag de dag staat hij er zo bij
met de grill en nieuwe heldere koplampen/verstralers :) |
Hij staat er weer heel mooi bij! M'n complimenten:)
|
Mooi laag in de sneeuw
|
leuke foto... maaruh, waar zijn je mistlampen? Dat hóórt op de Fire and Ice!
EDIT: ik weet niet hoe ik hieraan kom, maar ik heb me vergist :screwy: ; G60 bumpers hóórt, maar de mistpitten zijn gewoon een optie geweest... sorry! :redface: |
Die heb ik er anders ook niet op zitten...
|
Mistlampen zitten nog nieuw in doos :tongue:
ik heb nog geen steunen,maar de uitsparingen in de bumper zijn ook nog dicht. |
die steunen vinden zal geen makkie zijn...
|
Of zelf steunen maken...
waarschijnlijk komt er vrijdag een 66 kw F&I bij :) Hij staat nu nog op mp,en heeft neusschade. |
Quote:
Wáárom wil je toch twee precies dezelfde auto's?! Ikke-nie-snappe-nie :screwy: Leg alsjeblieft uit! Een 1.8 en een VR6 kan ik nog begrijpen, maar 2 X een 1.8 66Kw? Neem er dan een Edition One bij, of een cabrio, of... |
Quote:
Idd een GTI Fire&Ice en een GTI Edition one is wel een leuke combi :thumbup: Maar 2x dezelfde....... :( :confused: ikke ook niet snappe...... |
|
All times are GMT +1. The time now is 15:47. |