Ik mis nog een update..... :)
|
Haha ja inderdaad :P
Afgelopen zondag een leuk setje verbreed staal van golf 3, 7,5j voor en 8,5j achter. opgehaald bij "VW Johs" :thumbup: De velgen worden in de loop der tijd opgeknapt :) Deze avond maar even snel wat foto's geschoten, dus de kwaliteit van de foto's is helaas erg slecht (telefoon camera en donker), maar het geeft wel een korte indruk. Daarbij moet ik nog wat aan de schroefset afstellen om het allemaal wat meer uit te levelen ;) Foto's: Momenteel nog +-2,5cm speling tot de carterpan.. Even de opzetstukken erop gezet voor de gein, weet nog niet of ik hiermee ga rijden :rolleyes: |
spuit die wielen nou gewoon zilver, weet zeker dat je er weg van zult zijn haha
|
Gewoon zwart vind ik wel ruig staan onder de Jetta!
Die roze inzetstukken maken het een beetje gay :gay: |
Staat deftig . :thumbup:
|
Drempels gaan pijn doen haha.
|
Dit hele topic lijkt wel een degavu voor mij :)
Originele Jetta GLD uitvoering uit 1981, zelf omgebouwd naar 1600TD SB motor, schroefset, 15 inch G60 staal en ook donker blauw gemaakt. :) |
Staaltjes staan er goed onder, alleen die ringen vind ik minder....
|
Die ringen zou ik ook lozen..
|
Zilver spuiten zo als foto hier boven!! Ziet er wel Nice uit!! En je werk echt netjes!!
|
Quote:
:thumbup: |
Wat betreft de kleur van de velgen daar ben ik nog niet over uit, aangezien de velgen toch wat opgeknapt gaan worden kan het nog van alles worden :)
Wat betreft die ringen, ja die had ik nog op mijn golf 3 staal liggen die niet verbreed waren dacht zet ze er eens op :rolleyes: In de loop van de tijd zal ik eens betere foto's maken :) In ieder geval thanks voor de comments |
Net even het topic doorgelezen! Mooi project en de nieuwe kleur is veel beter dan het zwart! Had nog wel een vraag, waar heb je die dempingsmatten weg? Mag via PB!
|
Ik heb die dempingsmatten bij Pimtensen gekocht, maar bijna elke car hifi shop heeft deze dingen wel liggen :)
Kijk anders eens hier of er bij jou in de buurt een car hifi shop ligt: http://showyoursound.nl/Public/Waar/Default.asp |
All times are GMT +1. The time now is 11:02. |