allebei erg lekker... vandaar het ritje naar rott?
|
Staat wel mooi alberto !
set aan de 1 kant en de andere op de andere kant. |
Doe dan de 4x 9J maar! :eek:
|
Quote:
;) :D klopt Jaap ene kant Borbet A andere kant Schmidt van de Borbet heb ik trouwens geen 4 van de Schmidt wel 6 om presies te zijn :D |
Doe mij de borbet a maar alberto !
Staat Super !! |
Ik zou ook voor de Borbets gaan, erg mooi !
|
vond ik zelf ook wel eigenlijk :D
|
borbet a staat het mooiste alberto zou daar ook voor gaan.
|
Hij blijft mooi Alberto!
Doet me nu een beetje aan deze denken: |
Quote:
:thumbup: Wat 'unieker' ;) |
Die Borbets zijn wel erg dik, maar dan moeten er wel echt g60 lijsten op als je het mij vraagt..
|
Quote:
jep weet iemand nog 2 van voor ? moet ook wel want op deze manier lopen ze aan G60 randen vallen er presies om de banden heen |
Quote:
nieuw kosten 55 euro per stuk alberto weet je dat even. :thumbup: op de 5 deurs 16v zitten ook nieuwe op. ;) |
Quote:
beiboer ? |
Een G60 lijstje is wel handig bij 9J
|
Ook heel stoer dat matzwart!
Geen 7.5inch voor eronder doen, gewoon 4x9 :rock: |
Quote:
Naais, nu weet ik ook gelijk hoe het staat met alleen de voorste verbreders erop...... Ik ga toch ook zeker wel een setje voor de achterkant zoeken, oogt toch net ietsiepietsie beter!!! @ Alberto: 4x 9" staat idd heeeeeeel dik :thumbup: |
Quote:
ben er mee bezig Erik ... denk dat ik de Schmidt's te koop zet zal er nog eens over denken :rolleyes: |
Ik heb de Jetta gezien op de Schmidt`s en vond dat echt super staan..... :)
|
Mmmm ,ben altijd al een fan geweest van beide velgen ,dus een keuze is erg moeilijk !
Vind de borbets wel erg stoer staan ,net als bij die van berend ,maar de revo zijn net een tikje luxer . Luxeprobleem zullen we maar zeggen .......... :D |
All times are GMT +1. The time now is 08:30. |