![]() |
nog ff mooie picture van Lwins 75-er
pffff zóó laag met die gti lip!! :D |
nog 1
|
petje af dude
|
|
Quote:
ja jammer genoeg wel, hij is dus van mn maat, maar die heeft nog wat andere "projecten" oa een kübel en die chevy pick up, eigenlijk een luxe probleem, want hij wil niet alles aanhouden... laat ie mij kiezen wat er weg moet, golf 1 of chevy..... aangezien hij ook nog met een coole kubel bezig is, heb je het resultaat gezien op marktplaats...life's a bitch! ;) ps coole bus!! |
LOL, tnx HJ!
Hij sprong er nogal uit op MP, herkende dat YB nummer meteen :p |
Quote:
ja is ook echt mooie golf, maar ja, ik kan hem er ook niet bij gebruiken, 4 is genoeg! :rolleyes: maar er zijn er hier wel meer met meer auto's :wink: |
lol...nog meer? nee joh...
|
Quote:
:D nee toch?? :confused: :D LOL! |
even de laatste veranderingen toegevoegd:
gele h4's van osram, zocht eigenlijk geheel gele koplampen, maar die kan ik nergens vinden, en bestaan volgens mij niet?? dit stond er al eerder op, maar nu even bij daglicht een oude schoolkameraad van mij, die nu een reclamebureau heeft, heeft voordat ik de auto uit elkaar haalde , eerst foto's gemaakt van de striping, en die op de pc nagemaakt, en op plakfolie uitgesneden. ik heb het patroon bewaard, dus mocht iemand het een keer nodig hebben... gisteren m'n nieuwe tankdop bij stroeve opgehaald, past super, relatief veel geld voor een tankdop(€89,-) maar wel mooie kwaliteit en een souvenir van vw-euro... |
OKE DAN!!! ziet er super uit man!!! Hij wordt steeds mooier!!
|
Echt prachtig. Die tankdop zit ik ook over te denken, is wel mooi origineel voor een swallowtail. Als ik ooit m'n 74er eens restaureer....
|
Quote:
he Stijn, weet jij dat, bestaan er koplampen met geel glas voor golf 1? volgens mij niet... swallowtail is super... :D |
volgens mijn info niet, geel licht was alleen nodig voor Frankrijk en VW heeft bij de H4's gekozen voor hulzen om de lampjes zelf, geen geel glas..
alleen als hulsjes niet mogelijk waren was er geel glas (zoals de rallye) |
Quote:
ja klopt, franse rallye lampen zijn wel geel, heb overal gekeken,hella , bosch osram,mercedes(g-klasse heeft exact dezelfde lampen als golf 1) maar ben dus niet verder gekomen dan de H4's van osram, met gele kapjes inderdaad, en die waren nog moeilijk te krijgen zelfs..., moest speciaal besteld worden... ;) |
en toch....hmm, de Golf 1 lampen zijn vrij standaard (7"?). Moet haast wel een of ander Frans iets ooit met 7" rond uitgerust zijn geweest, toch?
Kevers?? model 68-> Kever koplampen zijn dezelfde maat... |
Quote:
Die h4's kun je ook bij de dealer bestellen. Ik dacht dat het onderdeelnummer N 0177634 is! |
Quote:
heb op spa en vw-euro alle stands wel bekeken, maar niks gevonden. nou ja , dan moet het maar eerst zo... thanx voor het meedenken! :biggrin: |
de groene GLS van m'n maat is (helaas) verkocht vandaag :(
aan een jongedame, die er de kinderen mee naar school gaat brengen(da's wel cool aankomen) dus weer een golf 1 minder in de buurt, gelukkig heeft ie nog een kübelproject... |
zonde.....maja voor een goed doel toch! Ga vooral door met het posten van fotos heerlijk zon golf 1.
ze zijn allemaal flink omlaag gehaald, 60/40 verlaging bij de golf 1 van mn vriendin is helaas toch tegen gevallen dus binnenkort 80/80 maar hoeveel is die van jou ongeveer hajee?? |
All times are GMT +1. The time now is 19:08. |