Quote:
:thumbup: |
Die buts muts van jou heb ik echt hard nodig hahaha.
Ik kan gewoon niet wachten tot morgen... Wordt compleet geleverd, maar turbo, intercooler, bedrading, downpipe.. Ik heb er zin an |
ben benieuwd....!
|
Even een nieuw upje,
ik ga morgen foto's maken.. Santa came early this year... een 2 liter JDM STi turbo blok(standaard 280 pk), met ongeveer 76.000 KM.... Mwa, ik ga een beetje richting de 1303 Sti hierzo... Morgen kiekjes schieten |
waar blijven de kiekjes dan?? vet project!!!
|
Onder het mom van nieuw leven blazen in mijn eigen topic.
Morgen gaat er weer geklust worden aan de wagen. Afgelopen tijd een aantal andere dingen prioriteit gehad, Afstuderen aan de HTS autotechniek -> Check Beginnen met mijn baan bij de Nepschroef (weert) -> Check Aantal nieuwe onderdelen binnen -> Check Dit alles gaat gemonteerd worden op/rond/om mijn kevertje.. Dus genoeg te doen, de foto's van het nieuwe blok zullen morgen ook gemaakt worden aangezien de batter-ei van mijn cameraat wordt opgeladen as we speak. |
naaais..!
keep up the good work, en houdt ons op de hoogte! :) |
Ik heb een stukje techniek gevonden wat niet zou misstaan in mijn kevertje...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden... |
En wat voor bak is dat als ik vragen mag? Verhouding van een AT keverbak of niet?
(Ziet er erg kort (lengte) uit die bak lijkt me ideaal voor mijn projectje vandaar ;) ) |
Sequentiele versnellingsbak,
dus iets andere verhoudingen.. Kan redelijk wat vermogen aan( ongeveer 350) |
Ah oke...En waar is zoiets te krijgen als ik vragen mag? Ranchero in USA maakt deze ook toch? Had je geloof ik al vanaf een 1000 euro een splinternieuwe bak met zelf te kiezen verhoudingen...Rijdt er ook een kennis van me mee in een buggy met subarublok en is tot nu toe nog niet stuk te krijgen.
|
Quote:
droom setje voor onder de passat.. :D |
Quote:
Voor mij een droomsetje voor onder veel vw's... |
Quote:
Geloof me deze bak is niet voor een 1000 euro te kopen... Ik heb contact gehad met Kaagkevers voor eventueel een bak op maat te maken voor mij.. Gaat hier straks wel om een blok met ongeveer 300 pk... Moetie wel heel blijven |
Ja lieve kevervrinden, ondanks dat ik op dit moment in het buitenland zit hebbik toch nog 3 feuteus kunnen vinden van de huidige stand van zaken.. WAAR IS DAN DE FOTO VAN HET NIEUWE BLOK, hoor ik jullie schreeuwe/denke.. Die foto hebbik niet kunnen vinden op deze laptop.. Sorry. Snel meer foto's! beloofd dit x |
nog eentje dan..
|
Gedacht dat een kleine update wel op zijn plek is op dit forum..
Hele tijd erg druk geweest, weinig fotos gemaakt, voornamelijk omdat ik iedere keer mijn camera vergeten was.. Het blok (EJ20T) uit een Sti ligt erin!! Nou toch nog maar een klein updatje met fotos van het blok!! JEUJ |
Dat ziet er veelbelovend uit.
leuke update van de bastaardkever! |
Het is even stil geweest rondom mijn project, maar er gaat weerr een goeie gang in komen.
Besloten de dure moeilijke sequentiele bak te verkopen en de bak uit de sloopsubaru om te bouwen met behulp van een reverse cut kroon en pignonwiel.. Verder nog een kleine (NON-VW) aankoop gedaan... Me very happy... |
De plaatjes van het deel waardoor ik weer superveel zin heb om te gaan beginnen..
Echt super kwaliteit. De Adapters die je erop die zijn voor de standaard afmetingen van de assen voor een kever.. Heel netjes gemaakt, en kwa gewicht voor mijn gevoel identisch met een originele keverbak (Leeg zonder vliegwiel ed.) Met deze spullen zal deze bak fractioneel zwaarder worden. Maar mooi compact bakkie al zeg ik het zelf. Ik zal komend weekend voor de liefhebbers!?! laat je hore.. Wat afmetingen noteren. |
All times are GMT +1. The time now is 20:10. |