Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Limburger zijn Golf 2 1800cc 8v (EV) Gti Oldskool-look (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38064)

De Limburger 15-05-2008 15:29

Zo zometeen de auto ophalen ben benieuwd naar het resultaat..
ik laat jullie wat weten.. gr ronnie

De Limburger 15-05-2008 17:24

De auto loopt en schakelt weer heerlijk, moet alleen nog even de auto laten keuren, zal denk ik wel goed komen, uitlaat is gas dicht nu hij lekt niet meer, zou niet weten wat er fout aan moet zijn.,.gr ronnie..

De Limburger 15-05-2008 21:50

Zo ben net even een stukje gaan toeren en kwam een kennis tegen met een BMW 320d Compact van 2002 met 150pk en 330Nm, Nou ik kan zeggen dat hij me niet langs kwam ik bleef steeds bij hem weg trekken in iedere versnelling, ben echt te vreden met de afstelling, en met de nieuwe koppeling echt helemaal geen slip meer nu.
Ben benieuwd ik ga de uitlaat nog iets aanpassen zodat ik toch net iets meer tegendruk ga krijgen want volgens Vpc is deze toch net iets te open, en zou ik als ik er toch een einddemper op zet nog beter resultaat boeken, dus hebben we maar direct een uitlaat laten weg leggen, die aangepast wordt omdat ik toch graag dit eindstuk wil hebben, zo schuin ziet en klinkt erg lekker als je nu rijdt dan weerkaatst het geluid op de auto`s wat langs rijden is wel een kicken geluid haha..

Gr Ronnie als er weer wat nieuws is dan zullen jullie wel weer wat zien,..

Edition-Blue 15-05-2008 21:55

Mooi dat ie weer goed is ronnie !
Succes ermee !

De Limburger 15-05-2008 21:59

Dankje wel..Edition-Blue..

De Limburger 20-05-2008 17:55

Vandaag de auto weer terug gebracht naar VPC, hij begon weer te lekken, ze hopen dat het de carterpan pakking is die is waarschijnlijk erg hard, nu laat ik die dan meteen vervangen, maar als het toch weer zo`n keering is heb ik de keus gemaakt dat er een nieuwe ruilbak opkomt, dan weet ik zeker dat alles vervangen is en hij motorisch weer echt inorde is, het kost een cent maar oke je hebt dan wel ook wat.
Morgen krijg ik te horen wat het probleem is en of ik hem morgen weer kan ophalen..
Gelukkig heb ik een werkbus moest er niet aan denken als ik nu geen tweede auto zou hebben dan kon ik niks meer..
Morgen meer nieuws....

Gr Ronnie

De Limburger 21-05-2008 19:55

nieuwe fotocamera gekocht.. een Kodak Z812IS

Binnenkort ff foto`s maken..

Ohja de auto is gemaakt het was de Carterpanpakking, deze was hard geworden en bij het vervangen van de groote keering is er schijnbaar een stukje afgebroken, waardoor hij lekte..
Dus nieuwe pakking, nieuwe olie en filter en klaar.
Gelukkig maar..
gr ronnie

FunkyF 22-05-2008 08:05

top ronnie!

het zal je nu wel jeuken om weer te kunnen rijden?

ben benieuwd...vooral ook hoe hij nu klinkt met je nieuwe uitlaatje enz.

succes!

ik moet ook nog ff bij VPC zijn voor wat stuff

De Limburger 23-05-2008 19:49

Filmpje + Foto`s..

Hier dan even een paar nieuwe betere foto`s van de Golf, en ook een Filmpje..

Gemaakt in Sittard @Sabic Blijft toch de beste Shootplace2Be..

Filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=aDb6cNHH5DA
Gr Ronnie

De Limburger 23-05-2008 21:40

Binnenkort ga ik eens kijken of ik kan filmen als ik aankom rijden en weg rijd, misschien ook een filmpje op de autobahn..
Gr Ronnie

Ralph 23-05-2008 21:43

Blijft een leuk bakkie !

Alleen de nummerplaat aan de voorzijde moet ook anders kunnen naar mijn mening.

Groeten.

De Limburger 23-05-2008 22:02

Quote:
Originally Posted by g60fahrer
Blijft een leuk bakkie !

Alleen de nummerplaat aan de voorzijde moet ook anders kunnen naar mijn mening.

Groeten.

Hoe bedoel je kwa bevesteging of de plaats van de plaat?
Ik ben al langer aan het denken hoe ik het kan veranderen maar er valt me niks binnen aangezien ik hem natuurlijk niet op de bumper wil hebben..

Wie heeft er een ideetje??

Renegade 24-05-2008 09:31

Nice :D klinkt echt lekker :D denk alleen irl nog beter want volgens mij vind de camera het niet zo leuk :tongue:

En je kentekenplaat, misschien een beetje creatief met een strip staal/alu (geen rvs :P rvs -> alu kentekenplaat gaat niet goed).

Dit maakt het misschien wat duidelijker (let niet op mijn paintskills want die zijn er niet :screwy: :D) :

marcel #2 24-05-2008 10:46

Ik vind het een prachtig ding :thumbup:

De Limburger 24-05-2008 10:46

het is een idee... zal eens kijken..

De Limburger 24-05-2008 10:47

Quote:
Originally Posted by marcel #2
Ik vind het een prachtig ding :thumbup:

dank je..

jetta mk1 '82 24-05-2008 11:59

Quote:
Originally Posted by Renegade
Dit maakt het misschien wat duidelijker (let niet op mijn paintskills want die zijn er niet :screwy: :D) :

ii vind het een duidelijk plaatje !!

gr. Martijn

De Limburger 24-05-2008 12:09

Duidelijk is het zeker.. ik zal eens gaan kijken hoe het uit gaat zien..

De Limburger 29-05-2008 16:58

Bij de keuring van een auto moeten dan de achteruit rij lichten branden?
Bij mij blijven ze namenlijk continu branden en heb ze daaron dus uit getrokken op de sensor voor in de bak.

en waar letten ze nog op bij de keuring?
gr ronnie

Kevertje007 30-05-2008 17:45

leuk autotje man :) ook geroldt? hoelang ben jij er mee bezig geweest dan?

greetz
remko

All times are GMT +1. The time now is 01:59.