Quote:
idd hoe ga je daar in vredesnaam nog bij komen voor behandeling want zonder bescherming is het echt niet te gokken dat is wat zeker is |
het blijft vanonder toch gewoon open! je ken er toch zo bij.
als het bij deze gaat roesen dan gaat het bij meer roesten. ;) |
Quote:
Hoe denk je dat we een nieuw achterscherm op een auto lassen ,hoe dat dan later tegen roest word beschermt? Ik ben al zo'n 12 jaar autoschadehersteller ,dus ik weet wel zo'n beetje wat ik ga doen lijkt me zo! En voor het lassen komt er zeker nog een laag zinkverf op het nieuwe plaatwerk ,wat ook doorlasbaar is . |
Sowieso heeft die witte het heel anders als hoe jullie het gaan doen... Alleen langs de kreukelzones heeft hij een hele plaat ingelast waar je vanonder MAKKELIJK bij kan, de rest heeft hij het originele plaatwerk dicht gewerkt...
Ik zeg dat jullie er niet makkelijk overal bij kunnen komen en zou het toch echt op een andere manier doen, maar wat jullie zelf willen! Sowieso, spatbordranden roesten er ook gelijk weer af als je niet behandelt aan de achterzijde. Het mooie bij spatbordranden is dat je er via de achterkant/binnenkant wielkas makkelijk bij kan... |
plaatwerk wat niet behandeld is roest gewoon ongeacht of je nou 12 jaar plaatwerker bent of niet, maar goed je zult wel weten wat je doet
|
Jongens , ten 1e ,ik ben geen plaatwerker ,maar allround schadehersteller ,en weet dus zeker wel wat ik doe ,en denken jullie dat je tegenwoordig bij de nieuwste auto's overal makkelijk bij kunt ? op een nieuw deel zit ook alleen maar een transsportlaag hoor ,en daar word ook een was of tectyllaag overheen gezet .
En waar er word gelast komt een speciale doorlasbare laag ,die tegen roest beschermd . Maar we houden er nu maar over op dacht ik zo , ik weet iig wel wat ik doe gelukkig ! Zodra er mee word begonnen komen er wel foto's dan kunnen jullie zien hoe het komt ;) |
Ben van de week even om een ander project weg geweest door de sneeuw
En ook gekocht daarbij heb ik de bruine golf ingeruild. die gaat een mooi nieuw leven tegemoet en ik gaan bezig met men andere auto. eerst even bij de rdw langs. |
Quote:
:rock: |
Golf 1 sneeuwschuiver :screwy: :thumbup: |
hahaha ja mooie foto en dit was nog maar op de helft,
toen we thuis waren was de hele voorkant weg. maar staat nu weer schoon int hok en gaat maandag weg (ALS DE SNEEUW WEG BLIJFT) |
Je laat je toch niet kisten door een beetje sneeuw?
ps. check pb |
Hier al nieuwe update's Ron?
|
ja een klein beetje hij staat gepoetst int hok en verder nog niks aan gedaan eerst wachten op wat beter weer en dan uitlaat maken en voor de rdw.
|
Rijd dat nog een beetje zo`n oud hok met 2 cillinders teveel?
;) |
valt tegen hoor ron
vooral als je met 40pk heen bent gekomen en met 175pk terug moet hahaahha |
hey ron gefelicteerd met je blauwe sixpack superkleurtje ook.dus volgend jaar in de 2 naar mivw inplaats van de r32 kan ie mooi naast die groene g60 staan.verder nog plannen met je nieuwe aanwinst ?
|
hey kerel alles wel?!
hier wel hahah vooral nu er weer eens een dikke auto int hok staat. veel plannen heb ik wel ja, eigenlijks wil ik hem zoals die van jou alleen dan int blauw. maar eerst het belangrijkste. we horen hulde |
nou dan eindelijk foto's van men golf 2 vr6
ben er een mooi tijdje mee bezig geweest om hem naar mijn zin te krijgen :screwy: zoals hij er nu bijstaat vid ik hem erg geslaagd :thumbup: veel plannen heb ik er eerst niet mee. ja veel mooie kilometers maken deze zomer. |
Mooi auto Ron , ook de velgen staan m erg goed !!
|
leuk ding idd:thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 17:26. |