Quote:
Heej dat shirt heb ik ook :woowoo: :screwy: Erg netjes geworden Melvin :tongue: :tongue: Je lijkt wel een reus nu :D :D |
Melvin is ook niet echt klein, maar idd nu is het contrast wel erg groot :tongue:
Aan wat voor bedrag moet ik denken voor een airride? Boven 1000 euro/ 1500 euro? En wat heb je qua dempers nodig, omdat Stijn over Koni's praat? :) Is er een site waar spullen voor airrides op staan? :rock: |
|
Cool!! Erg gaaf gedaan!
|
Quote:
Nice.. Idd erg prijzig, maar daardoor niet minder cool :D Ik neem aan dat zo'n systeem grotendeels mee te nemen is naar een andere auto...? :) |
niet echt, elk model auto heeft weer ander model schokbrekers..
|
Quote:
Ja, dat bedoelde ik ook met grotendeels ;) Op de schokdempers na is het universeel toch? |
De schokbreker zelf is ook aangepast
Sinds wanneer is je naam eigenlijk Gijs geworden? :confused: |
Heet al ruim 21 jaar Gijs :screwy:Sinds 1 week op het forum ;)
Wat is er precies aan de demper aangepast? Of ben ik heel lastig dat ik dit allemaal vraag :tongue: |
Quote:
dat wel, maar als je oude auto lichter is dan de nieuwe waar je het in zou willen plaatsen is het aan te raden een grotere tank te pakken en mits dat kan de zwaardere compressor... Ook zul je een nieuw setje leidingen moeten nemen want die kun je niet hergebruiken (niet dat die heel duur zijn maar toch). Ik rij er nu al ruim 1 jaar op en het bevalt gewoon super, de omschrijving die Stijn geeft over het rijgedrag geld ook voor m'n golfje echt super! Mocht ik ooit nog de loterij winnen, komt er onder de cabby ook airride!! :D |
demper en balg is een geheel, customized voor dat model auto... neem je dus niet zomaar mee naar een ander model
|
Quote:
I know :D |
Quote:
Wel 5 euro betaald???? :woowoo: |
Leuk dat er zo positief over wordt gesproken! Ben er zelf ook super blij mee!! Het geeft echt de retro/opa look die ik wilde haha...
Sowieso is het over te zetten naar een andere g1 (waarom een andere model :P) maar ombouwen naar g2 of whatever is mogelijk, maar kost wel veel moeite dan natuurlijk... ligt er allemaal maar net aan. Daarbij zijn leidingen natuurlijk wel te hergebruiken als je ze ff opnieuw snijd aan de einden en in de volgende auto zouden passen ;) @Linnie: heb jij het shirt ook :D? ik heb er ook een aan m'n vriendin gegeven, rood met de bus park&ride! |
Quote:
Gewoon volgens de regels uiteraard. Dus ja ;) Quote:
Idd, dat lijkt me ook zo cool. Bij mij zou het voor de Passat zijn, waarbij "normaal" verlagen al lastig is.. Maargoed, ik ga het allemaal eens op een rijtje zetten ;) |
Ow, in de 1e rit met Stijn iets te enthousiast een drempel gepakt... Dus nu zit de bult die eerst op mijn carter zit andersom, naar binnen dus :P maar gelukkig is hij niet lek, wat nou airride for pussys ;) vandeweek carterbescherming eens proberen, maar die ligt dan wel op de grond denk ik :doubt:...
|
damn, is wel erg laag om als groot persoon te gaan zitten!
super VET :D |
Quote:
Een carterbescherming is wel raadzaam in dit geval, voor mijn corrado zoek ik ook nog eentje maar heb geen flauw idee waar ik dat vandaan moet halen. Hoelaag rij je nu rond, hoeveel cm van de grond? |
Quote:
Weet niet waar ze op bevestigd worden maar ze zijn wel voor G60 dus je kan hem eventueel plaatsten mits hij op het blok word vastgezet. alhoewel ik niet zo'n "vpc"-fan ben :rolleyes: |
Quote:
Yup, ik heb hem in het blauw, de kever. :D Vorig jaar besteld bij Niels! @ Gijs: :thumbup: Goed bezig hoor! :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 05:42. |