Quote:
Is prima. Word voor jullie vroeg pissen dus maandag :D Zie je in Belgie. |
heb de golf vandaag gepoetst dus morgen een proefrondje naar de murofwv meet en dan maandag het echte werk ;) !!
HEB ER ZIN IN :D !!!!!!!! gr. Martijn p.s. ik ga ook op mijn gemakkie die kant op heb maar een 3bak automaat ! |
Moah, ik rij ook met J-9A-N mee dan die kant op, dus zó hard gaat het dan niet, hoor. Want ik heb een ouwe Golf2 diesel...
|
Quote:
Wij sluiten ook bij jullie aan met ons barrel. :D |
Quote:
Haha, barrel? :S Dan moet je die bak van mij ook eens zien... Moahaha!! Maar eh, ff serieus.. Mij is er nog niet heel veel van bekend wat er precies is afgesproken, maar ik weet alleen dat wij rond 7 uur gaan rijden. Samen rijden is uiteraard veeeel leuker. |
Hij staat er nog en heeft er al helemaal zin in!!!
|
We gaan dit jaar voor de eerste keer niet !! :mad:
Helaas andere verplichtingen. Volgend jaar zijn we er weer bij !! ;) |
Quote:
Cool, origineel NL kenteken! |
De golf staat er klaar voor.
Morgen 9 uur @ Mac te veldhoven :rock: |
wij zullen er ook zijn.
leg iedereen een briefje met zijn forumnaam op het dashbord? ik iig wel spreekt makkelijker aan he.. :thumbup: |
Vergeet niet de parapluutjes mee te nemen...
het zal waarschijnlijk een vochtig dagje worden. http://www.weeronline.nl/cgi-bin/re...itybild&LANG=nl |
Vochtig dagje? Damn... Maar ik ga sowieso! Klaart vast en zeker op!
Golf is van onder tot boven geMeguiared dus ik ben er klaar voor :) Tot hoe laat is colonne veldhoven van plan te blijven? Ik wilde rond 4/5 sowieso weer aanrijden eigenlijk, maar zien we morgen wel! |
Ze staat gewassen voor de deur, benieuwd of er nog iets van te zien is na 350 km morgen. Al iets bekend over vertrektijd en -plaats Assen?
|
Quote:
Hey.... Wie is/zijn wij?? Uiteraard zit ik ook bijn J9AN in de groep.. :) |
Quote:
He Ronnie ook hier Ben morgen om 7 uur bij je in Norg. @rinus: Morgenvroeg om 7:15/7:20 bij vd Valk in Assen oke? Groeten Jan. |
Wij zijn mijn navigatrix en ik, staan om 7:15 bij de Toekan!
|
Quote:
Toekan..????????????? :screwy: |
Quote:
Oke we zien jullie morgenvroeg. |
Quote:
7 uur!!! Oei mag ik wel s beginnen met wassen en zuigen... :D |
zo nog even een paar uurtjes slapen en dan is het zover !!
tot morgen mede VW-ers !! gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 23:41. |