Die is laag :eek:
Bij de benzine pomp is idd al geweest . We gaan voor de watergekoelde VW met minimaal 6 personen erin |
sjampooo!
|
zoek speur..
edit - oude album denk ik :( (en het waren er 9 in de 2-tone steilheck: nunspeet 2004 schat ik zo : tips welkom :) ) |
Ik zoeken en zoeken....
Eindelijk gevonden, en wat denk je eentje te weinig :mad: Desalniettemin hier toch nog de foto: IEMAND ANDERS WEL EENTJE MET 6 OF MEER? |
Quote:
aircooled dan? :D |
Nee.
6p + in een waterkoker.. Ik zeg al: 9 stuks in m'n steilheck.. Nunspeet 2004.. maar ik kan zelf de foto niet vinden.. |
zo bij deze dan.... next: jouw wcvw met zowel aan de linker als rechterkant een T1 of T2-bus :D |
Quote:
jammer deze kon ik ook men jettake se |
das wel heel laag ja :D
|
Even wat leven in dit topic blazen .
next: jouw wcvw met zowel aan de linker als rechterkant een T1 of T2-bus of jouw waterkoker met een lekke band . |
Quote:
Hoe kom je daar nou zo weer bij :confused: |
Je waterkoker bij een grensovergang (of isdie al geweest? |
Quote:
Grensovergang Kroatie-Montenegro in een passat (opvolger van 35i) Was tijdens de vogelpest epidemie in Kroatie... 1 euro betalen, werden je wielen gereinigd en mochten we weer door.... Je wcvw bij de spuiter.... |
Net opgehaald, telt dat ook?
|
Next: Jouw WCVW met zijn 2lingbroertje (uiterlijk nagenoeg identiek) |
verdomme, stijn had een rode 1 met bijna exact hetzelfde kenteken als mijn witte.
opvolgende nummers. das letterlijk een tweeling maar nooit een foto gemaakt. |
Quote:
Zo heb ik ook wel een paar fotootjes van een letterlijke tweeling :cool: (SILVERTWINS) Maar kan hier moeilijk mijn eigen vragen beantwoorden :D Maar gewoon qua uiterlijk is natuurlijk ook mooi ;) Dus een beetje zoals die van Domi en de ex van Chris... |
zoek de verschillen:
jouw wcvw waneer je je nieuwe of andere motor aan het inbouwen bent. |
Quote:
niemand?? |
Net na de inbouw van een EV Geld dat ook??????? |
All times are GMT +1. The time now is 04:37. |