Quote:
proberen waard marco erger kan het nooit wordentoch :thumbup: |
Quote:
Ik heb het al erger gemaakt :D . Deed het bh-tje erop, om de aandacht bij de stippen weg te halen. Nu is daaronder 1 grote stip :redface: |
In regenwater zit ook kalk.
Dat en natuurlijk UV (de zon) zorgen voor die verkleuring. Ik werk bij een poetsbedrijf en als wij zo'n rode auto krijgen die dof is of vlekken heeft wassen we hem eerst altijd ff met schoonmaakazijn. Meestal helpt het wel... |
Eerlijk gezegd heb ik met de mijne daar nooit geen last van ,vlekken in de lak .
Alleen dat de lak ,bij de randjes soms iets gaat verkrijten ,maar dat is zo weer weggepoetst . Nu zit de mijne ook onder een dikke laag meqiuars natuurlijk :D |
Quote:
:goodpost: reklame :D :D Ik heb het aleen op de spiegels Maar dat komt om dat het motip verf is denk ik Wat marco heefd heb ik trouwens nooit eerder gezien Ik ben er ook ff 2 tellen mee bezig geweest je kan poetsen wat je wil het gaat niet weg De witte vlekken zitten echt in de lak Quote:
dit is echt nieuw voor me ...probeeren dus :thumbup: |
Quote:
Misschien probeer ik dat nog een keer. Maar ik had de bra er al op om de aandacht er bij weg te halen, dus de hele voorkant van de motorkap is ook 1 grote vlek nu... Ik zit er over na te denken om hem compleet opnieuw te doen. Maar dat word dit jaar zowiezo al niks meer. Eerst wat muziek er in, en de motor krijgt 'n wytze behandeling binnenkort :D . Verder nog wat zaken als een nieuw voorruit enzo, en misschien wel alvast wat beginnen met ontroesten. Wil denk ik dan de gaatjes voor de strips ook dicht laten lassen en m'n achterplaat strak en de wisser achter eraf... Maarja, het zijn nog wilde plannen, de tijd zal het leren! |
Eindelijk recaro's!
Eindelijk een leuke update! Deze wilde ik al heel lang doen, maar vanavond was het zo ver! Elektrische recaro's! Damn wat zit ik eindelijk eens lekker. Grijs velours, op 1 brandgat na helemaal gaaf. Sorry voor de slechte foto's! Camera wou niet echt wat ik wou :D. Komen nog wel betere, en zondag in drachten te bewonderen ;)
Ik ben er erg blij mee :D |
ZO! Dat is pas goed daily-materiaal! Dat zit als een tierelier!
|
Leuke wagen, interieur ziet er ook heel goed uit !!
|
mooie auto geworden zo.
|
NNNNAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJ JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSS
Interieur is echt netjes zo :D :D :D :D |
Thanks voor de reacties. Ben er zelf ook erg blij mee. Wat een wereld van verschil, kwam vandaag weer eens fit uit de auto :D .
|
zo netjes interieurtje man! kan me voorstellen dat het zit als een koning. ik weet wat een ander interieurtje kan doen... :D
|
Quote:
Mooi interieurtje, eens wat anders als al dat blauw |
fijne stoelen marco :D ..........blij dat ze goed zitten :thumbup:
|
Quote:
En zo raakt Alberto toch zijn handel langzaam aan kwijt :) Is dat leer ook al weg!? Stond niet meer in je topic! |
Quote:
Nee moet gewoon goed zitten met 1000 km.+ per week. Maar met gooien en smijten zijn ze ook wel makkelijk inderdaad. En ik vond de stof erg mooi bij de auto staan :D . @ alberto: Ik ben ook erg blij :D. En dat 3 deurs leer van je, kan dat ook in een jetta? Dan bedoel ik vooral de achterpanelen... Zit wel 1 brandgat in, zou het zelf te repareren zijn en zo ja hoe? Of weet iemand een adresje, 't moet wel beetje mooi/goed gebeuren natuurlijk :D |
ja achterpanelen van jetta zijn hetzelfde
|
Quote:
Thanks, zal de info even doorgeven :thumbup: |
Quote:
Gelukkig wel ,marco blij ,ik blij, mama blij :D want de recaro's stonden in de weg bij ons boven Want tja de kids eisen mijn hobby ruimte op :eek: waar de recaro's stonden volgende week eens een dag zien te vinden om de garage op te gaan ruimen en dan veel spullen weg bonjouren Het leer is al weg ja is naar AMSTERDAM gegaan :thumbup: marco veel zit plesier met je elekt Recaro GLI intrieur |
All times are GMT +1. The time now is 09:14. |