Zakken moet inderdaad. Maar eerst de 17" Merry's er maar eens onder ;)
Richard, ik rol liever niks voor een ander, de kans is groot dat je er meer verwacht dan jezelf denkt. Dat hoeft niet perse zo te zijn, maar ik kan geen garantie geven zoals een autospuiter! En ik heb er ook geen plek voor. Dit was ook even een buitenkansje dat er plek was. En hoeveel ik anders zou kunnen vragen weet ik ook niet, wanneer ik het bedrijfsmatig doe wordt het aardig duur. Dus dat zou ik niet doen :D wil je wel wat tips geven ;) |
mag ook..
|
mooi benji mooi wit is niet lelijk ...........
|
was je vanmiddag rond een uurtje of half 2 in harlingen,
was ook super netjes wit. alleen aparte velgen eronder. maak er vrijdag wel eens even een foto van |
Nee, dat was ik niet! Ben benieuwd wat het wel was!
|
kom er vrijdag wel weer neem ik de camera wel even mee
|
Super Oane!
Vandaag even het trekhaak matzwart geverfd, staat ook weer stukken beter. En heb geconstateerd dat de achterbumper eigenlijk nog een keer moet voor het mooie. Maar dat wordt van het voorjaar. |
Ik vind t echt super staan, supercampertje :woowoo: ...
|
Dankje :)
Vandaag een Golf/Jetta type19 GL/GT stuur erin gezet, paste redelijk, alleen het contact voor de toeter een beetje verbuigen. Het stuurt ietsje zwaarder maar veel lekkerder! |
Gisteren stadslicht in de knipperlichten gemaakt. Brand netjes oranje:D Ik vind het zelf altijd netjes staan, en je wordt meteen herkent.
|
ja dat zei mijn vrouw al ...die zag jou ook al rijden van de week
|
Ja klopt, kwam ze tegen bij de Valom in de 1600 :)
|
Quote:
Ja, want zo'n grote witte vette Sportjoker valt van zichzelf ook helemaal niet op... :rock: |
Nee, is goed te missen :D Ben van plan de stickers er deze week ook weer op te zetten, maar dan moet het wel droog zijn. Denk maar van vrijdag of zaterdag, ga bij donker naar mijn werk, en kom bij donker thuis...
|
Leuk gedaan beste kerel...
Zeker strak gerold... Nu nog ff wat Blenden zoeken vor naast de achterlichten...dat maakt hem net ff wat dikker. Als je nog verlgingssetje zoekt moet je op Ebay ff kijken...GTS kit zit er bij mij ook onder. Rijdt goed. Je kan de foto's bekijken bij Bruders bus topic onder projecten.... grtz...Vic |
Hey Bruders, heb je topic al doorgebladerd. Ziet er netjes uit! Vooral de nieuwe look.
Die zwarte kapjes wil ik ook nog eens hebben, even zoeken en kopen voor een leuk prijsje ;) Ik begrijp niet zo goed hoe Ebay werkt, ik wacht wel af tot ik wat vind. Heb nog niet zozeer haast bij een verlagingsset, wil eerst de wielen klaar hebben. Heb nu een bedrijfje gevonden die mogelijk de gaten kan uitboren, zal proberen er morgen eens langs te rijden. |
hierbij de foto's van de t3 uit harlingen:
|
Vet oane, bedankt! Lijkt me een Whitestar Hannover Edition, alleen missen er emblemen, en dit er een hefdak op. Vaag. Of er is zelf een ander front. witte spiegels, GL-pakket en velgen opgezet. Maar ziet er ook wel netjes uit :)
|
Quote:
De Whitestar, Hannover en Last Limited Edition werden hoofdzakelijk als Multivans verkocht, dus met opklaptafel en een stoel tegenover de bank. In kombinatie met een hefdak had je dan een lichte camperuitrusting, zodat je ook in Duitsland in een gunstig belastingtarief valt, n.l 172 euro per jaar. Je ziet daar zowiezo veel Multivans. Als deze staan ingeschreven als Büro-fahrzeug vallen ze daar in het belastingtarief van 152 euro per jaar! Tschingtsching! Greetz Ron |
Aha, dus ze zijn er wel. Is dus ook import, zie ik nu pas aan het kenteken... Tarieven zijn daar wel laag! de helft van de mijne, en dat is al laag.
Je ziet ze niet vaak met hefdak. Maar waarom geen emblemen? Zie de gaatjes ook niet zitten. |
All times are GMT +1. The time now is 07:19. |