![]() |
Wat voor fietsenmaker is dat dan? Wat een grote moeite om die lassen even glad te slijpen. :rolleyes:
Mooi Golfje, heb er ook zo eén gehad in die kleur, maar dat was een 5-deurs en een "L"-uitvoering (ook met volchroom pakket). |
Die naden glad slijpen zou ik evt. ook zelf nog wel kunnen doen.
Eerst maar eens kijken hoeveel het gaan kosten. En over de kleur, die is cool he :tongue: |
he erik, ik weet niet wat jouw lasser van plan is...maar je kan het beste het voorfront losboren op de puntlasjes waarmee hij op de binnenschermen vastzit en volgens mij zit hij voor de rest nog gepuntlast aan de voorste kreukelzones vast...deze kan je dus ook doorboren.
ff schoonslijpen en dan kan je lasser het nieuwe voorfront weer op de originele plaatsen vastlassen.... want volgens mij is hij nu van plan om het originele front uit te stukken en het nieuwe front er tussen te lassen.....terwijl het wat ik net zei eenvoudiger en netter is ... denk ik :) |
Ja, hij zei ook dat hij eerst zou kijken of ie het helemaal aan de uiteinde kon loshalen (dus zoals het hoort). Maar dat moest hij nog kijken hoe die het beste aan kon pakken.
De man heeft vroeger ook veel aan golfjes gesleuteld, en kon het wel waarderen dat ik deze auto gemaakt wilde hebben, maar zei dat het voor een 'normaal' mens niet rendabel was om hem nog te laten fixxen. Ben benieuwd wat ik maandag te horen krijg voor prijs... |
Quote:
zoals helaas maar al te vaak wordt gedacht, "het is maar een oud wagentje", een beetje begrip voor iemand die een hobby heeft van oude auto´s hebben de meesten niet. |
zou dat zo`n dure klus worden dan? of zou hij denken dat zo`n golfje maar 200 euro kost?
|
Ik heb er echt geen idee van.
Ik verwacht alles tussen de 100 en 1000 euro. Morgen D-Day :tongue: |
Golfje word deze week APK gekeurd. Kijken wat dat opleverd :tongue:
|
JAWOHL
Het beestje staat wee op z'n vertrouwde plek! Voor de APK moest een remslang vervangen worden en 2 homokineet hoezen. Dus nu met verse APK. Net gelijk mn eerste ritje gehad met de schroefset eronder. Het is wel stuiteren met dat ding! :rock: Morgen foto's als het licht is! Preview: ![]() |
Quote:
Hey, what´s that? :D |
Quote:
Dat, Rene, is nou een voorfront :D ![]() je grill moet er nog in :rolleyes: Volgende upgrade word een digicam denks :redface: |
Ziet er allemaal strak uit, veel succes en veilige kilometers ermee
|
goedzo :)
|
Quote:
ziet er weer goed uit! :thumbup: niet alleen die grill ;) |
Dat ziet er weer helemaal gaaf uit, zou je de prijs nog willen plaatsen? Heb ik een idee hoe en wat... (niet dat ik wat in de prak heb zitten, gelukkig niet!)
|
Prijs kan ik zo niet zeggen. Heb met de garage een vaste prijs afgesproken waarmee het voorfront gemaakt werd, APK gekeurd werd, en geheel winterklaar gemaakt werd :)
Nog een fotootje : ![]() ![]() |
ziet er goed uit zo Erik! alleen nog ff dat lipje eronder:)
trouwens....wat een mega sleepoog! |
Heel netjes :D
|
die sleepoog viel mij ook al op, die steekt er iets verder uit dan normaal.
ziet er goed uit zo.!! |
Sleepoog is idd wat groot, maar ik stoor me er (nog) niet aan.
Had misschien toch mn velgen beter zwart kunnen coaten :P ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 03:09. |