![]() |
Quote:
ik rij om 5 uur weg uit amersfoort, en dan nog ruim een uurtje tuffen denk ik... :rolleyes: |
zekers!!!!!!!!!!!!!
revo classic is echt super, hoop dat het gaat lukken met de et! |
nog effe een lekkermakertje
|
goed bezig kerel!
|
:postpics:
http://www.mijnalbum.nl/Album=AR7QGSNB hoppa, fotowupdate! :hug: :icon_spin :blahblah: :cow: :beer2: :tard: :thanks: |
zo, gisteravond de remmen ontlucht, en de distributie riem vervangen, nu wachten tot de nieuwe waterpomp binnen is, en dan nog een radiator ophalen van een scirocco 16v. carburateur is ook weer ganz sauber gemacht. Ook gisteren de brandstofleiding nog vervangen, want die was ook kuis verrot.
|
zo he, volgens de foto's wel een berg werk!
maar dikke respect dat je dat voor de scirocco over hebt! |
he huib
Ga je morgen ook nog heen? |
Quote:
Jup ;) morgen zijn we dr weer :D nog veel werk voor de boeg! Als alles meezit wel dit weekend voor het eerst :eek: stukkie rijden met de scirocco :thumbup: |
ziet er goed uit zo. al een hoop werk gedaan.
klopt het dat ik een van die gasten op de foto`s herken als johan?? of hij lijkt er erg veel op. :) |
Quote:
jep das johan ;) |
ja dat ben ik :D
|
Quote:
Maar waar was je zaterdag dan We hebben je wel gemist |
we zijn zaterdag wel weer lekker opgeschoten, helaas door afwezigheid door tinus geen foto´s helaas.
|
Had je al foto's van adapters en hoe het"zit"?
|
Quote:
welke bedoel je precies? :confused: blok ben ik amper nog aan begonnen, en velgen ben ik nog immer over aan het dubben.... :screwy: |
Quote:
Addapters voor g60 remmen. |
ik heb uiteindelijk 16v remmer gemonteerd, dus heb nog geen foto's van de beugels voor je.
|
Quote:
he johan hoe is het ermee dan?? waarschijnlijk ken je mij niet meer. ik ging zat vroeger bij jan hoek in de klas. groeten johan sorry voor de offtopic. binnenkort maar even bellen. ben nu wel benieuwd naar je scirocco. |
Quote:
haha, jij bent weer een bekende van Johan :D wereldje is toch klein ook hihi zodra wij elkaar eens spreken zal ik je wel zijn nummer geven. gaan we een keer met zn 3e een theekransje houden hehehe :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:19. |