Quote:
Lamzak... lees de 1e post en je weet het :tongue: |
Quote:
Ik wil ook mee................. :( Kever staat ergens in België in de schuur en kruipt daar voorlopig niet uit... Ik laat me dus wel rijden..... (Ernst?) |
Ben vandaag even aan het rondbellen geweest; eerst met de Slagmaat zelf, die wel accoord gingen maar moest toch nog even het hoofdkantoor
( marketing ) bellen, ook die vonden het een leuk initatief, maaaaar moet nog wel even de regiomanager bellen voor definitief accoord en deze beste man heb ik nog niet te pakken kunnen krijgen.... :( dussuh wordt vervolg, maar het gaat de goede kant op!! :woowoo: |
Komt goed dus :D
|
WE HEBBEN GROEN LICHT!!!! :D
Heb net met de Hr. Rens de Haan gesproken, en we zijn van harte uitgenodigd. Er is eigenlijk maar 1 voorwaarde, en dat is dat Texaco veiligheid hoog in het vaandel heeft staan, en dat heeft eigenlijk betrekking op het pompstation zelf dat als we er niets te zoeken hebben (natuurlijk niet als we moeten tanken, of iets lekkers halen) we ons daar niet ophouden, heb ook al gezegd dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken! Verder gaan we deze week proberen de flyer gereed te hebben, met de rest van de ''regeltjes'' van vorig jaar, en natuurlijk de rest van de info! Dus komen allemaal we zijn meer dan welkom!! :woowoo: :hug: |
Goed bezig! Mooi zo, nu nog ff portie mooi weer bestellen :D
|
super!!
chrisjuh! Gert en Marco... :rock: |
euhm...hebben we geen eigen frietkar dan? :p
|
hahaha, wij zijn een gezond en vitaal forum, friet doen we niet aan. Er zijn wel andere plannen, maar dat horen jullie nog wel.
Top chris, heb dr zin in, fijn dat ze zo enthausiast zijn :D |
Quote:
lijkt me leuk... die staat voor mij... |
Quote:
Kijk weer eentje erbij! Zal later nog es een topic aanmaken wie er aansluiten, haha! 11.00 uur MekSnek Heerenveen. |
Quote:
Gezonde dingen, daar kan mijn maag niet tegen hoor. :D |
Lees allemaal Friese en Limburgse samenscholingen om op te rijden naar Bunnik. Zijn er ook mensen die uit Amsterdam en omgeving komen en het leuk vinden om gezamenlijk richting Bunnik te rijden? :woowoo:
|
haha gezond? daar ben ik allergisch voor
|
mmm...i love de vettent!!:D:D
|
Wij zijn ook een stel potentiële Friezen die van plan zijn heen te gaan.
Jetta-MaNiA, LuNaTiK, Jettaracing, ik enz.enz. |
gaat die groepsknuffel ook nog door??
zijn er nog belgen die vanuit het antwerpse vertrekken?? |
Quote:
Ben je nog niet Fries genoeg??? :tongue: :tongue: |
Quote:
Ging er al vanuit dat je meeging ;) |
en zijn er ook nog mensen die vanuit of door de stedendriehoek rijden?
of een groep die brummen op de route heeft liggen, dan sluit ik me er bij aan |
All times are GMT +1. The time now is 05:42. |