Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Golf die omgetoverd werd tot GTi-repro :D (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15419)

Moroder 23-01-2006 23:36

Quote:
Originally Posted by Menace
Is idd van motip dacht ik...gehaald bij ut verfkeldertje...ken je vast wel ;)

Is een verf op alu en zink basis volges mijkan je ook als soort grondverf gebruiken, Heb ut ook op m'n 16V gebruikt en ziet er best netjes uit zo

Ah bij Weishaupt. Daar haal ik mijn autolakken ook vandaan. Ken de eigenaar goed via me pa. Mja ben niet meer zo weg van motip helaas :(.

Clawfinger 27-01-2006 13:28

Quote:
Originally Posted by Moroder
Ah bij Weishaupt. Daar haal ik mijn autolakken ook vandaan. Ken de eigenaar goed via me pa. Mja ben niet meer zo weg van motip helaas :(.

Motip is 'hobbyverf'... Het is goedkoop en dan moet je er niet te veel van verwachten :shake:

LRR 27-01-2006 13:30

He Clawfinger.............ook weer van de partij ?? ;) ;) ;)

Clawfinger 27-01-2006 13:52

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
He Clawfinger.............ook weer van de partij ?? ;) ;) ;)

Jep... ;) En ik ga zo ff een nieuw topic aanmaken :) ik maak er dan ook maar een 'watergekoeld project' topic van ;)

LRR 27-01-2006 15:06

Quote:
Originally Posted by Clawfinger
Jep... ;) En ik ga zo ff een nieuw topic aanmaken :) ik maak er dan ook maar een 'watergekoeld project' topic van ;)

Super, lijkt me een goed idee !!! Kunnen we jouw "kikker" ook even "volgen" !!!!

Grtz............ LRR

Moroder 27-01-2006 17:50

Pssstt weg met de groene vervuilers hier :D! Beetje mijn topic vervuilen! Michel haal die mos eens van je auto af, misschien dat er dan een echte kleur onder zit :D!!!??

Clawfinger 28-01-2006 21:10

Quote:
Wenn Lx and GTi are combined you will get uhhh.. :rolleyes:

A fake GTi :chair: :D !!

Nee, dan krijg je een GLXTI... :iamwithst
Of een GLTXI... Of een GTLXI... Of een GTILX... :confused:

Waarom kon je geen echte GTI kopen? :stick:

Menace 05-02-2006 19:00

wat voor onderdeln heb je nog op die donor jetta 1 zitten eigenlijk? of is die ook al pleite?

Moroder 07-02-2006 00:01

Quote:
Originally Posted by Menace
wat voor onderdeln heb je nog op die donor jetta 1 zitten eigenlijk? of is die ook al pleite?

Die staat nog op de sloop..

Menace 07-02-2006 11:30

Quote:
Die staat nog op de sloop..

Welke sloop? waar?

bumpers heb ik nog nodig, maybe ook wat plaatwerk...

Moroder 07-02-2006 15:18

ARA in assen

Moroder 12-02-2006 19:34

En ik heb weer wat progress gemaakt :). Dus voortgang geboekt, voor de mensen die geen Engels kunnen :D.
Ik heb gister de hele bak even geborsteld met de boormachine. Zoek nu alleen het kleine borsteltje nog voor de kleine hoekjes. Hijs foetsie :confused: .
Ook heb ik even de koppelingshevel eruit gehaald, zodat ik deze tenminste fatsoenlijk kan schoonmaken en spuiten. Die dus ff van roest ontdaan met de flex, en ingespoten met brunox. Vreemd goedje :P

Hevel was eerst blank staal, na het erop spuiten van brunox (blanke vloeistof) wordt het helemaal zwart :P. Roeststabilisator+epoxy primer.

Zal wel wat wezen dus :).

Tot de volgende update! Dan zal de bak gespoten zijn evenals wat andere onderdelen!

wiljanvr6 12-02-2006 20:07

goed bezig nog steeds

Black Devil 12-02-2006 20:47

komt hij af voor de meeting??

Moroder 12-02-2006 21:29

Quote:
Originally Posted by Black Devil
komt hij af voor de meeting??

Voor 26 maart bedoel je?? Nee dat helaas niet. Aangezien ik dan nog geen rijbewijs heb en dat de planning op ongeveer de zomermaanden staat. Miss de volgende meeting :)!

Black Devil 12-02-2006 22:01

jammer zou wel mooi zijn, wij gaan proberen de golf 1 ook af te krijgen voor de meeting

Moroder 12-02-2006 22:44

Quote:
Originally Posted by Black Devil
jammer zou wel mooi zijn, wij gaan proberen de golf 1 ook af te krijgen voor de meeting

Nou je bent al goed op weg met de auto van et vrouwtje :). En ik twijfel er niet over dat het wat wordt. Want het word volgens mij een super autotje om te zien straks :)!! Succes kerel!

Moroder 13-02-2006 20:51

Zow, vandaag de bak even in de grondverf gezet en uiteindelijk zilver metallic gespoten + dikke laag blanke lak. Kleurtje heb ik zelf even gemengt met wat kleuren wat ik nog had :D. Dus heb em niet te zilverig gemaakt.
Je zult het niet echt zien dat ie glimt, mja denk die bling bling er maar bij!!

Ook heb ik vandaag even bij mijn collega's een nieuwe koppelingset besteld. Orgineel zit er ook een Luk vanaf fabriek in, dus maar weer een Luk setje besteld :). Geen Delphi shit erin.

Mja ik zal sommige spulletjes nog even zwart spuiten, dan kan dat in 1x. En dan kan ik et in elkaar zetten, en kan de motor erin!!

Ltrrr :)

Black Devil 13-02-2006 21:26

die is goed gelukt!

Moroder 17-02-2006 22:45

Zoww, ben vanmorgen even druk bezig geweest met het spuiten van onderdelen. Heb beetje de hand gelegd aan het laaste spul. Hoef alleen nog maar 2 draagarmen en fusee's te spuiten. En dan is eigenlijk het spuitwerk af.
Ik denk dat ik morgen de motor nog van de bok afhaal, zodat ik de koppeling+vliegwiel weer kan monteren. En dat de bak erachter kan! Dan kan volgende week de motor er na een lange tijd eindelijk in!!

Maargoed de foto's :)

Toch mooi spul, dat Dupont lak van m'n stage :). Glimt als de mieter

All times are GMT +1. The time now is 04:32.