Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   photoshoot (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13913)

vwspijlbus 29-09-2005 07:44

Quote:
Originally Posted by krukab
Dankzij Scumbag heb ik wel een nieuwe signature gevonden ..
zo zie je maar weer, dat deze thread niet helemaal nutteloos is geweest :D

L :biggrin: L

Gert 29-09-2005 10:28

Quote:
Originally Posted by scumbag
"Je hoeft geen eieren te kunnen leggen om de rotte eruit te kunnen pikken".

Heerlijke en zeer duidelijke uitspraak

Moet zeggen dat de discussie nu gaat zoals het hoort : lijnrecht tegenover elkaar/elkander ( wederkerig voornaamwoord , ja ik heb ook ooit op school gezeten : idd .. veel op het dak om de tennisballen eraf te halen en vooral om de kiezelstenen vol asbest door de in mijn ogen veels te schone ruiten te keilen )
Respect voor ieders mening is waar het omgaat .
Scumbag zijn scheve schaats ziet er weer perfect uitgelijnd uit .. Fraulein Friesinger doet wonderen ;)
Ben blij dat het weer genuanceerd is
Misschien is een Volksforum meet and greet best leuk .
Weet zeker dat er dan een hoop animositeit uit de cyberlucht is voortaan . Dit zeg ik alle partijen kennende .. ene beter dan de andere maar ok

Waar is Keesje ? Die zou het organiseren

scumbag 29-09-2005 10:33

Quote:
Originally Posted by variant'69
Dit zegt dus dat je er nog geen verstand van hebt. Je bent nog bezig met de opleiding, ik denk dat jij ook regelmatig commentaar krijgt op het werk dat je inlevert. En ik denk dat jou docenten dat niet op deze manier doen anders was je allang gestopt met deze opleiding. Ik ben het helemaal eens dat je je mening mag geven, maar als je hierbij ook rekening wil houden met andere mensen en andere smaken dan zou dat veel beter overkomen. Als je het zelf zo goed kan waarom plaats je dan geen voorbeeld van jezelf waarin je laat zien hoe het volgens jou zou moeten.
Dan geef je alle andere mensen ook de kans om op jou prestaties te reageren, en zul je zien dat wat jij als goed betiteld niet voor iedereen goed is. Of ben je juist bang voor die kritiek? Ik ben erg benieuwd naar je foto's, als je echt zo goed bent als je zelf zegt dan wordt het forum er alleen maar mooier op en dat is nooit weg natuurlijk. Je kiest nu wel een erg makkelijke weg om mensen te beoordelen op hun werk, maar daar geen werk van jezelf tegenover zet waarin je laat zien hoe het, volgens jou, moet.

Laat maar komen dus die perfecte foto's, ik kan niet wachten.....

Ik hou van olie op het vuur gooien :biggrin:

die opleiding heb ik in 2000 afgerond, dus geen commentaar van leraren meer. En dan nog iets, ik lever commentaar op wat anderen posten, en wat ik daar van vind. waarom moet ik dan zelf foto's gaan posten om dat commentaar 'credible" te maken? Als er iemand foto's post van, ik noem maar wat, een Golf Cabrio die hij zalmroze heeft gespoten, mag daar dan ook geen afwijzend commentaar op gegeven worden? Moet je dan ook eerst zelf een auto schuren, plamuren en spuiten in de kleur die wel je goedkeuring kan wegdragen?

Lijkt me niet, he.

Als dit jouw idee van olie op het vuur gooien is....

paultje 29-09-2005 11:04

hahaha... beter!!.. ik denk iedere keer.. die is uitgeluld.. en dan komt er weer zoiets.. geweldig! :D :D

chrisjuh 29-09-2005 11:14

Quote:
Originally Posted by krukab
Dankzij Scumbag heb ik wel een nieuwe signature gevonden ..
zo zie je maar weer, dat deze thread niet helemaal nutteloos is geweest :D

Tja, dat is mooi voor je,
maar het kan ook negatief uitpakken deze thread....

Kom gisteravond thuis, heb ik zin in lekker eten, wat eten we; bloemkool.Heerlijk dacht ik nog; wat gebeurt er...Ongezouten!!!!!!

Gert 29-09-2005 11:18

Zeker zonder papje ?

De kok in questie een keer naar de Movie off uncle William laten kijken dus

scumbag 29-09-2005 12:33

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
maar het kan ook negatief uitpakken deze thread....

Aha, mijn voodoo-pop is klaar! Arf arf arf

manijack 30-09-2005 07:15

[QUOTE=scumbag]die opleiding heb ik in 2000 afgerond, dus geen commentaar van leraren meer. dan wordt het tijd voor een her-cursus. Of ben je nog zo gefrustreerd van de comentaren van je oude docenten dat je nu iedereen die probeert leuke foto's te maken afkraakt? :biggrin:
En dan nog iets, ik lever commentaar op wat anderen posten, en wat ik daar van vind. waarom moet ik dan zelf foto's gaan posten om dat commentaar 'credible" te maken?Als je commentaar levert dan kan de ander er wat mee. Wat je nu doet is iemand afzeiken en jou mening als enige juiste pretenderen.
Als er iemand foto's post van, ik noem maar wat, een Golf Cabrio die hij zalmroze heeft gespoten, mag daar dan ook geen afwijzend commentaar op gegeven worden? Moet je dan ook eerst zelf een auto schuren, plamuren en spuiten in de kleur die wel je goedkeuring kan wegdragen? Zoals ik al zei, commentaar geven mag maar zorg dan ook dat de ander er wat mee kan afzeiken kan iedereen. De manier waarop jij commentaar geeft daar heeft een ander niets aan en vraagt om voorbeelden van hoe het "volgens jou" wel zou moeten. Alleen omdat jij denkt dat je een goede opleiding hebt gedaan maakt je niet gelijk tot god. En god zou je niet kunnen zijn want dan zou je m'n vader moeten zijn en ik weet zeker dat je dat niet bent. :biggrin:

[QUOTE]

Frieser 30-09-2005 07:55

Jesus wat een gezeik :p

vwgolfII1600functionrood 30-09-2005 08:09

:biggrin:

je hoeft niet persé op jezelf te geilen hoor, fotoshoots van de bus zijn zeker gelukt.
alleen heb ik geen bus en ook geen vrouwtje. maar wel een roestige golf en een hond :p

Tiki Madness 30-09-2005 08:10

zo allemaal weer vroeg wakker ,kunnen we niet een poll doen over wie er vandaag weer gaat lopen zeiken,kunnen we een prijs uitreiken op de meet and greet

Frieser 30-09-2005 08:32

Quote:
Originally Posted by michael86
zo allemaal weer vroeg wakker ,kunnen we niet een poll doen over wie er vandaag weer gaat lopen zeiken,kunnen we een prijs uitreiken op de meet and greet

Wordt een beetje een loze poll, Scumbag is bij verre de winnaar!
:D

Brazen 30-09-2005 08:40

Nah....men is reeds begonnen zie ik :rolleyes: Scum gaf in den beginne alleen maar zijn ongezouten of gezouten mening toch, met een enorme nasleep vervolgens maar goed. :)

Dus de vraag is; wie is in dit verhaal de zeikert?? :D

manijack 30-09-2005 08:46

Eindeloos doorzeiken is toch super. Zijn geen winnaars of verliezers, is gewoon lekker zeiken zonder doel :biggrin:

Frieser 30-09-2005 09:17

Er kan er maar 1 de winnaar zijn...

Matheo 30-09-2005 09:26

Quote:
Originally Posted by vwgolfII1600functionrood
alleen heb ik geen bus en ook geen vrouwtje. maar wel een roestige golf en een hond :p

whahaha! :cool: :D

412 le 30-09-2005 16:34

[QUOTE=vwgolfII1600functionrood]

Wat een kutfoto..... :biggrin: :wink:

LinnieTDI 30-09-2005 16:45

Quote:
Originally Posted by 412 le
Wat een kutfoto..... :biggrin: ;)

damn jij durft,
zeg dan gewoon dat je het niet mooi vind :biggrin: :biggrin: :biggrin:
LOL hahaha

:wink:

412 le 30-09-2005 17:11

[QUOTE=vwgolfII1600functionrood]

Ik heb zin om die Golf, inclusief stacaravans EN dat hek tot de grond toe af te branden! :rolleyes:

Die hond natuurlijk niet he, da's zielig.

Kom maar op jongens! Gaan we weer! :D

paultje 30-09-2005 18:39

belichting slecht
witbalans slecht
schuin aflopende horizon
scherptediepte niet goed
storende omgeving
te drukke foto

:p

All times are GMT +1. The time now is 13:34.