even g60 doppies er op drukken #Essential
|
holyshit! nice ouwes! :D wat doe je met je oude?
|
@rick Godverdomme wat kut zeg!!!
|
Damn wat klote.
Hoop dat je het goed kunt regelen met je collega. :cool: |
Das minder zeg... Is net zo'n mooie MkII :(
|
Ziet er al veelbelovend uit :thumbup:
Hoe is het met je schade afgelopen? |
oh wat heerlijk dit!! :D
wanneer komt de G60!? |
Lekker bezig inderdaad! Als ik ooit de jackpot win wil ik ook wat puntjes overnieuw laten lassen & spuiten, maar dit wakkert het wel aan :giggle:
|
trouwens, wil je nog een gti achteras? met astappen etc? weet 'r nog 1!
|
Wauw, oke spannend!! Vet man. Ik zou ook graag in de toekomst een 1.8T hebben.
er staat een BAM motor compleet voor 1100 op marktplaats, incl. quattro systeem van voor naar achter. Enkel 1 aandrijfas gebroken. Offffffffffffffffffffff we doen dit?:P http://link.marktplaats.nl/m1032291733 |
dajmn! lekker bezig! haha, nee idd. S4 maar niet doen he!
|
mooie 2 man, echt netjes.
|
Watskebeurt?? Viel me al op dat Rick niets meer poste op het forum maar zie nu dat alles verwijderd is ook :confused:
|
geen flauw idee, ben wel benieuwd eigenlijk!
|
snap hem helemaal, maar er zijn natuurlijk zat mensen die niet naar een meeting o.i.d. gaan vanwege tijd, drukte of gezin.
en dan is het toch mooi als je bij iedere verandering een foto plaatst op bepaalde fora's om het voor de mensen toch aantrekkelijk te maken om hier te gaan kijken en om ideeen op te doen. :thumbup: |
Jammer, maar ieder z'n eigen kijk erop en z'n eigen keuzes natuurlijk!
Kwam erachter omdat ik je foto bij het Atlasgebouw in Wageningen wilde nabootsen :rolleyes: Maar kon de foto niet meer vinden... |
Quote:
Je kunt alle mensen hier niet Face to face spreken Rick, of je moet een meeting organiseren op uitnodiging bij jouw thuis. Dus gauw die fotos weer terug, of we komen echt even buurten bij je, met je face to face :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:01. |