Ok had van de week de achterbank er al uitgehaald, tis toch een funautootje....
Dus de update voor vandaag... 2 x Recaro Profi SPG, ik heb al wat aardig wat kuipstoeltjes versleten in mijn leven, en ooit eens in een CSL gereden met deze stoelen en in iets beters heb ik nog niet gezeten.. Dus voor het kannonetje... Setje Sabelt gordels erbij... dan binnenkort ook maar eens een kooi bestellen bij Wiechers of een rolbeugel dus binnenkort aan het strippen.. Heb nog een als nieuw zwart leder interieur te koop met lederen deurpanelen , echt als nieuw! en rode 20 jahre edition gordels voor de geinteresseerden. |
Begon me ook al mateloos te irriteren aan hoe de einddemper eronder zit... geluid klinkt echt netjes en mooi nu, maar aangezien het toch een funautootje is mag het allemaal wel wat asocialer.
Vrijdag wederom naar Benno, dan gaat de einddemper eronder vandaan, dan is het vanaf dan 3" downpipe , compleet 3" naar achteren met dan alleen nog de "vlammendover" die eigenlijk zo niet mag heten, want ik heb vlammen genoeg als het gas erop gaat :) |
Mooie stoelen! Ga je toch wat verder met dit project dan in eerste instantie de bedoeling was? ;)
|
Zyn idd heerlyke stoelen, goede keuze!
|
Quote:
Here we go again idd..... :D Stoelen ben ik echt blij mee.. |
lekkere stoeltjes.
Ben benieuwd. :D ook naar het geluid haha. de vlammen en knallen komen er nu al dwarsdoorheen :D |
Quote:
begonnen we met 5 man idd.. leuke tijd was dat paulus |
Quote:
Gvd dat waren tijden Richard... das alweer errug lang geleden... zou bijna s tijd worden voor een Reunie :thumbup: :D |
mooi spul die stoelen! racey interieurtje maakt hem af :thumbup:
|
Dank u..
Kan wel merken dat ik in de afgelopen jaartjes wat gegroeid ben, hahaha :D Stoelen zitten goed strak zeg maar.... ;) Piet (Phill Collins) gaat ze er even voor me in knutselen met me zaterdag, maakt overigens ook geweldig mooie veerpootbruggen, dus mocht er nog iemand wat nodig zijn zou ik PC even een pmtje doen. Aangezien de kooi nog even op zich laat wachten, gaat de achterbank er weer netjes in, de SPGs erin met de standaard gordel. Zien we later wel s weer met de kooi. SPG weegt zon 6.5 kilo, standaard lederen MK3 stoel, waarvan ik net eentje in mijn armen had weegt zon tegen de 30 kilo.. dus alweer wat kilootjes gepakt, kan het achterbankje er weer in :cool: Vrijdagmiddag eerst de einddemper dumpen voor stukje 3" en denk dat we dan wel aardige sound hebben ;) Vanaf vrijdag wat nieuwe pics |
Echt een gave kar hoor!
Ik kan er overheen gelezen hebben maar welke pk's heeft ie ongeveer op 0.8 en 1.6 bar? |
Met 0.8 bar gaat ie gelijk op met een E36 m3 douwe. Rond de 300pk schat ik. En bij1.6 geen idee hoeveel ie leverd. In ieder geval veel, veel te veel...
|
Quote:
Bewegend en met geluid graag :thumbup: |
Misschien heb ik eroverheen gelezen. Maar met wat voor banden rijd je?
Ook niet geheel onbelangrijk bij zo'n auto :D |
Quote:
Toen wast wat minder vanwege dat boostleak, trekt nu vooral op de snelweg behoooorlijk harder. We proberen het weekend even een filmpje te schieten, moet ik johan maar even lief aankijken :thumbup: |
Ach, mocht Johan niet kunnen dan geef je maar een seintje :d
|
Kumho Ventus achter en deze voorom, die zaten er al om en bevallen erg goed!
http://www.reifenpresse.de/2012/04/...schleifen-test/ 306 reedt ik met dure R888 en eigenlijk te duur en zonde voor op straat vindt ik... deze zijn goed betaalbaar en nu kun je nog s wat streepjes zetten zonder meteen beginnen te janken :D ... 1 wheelspin... 3000 toeren en gas erop in de 2 en hij begint ietwat te zeuren, maar sper doet wonderen , vanaf dan ook mega trap in je arse ;) Douwe als je s zin in een ritje hebt dan is dat geen probleem hoor :thumbup: |
Dat aanbod neem ik graag aan Paulus!
|
Je kuipstoelen zijn trouwens echt super!!
Zou deze zelf ook graag in m'n mk3 hebben. Ben al een tijd op zoek naar kuipstoelen maar heb helaas niet het budget voor dure/nieuwe stoelen. 2ehands valt er weinig te vinden :( |
Quote:
pm maar s, daten we s ;) |
All times are GMT +1. The time now is 05:46. |