Er zit bij mij een spanbusje in de hendel als je die er uit duwt is de hendel los en zou daar achter wel wat zitten.
Ik heb de gelijmde versie dus dat was een kwestie van verwarmen en klaar. Frame zou ik laten stralen en coaten gaat hij weer jaren mee. |
Quote:
THX de goesting is er terug en binnenkort ook nog 2 weken vakantie :D De rolluiken zijn geplaats omdat de spullen die in de rekken lagen vuil/stof begonnen te verzamelen en dus niet proper te houden waren. Met de elektrische rolluiken hebben we er ook voor gezorgd dat alles veilig ligt en afgesloten van vuil en van mogelijke diefstal. Greetz DC |
Quote:
De hendel heb ik er al af en dan zit er een as met verschillende groefjes. Nu is de vraag hoe zit die as vast , geschroefd of gelijmd ? Daarom dat ik graag die zwarte dop er wilde af krijgen en zien wat er aan de andere kant van de as zit. Stralen is dat niet wat te ingrijpend voor een toch wel licht frame ? Greetz DC |
Mijn raam is zowiezo een geschroefde versie
Maar die dop is er niet af te krijgen. Denk dat iemand die er op gelijmd heeft Vandaag met de verfstripper voorzichtig warm stoken en zien of die los komt. Nummer 23 zoek ik ook nog 2x want die waren in 1 glas er niet in Bedankt in ieder geval voor de tekening en de nummers er bij. Grtz DC |
Quote:
keurig inderdaad dus dat stukje schoon, en zeker ook veilig is wel een fijn idee :thumbup: we blijven hem volgen |
omdat de golf toch geregeld eens verplaatst moest worden en het altijd een sleur en trek werk was, wielen onder het spit gezet.
Namiddagje werk aan gehad En zelfs tot op de straat ging zeer vlot Voor degene die dachten daar geraakt nooit een golf door het bewijs :P Greetz DC |
Hoyhoy ik bien Aart :D
|
Quote:
????? Schroef kwijt ?????? |
Quote:
:lmao: :D |
:lmao: is van een reclame op de NL tv DC ;)
|
Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=p-8ByX2eLEo |
Whaha LOL :d
|
Duurde even voordat hij binnen zakte, maar hemel, hij is goed!
|
Hoe kom je d'r op.... Geniaal! :lmao::lmao::lmao:
|
Quote:
okay nu is het duidelijk :D :screwy: :D |
De afgelopen dagen bezig geweest met de 2 achterste wielranden omdat deze er het ergste aan toe zijn.
1 kant valt volgens mij goed mee en denk ik dat te herstellen valt zodat de originele wielrand kan behouden blijven. 2 kleine plekjes maar niet doorgeroest enige grote gat doorgeroest de rest is mooi proper Binnenkant wielrand Greetz DC |
Andere wielrand ( slechte kant)
hier valt het nog mee maar dan kwam de ellende met plamuur en shit in alle gaten ook de balk is aangetast en volgepropt denk dat deze niet meer te redden valt en volledig moet uitgeslepen worden vermits ik na 21u30 geen machines meer mag gebruiken schakel ik over op handmatige arbeid opgepoetst met benzine Greetz DC |
Grondige aanpak, ziet er goed uit :thumbup:
|
Quote:
Bedankt Liever nu.ineens goed Dan binnen 10jaar nog ééns Greetz DC |
All times are GMT +1. The time now is 11:38. |