![]() |
Quote:
:D :D :D wat een nivo weer :D |
Quote:
Kweenie waarom, maar toen ik het typte had ik al het gevoel dat er zoiets zou komen als reactie, maar je hebt helemaal gelijk :rock: , is alleen zo off-topic :D |
Quote:
Ja pas maar op! Tegenwoordig wordt off-topic zo weer verwijderd.. |
Quote:
Hoe zo ff-topic ;) je bedoelde mogelijk het profiel van je banden?? ;) |
Toch best wel veel werk nieuw plaatwerk maken.
was het maar te koop :cry: ![]() |
Mooie lasklemmen heb je daar BKZ! Krijg je heel mooi werk mee.
|
Quote:
Homemade freak.. zag ze op die engelse site.. Ze werken super.. |
Ik heb ze ook gemaakt.. werkt i.d.d. heeeeeel fijn!
Budel nog haalbaar Erwin?? Jij kan aardig rap werken heb ik het i.d. |
Budel is in Juni..
Nee dat ga ik niet halen denk ik.. Aangezien ik meer weg wilde halen werd het tijd om een goed frame onder de kubel te maken. ![]() Uiteraard werd de kubel ook op diverse punten extra vast gezet om doorzakken te voorkomen. het werd tijd dat de buitendorpel eruit ging.. wil al het nieuw gemaakte plaatwerk netjes op elkaar aan laten sluiten. ![]() de nieuwe rauwweg op maat gemaakt voor een proefpassing. ![]() foto van de het nieuwe plaatwerk in de achterste wielkast.Heb nog niet alles klaar.de rest kan ik pas maken als de nieuwe zijkant erin zit.. ![]() ![]() |
T*ring, wat een mooi projectje!
Ziet er goed uit Erwin :) Heb al met Brenda af gesproken dat ik binnenkort een bakkie kom doen, wil het wel weer eens IRL zien ! Keep it up, vind t echt een topprojectje :rock: |
goed bezig weer wederom
dat ding is dalijk weer helemaal nieuw respest echt puik werk wat je aan het doen bent |
sjow dan!! die gaat weer hard worden!!
Mooi project! |
Ook lekker bezig daar, hou vol hé dan gaat het wat moois worden :tongue: :tongue:
|
http://www.volksprojects.nl/kubel/kubelwielkastrechtsnieuw.jpg[/IMG]
http://www.volksprojects.nl/kubel/kubelwielkastrechtsnieuw1.jpg[/IMG] Hallo, even een vraagje: hoe krijg je het binnenscherm zo mooi schoon/blank??? Mvg Old Vw Man. |
Quote:
AUB |
Met een slijptol met daarop een staaldraadborstel.
Het is wel monikken werk en de boel staat blauw. |
Cheating is in da house.
|
Quote:
|
Quote:
Vanavond IRL.. |
Hahaha, cool! :woowoo:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:54. |