Plannen om het laswerk te gaan doen zijn er niet, hoe heb ik inmiddels wel al verzonnen. Het is inmiddels wel doorgedrongen dat alles steeds inlassen geen optie is, dan moet ik 200 worden. Wat ik dus ga doen, is de rotte delen op de puntlassen losmaken. Dus ik ga geen zesentwintig plaatjes in het originele vloerpaneel lassen, ik boor hem rondom uit (dat is in dit geval vanonder het schutbord t/m de aanhechting aan de kofferbodem.) Hij wordt dan vervangen met de donor plaat. Het enige wat ik uit de '77er donor ga gebruiken is de bodemplaat, de binnendorpels en de onderste deurscharnier van de linkerdeur. Alle rest komt van een nog altijd op te halen '83er GTI kas.
Binnenschermen worden bijvoorbeeld ook bovenaan los geboord en terug gelast. Dorpels helemaal los boren, bovenaan de GTI stryping uitsnijden en ook de wielrand wordt dan uit een stuk uitgesneden. Kan ik ook mooi onder de verbreder blijven. Maar inderdaad, eerst gaat de scirocco af. De Franse schiet weer niet op: wacht al weer enkele weken op antwoord. Ik ga proberen hem te laten ophalen, zelf rijden wordt binnen redelijk korte termijn heel moeilijk Ã* onmogelijk. |
Respect voor dit project, hoe het ook afloopt. :thumbup:
Ik ga binnenkort mijn '83 GTI ook eens onder het stof uithalen. Staat al sinds 2001 in de schuur. :screwy: Misschien voor sommige dan niet het spectaculairste model, maar de mk1 en mk2 zijn voor mij de oer GTI's. :D |
iedere golf 1 gti is leuk ;), bij mij staan er naast deze ook nog vijf, gewoon, omdat ze zo tof zijn...
|
Beetje een kuuroord in Eindhoven dus! :thumbup:
Een middagje op een luie stoel zitten en naar gestalde auto's kijken, zou niet slecht zijn om te ontstressen. :cool: :D :D :D |
ik ga er altijd inzitten haha :thumbup:
|
Quote:
De twee bovenste die ken ik ja :thumbup: maar die andere niet, En is dat nog met origineel casco . ik weet dat mark ook nog wat heeft staan maar ook niet meer kompleet :cool: |
Quote:
Die gti met kenteken 38-NU-81 heb ik op een forum op een foto in een garage zien staan. Is een zilveren. |
Quote:
Oke maar staat al meer dan 23 a 24 jaar stil das vreemd :rolleyes: De papieren zijn allen nog over denk ik :rolleyes: En die 13-nf-63 bestaat niet meer .die man heb ik wel mee gesproken :thumbup: En 13-nf-44 is van mark maar is ex cup :cool: En hij heeft ook nog 67-NE-35 eerste Pon maar is gesloopt kenteken is er nog maar is slaper.Dus ook niet meer geldig :confused: |
Quote:
Heb de gti met kenteken 38-NU-81 gezien op een foto van een paar jaar oud. Hij stond in en garage met nog een gti met kleine achterlichten en stalen bumpers er naast. Het ging over een 83er gti en deze stond op de voorgrond van de foto op de achtergrond de 2 gti's in een garage. Het is dus zeker nog een complete auto en hij zag er uit als nieuw gespoten. Als ik me nog goed herinner zat er nog geen zwarte sticker op het achterraam verder was hij af. Volgens mij staat hij op VWforum. |
Blijft leuk om te proberen achterhalen waar al die oudjes heen zijn. Vooral met het idee dat je ze nooit allemaal zult kennen, altijd staat er nog wel ergens een in een schuurtje...
|
Quote:
Nou ik ben zeer benieuwt naar die foto dan :rolleyes: Ik heb hier ook nog wel een foto van 77 gti kenteken bestaat nog wel maar auto is al 20 jaar weg :thumbup: zo ging dat vroeger je kon de auto gewoon slopen en de papieren houden :thumbup: |
Quote:
PM me je adres maar dan stuur ik een kopie van de foto die ik heb naar je toe. Ik kan de foto niet meer terugvinden op het volksforum hier, want daar staat hij. Scannen en mailen kan ik ook niet. Dus kan een kopie toesturen. Ik heb een lijstje met 60 kentekens van gti's met 00-XX-00 kentekens , dus van modeljaar 76,77 en 78. Er zijn er nog meer dan je denkt. Mijn eigen 10-77er ben ik met zoeken niet eens tegengekomen, dus het zullen er nog wel veel meer zijn. De meeste staan al 10-15 jaar stil. |
Quote:
ik heb je even een pm gestuurd hoor :thumbup: |
Quote:
hij is al op nieuw gestuurd :thumbup: |
Quote:
Je kan een foto van een foto maken je heb wel een Webcam op je pc toch is niet zo moeilijk als je al zo veel 76 gti :D kan vinden lukt dat ook wel :thumbup: |
Quote:
Heb de foto gevonden en hem je gemaild. |
hallo
ja ik zie hem .maar kan voor rest niks zien of hij nog orginaal casco is .meeste is om gelast bij deze type Mark heeft destijd een kenteken inzage gedaan koste toen 15 duizen gulden of zo Hij is bij die alle 76 gti langs geweest om ze op te kopen die ik nu heb wou die gene toen niet kwijt hij heeft mij later gevracht dat ik ze kwijt wou .En hij zij dat er nog maar een stuk of 4 a5 echte waren rest wat om gekakt. |
Verkoop je toevallig ook een Kever kooi met beplanting ? :)
Quote:
|
Quote:
Kever kooi hier is wel een jonge in het dorp is met een kever aan het bouwen Ik niet vind kever zelf niks :thumbup: |
Quote:
Ik heb ook een lijst opgevraagd met alle kentekens van 1976, 77,78, 79 en 1980 van alle Gti's en Gli's(cabriolet met 1.6 gti motor en tittentacho). De lijst is 115 kentekens en van een deel heb ik ook de namen en adressen. Koste me 80 euro. Dit zijn alleen auto's die de laatste 2 jaar een APK hebben gehad, dus echte auto's en geen auto's die al jaren doorgerot in een garage staan of alleen maar papieren kenteken zijn. |
All times are GMT +1. The time now is 21:28. |