dzjees, die groene kever is erg laag ja, en die witte rubbers, dat zie je ook niet veel! Maar dat legergroene golfje 2 op de achtergrond van die twotone kever is ook niet slecht!
|
|
http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=18455
en klaas? waar blijft jou verzameling? De latste dag had je meer dames dan automobielen........ Op cleaned zijn ze er een topic over begonnen. :) |
Oke Eddy, daar komen de chicks :P
Matthijs zoekt weer eens nieuwe velgen... of toch niet....??? :biggrin: En de 2 'aandachtsgeile' dames... maar wel lekker... Oja korter hadden ze daar niet :tongue: :D En die heeft nu ruzie met dr vriend (links), en die rechtse had ik al verteld dat mn telefoon uitstond.... en toch eigenwijs zijn he :tongue: Dat waren ze dan hé :cool: |
Is dit een chick????? :rolleyes: :wink:
|
Nee das Christiaan :D
Die daarachter staat was wel te doen... Maar aangezien ze steeds k*t op de foto stond, maakt ik maar een foto van Christiaan zodat zij er ook op stond :D Schnappi :tongue: |
Quote:
michiel is een goede bekende van me. ik heb hem helaas al een tijd niet meer gesproken,maar ik wist via een vriend van me dat ie weer aardig op dreef was met de golf. was vroeger een member van de vwmaniacs. helaas is die groep een beetje uit elkaar gevallen. :frown: |
sprak hem gister nog op Retro Mania..
idd behoorlijk bezig geweest met de vr6, maar de problemen zijn nu gelukkig voorbij.. |
All times are GMT +1. The time now is 15:02. |