Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   From Mk3 VR6 Turbo ===> ///E46 M3 Cabrio (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=127631)

EnVeeZee 29-01-2017 20:13

Goede smaak :thumbup:

Jetta-GTI-16v 29-01-2017 23:30

Heb je de beemer ook nog steeds of heb je die weg gedaan ?
dikke daily iig die audi

kroeps 30-01-2017 09:37

Bruuuuuutttt

R-oy 30-01-2017 09:47

Niet slecht als dagelijkse auto. Watvoor werk doe jij ;) ?

heinz74 30-01-2017 12:59

ik denk commerciele tuinbouw..hahahaha..of hij is c.e.o bij Philips of Unilever..hij zal geen automonteur zijn of vuilnisman..
staat tegenover dat hij in auto's goede smaak heeft..hahaha

vdWal. 30-01-2017 17:13

Lekker hoor! :cool: benieuwd hoelang deze blijft :tongue:

Dokter D 30-01-2017 17:17

Quote:
Originally Posted by heinz74
ik denk commerciele tuinbouw..hahahaha..of hij is c.e.o bij Philips of Unilever..

Zo doet ie zich voor :screwy:

EnVeeZee 30-01-2017 18:54

Wat boeit het nou hoe hij aan z'n centen komt. Dat hij ze aan mooie dingen besteedt en het ook nog hier laat zien kan ik wel waarderen :thumbup:

martiepartie 30-01-2017 19:58

Allemaal jaloezie... Bij mij wel in ieder geval :)

Wat een gave Audi !

heinz74 30-01-2017 21:16

nee hoor,ik ben helemaal niet jaloers..
zal me verder weinig uitmaken..
als hij over 5 jaar hier post van 'ik zoek voor mijn e90 M3 nog een upgrade om aan 500pk te komen'..
of hij post 'ik heb een Golf 3 diesel rolling stones uitvoering en me raam gaat niet meer open'..
dan weet ik hoe de vork in den steel zit...
ik heb zooooveeeel van die gasten meegemaakt..draaien om de 12 weken 1,5 ton..
wil niet zeggen dat het zo is..maar in 99% van de gevallen ist wel zo..dikwijls nog een dikke Harley in de schuur erbij(of 2)..Bayliner of Scarab op een trailer..
dikke Dodge pick-up met een Hemi erin en 2 jet ski's erachter
met het vrouwtje uit eten in Scheveningen bijna elk weekend,,gestolen credit cards verzilveren..(betalen altijd uit,zijn ze voor verzekerd)..
een gemiddeld mens krijgt 15/1600 in de maand betaald uit loon dienst niet het 10 voudige..
wees niet zo naief jongens..ik werk mezelf al sedert 1990 uit de naad ,en zulke dingen komen echt niet aanwaaien..geloof me

mocht het wel zo zijn...hulde..maar dan mag men mij graag even uitleggen hoe alles werkt...kan enkel maar ten koste gaan van iets of iemand...
niet van 20 euro per uur.(als je geluk hebt_

martiepartie 30-01-2017 21:20

Ok, klinkt inderdaad niet als jaloezie. :cool: meer als frustratie? :tongue:

Zal mij een worst wezen of het zwart, wit, zuiver of onzuiver is. Het blijven dikke bakken.

Deckedm 30-01-2017 21:41

Quote:
Originally Posted by Dokter D
Zo doet ie zich voor :screwy:

Moet je hem horen....

Deckedm 30-01-2017 21:47

Quote:
Originally Posted by heinz74
nee hoor,ik ben helemaal niet jaloers..
zal me verder weinig uitmaken..
als hij over 5 jaar hier post van 'ik zoek voor mijn e90 M3 nog een upgrade om aan 500pk te komen'..
of hij post 'ik heb een Golf 3 diesel rolling stones uitvoering en me raam gaat niet meer open'..
dan weet ik hoe de vork in den steel zit...
ik heb zooooveeeel van die gasten meegemaakt..draaien om de 12 weken 1,5 ton..
wil niet zeggen dat het zo is..maar in 99% van de gevallen ist wel zo..dikwijls nog een dikke Harley in de schuur erbij(of 2)..Bayliner of Scarab op een trailer..
dikke Dodge pick-up met een Hemi erin en 2 jet ski's erachter
met het vrouwtje uit eten in Scheveningen bijna elk weekend,,gestolen credit cards verzilveren..(betalen altijd uit,zijn ze voor verzekerd)..
een gemiddeld mens krijgt 15/1600 in de maand betaald uit loon dienst niet het 10 voudige..
wees niet zo naief jongens..ik werk mezelf al sedert 1990 uit de naad ,en zulke dingen komen echt niet aanwaaien..geloof me

mocht het wel zo zijn...hulde..maar dan mag men mij graag even uitleggen hoe alles werkt...kan enkel maar ten koste gaan van iets of iemand...
niet van 20 euro per uur.(als je geluk hebt_

Whahahahaahaah zou hier nog serieus op reageren maar krijg jij even lekker de dikke achterlijke tering.
En als je 15/1600 verdiend , dan had je maar iets beter je best op school moeten doen.
Het zit je kennelijk wel zodanig dwars om zon achterlijk verhaal neer te tikken..

Ik heb de M3 GOED verkocht, voor serieus geld, kreeg een bod wat ik niet kon afslaan hoe moeilijk dat ook is.. had ook voor 15.000 een andere auto kunnen kopen en de rest op de spaarrekening kunnen zetten, maar nee dat doe ik niet, ik koop er weer wat diks voor en ik geloof dat ik dat toch helemaal zelf mag weten.

Deckedm 30-01-2017 22:03

Knappe PM Heinz74! hoop dat je er vanavond niet teveel slaap over verliest , zielig ventje

Pewi Vwteam 30-01-2017 22:08

Rustaagghhh Paul slecht voor je hart. Boeit jou dat toch als je ken betalen gewoon doen. En hoe maakt niet uit.

GEENGTI 30-01-2017 22:21

Quote:
Originally Posted by Deckedm
Knappe PM Heinz74! hoop dat je er vanavond niet teveel slaap over verliest , zielig ventje

Laat ons ff meelezen dan :D

EnVeeZee 30-01-2017 22:24

En ik twijfelde nog of 'ie het grappig bedoelde :lmao:

v6freak 30-01-2017 23:23

Wat mij betreft had je die Audi naast die BMW gekocht. Je zal niet de eerste zijn die door hard werken zich zo kan belonen.
Mensen die hier negatief op reageren is gewoon afgunst en jaloersiteit.

Gefeliciteerd met de verkoop en aankoop.
Beide erg fraai alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar Audi. :D

R-oy 30-01-2017 23:47

Boys rustââgh! De knipoog was er niet voor niks.. ;)

NielsDub 31-01-2017 00:45

Idd, lekker bezig R-oy.... ;) ;)
LET GOED OP: KNIPOOG, KNIPOOG, DUBBELE KNIPOOG DUS!!! VOORDAT ER WELLICHT MISSCHIEN VERKEERDE CONCLUSIES GETROKKEN WORDEN!!!

Jammer dat Paul z'n thread zo verneukt wordt. Ben een keertje bij hem geweest om n set wielen en heb me rot gelachen! Heerlijk hoe ze daar aan het sleutelen zijn, gewoon in de paardenschuur tussen de hooibalen. En dan toch creaties maken zoals zn VRT en M3, love it! :thumbup: Hobby's kosten geld en hoeveel een ieder in zijn hobby wil of kan steken is gelukkig persoonlijk. En waar t vandaan komt al helemaal.

Nou, on topic maar weer! Kom maar door met die foto's!!

All times are GMT +1. The time now is 10:44.